Dag Flippo, mijn NOD valt ook in deze periode, 16 september! Zie dat je al een tijdje bezig bent. En binnenkort weer naar de gym, zwaar traject voor je zeker...Hoop dat het deze ronde raak voor je is!
NOD: 16 september - CM1978 - ? kindje - ronde 3 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 Hey CM1978 Gezellig dat je je hier ook aan meld Ja ik ben alweer eventjes bezig, en loop sinds december vorig jaar bij de gyn. De volgende ronde zal het niet raak voor ons zijn, ik tel wel af, maar meer tot t bloeden dan een positieve test. 9 september mag ik weer naar de gyn, in een ander ziekenhuis, we zijn namelijk net over gestapt. In dit ziekenhuis is een wachttijd van 3 maanden op IUI IVF en ICSI dus de eerst volgende echte ronde zal voor ons in januari 2011 pas weer zijn ongeveer, of er moet in eens wel plek tussendoor zijn
Mijn NOD is ook 16 september!! Hopelijk is het nu wel raak... Was weer behoorlijk teleurgesteld vorige week. Heb nu overigens wel al een paar dagen zere (.)(.) maar dat zal wel niets betekenen. Ik heb al sinds in met de pil gestopt ben vage klachten...
NOD: 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - ? kindje - ronde 3 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 Hey MD82 gezellig dat je mee komt kletsen Ik heb je er bij gezet hoor!
Eerste kindje ook voor mij! Mijn cyclus duurt gelukkig niet zo lang, dat wachten... Gek, ik ben net begonnen, maar nu ik gestopt ben wil ik het ook gelijk NU... Twee jaar geleden had ik vocht in een eileider, maar omdat ik geen pijn had wilden ze geen (kijk)operatie doen. Het kan nl. vanzelf weggaan. Als het over een paar maanden niet lukt ga ik om een echo vragen. Ze zeiden: kom maar terug als je een kinderwens hebt en het lukt niet. Zo bot echt....pfff
@CM1978 Echt waar??? Werd je daarmee naar huis gestuurd??? Dat geloof je toch niet! Natuurlijk wil je het NU, dat wil ik ook... maar ja, we zullen toch geduld moeten hebben. Ik in ieder geval wel merk ik...
Ja echt waar, bizar he...! Misschien is het nu ook wel weg hoor, dat kan natuurlijk ook! Ik hou het wel even in de gaten. Je cyclus is wel redelijk constant nu zie ik, maar wel lang...weet je ongeveer wanneer je ei is?
Sinds vorige maand doe ik ovu-testen, dus ja... nu weet ik wanneer m'n ei is. Daarvoor wist ik "niets", behalve dan dat ik wat buikpijn kreeg. Maar omdat het zo onregelmatig was, wist ik in eerste instantie niet waar de buikpijn vandaan kwam. Nu kan ik het plaatsen, dat scheelt wel! Ik hoop voor je dat het nu weg is, maar zeker is het dus niet begrijp ik!
@CM1979: Ik heb alle onderzoeken al gehad, loop nu ondertussen al vanaf december 2009 in het ziekenhuis ivm het uitblijven van mijn eisprong en het slechte zaad van mijn man. We waren in juni dit jaar begonnen met IUI, wat verkeerd is afgelopen in een cycste die operatief verwijderd moest worden vorige maand. Omdat er een hoop is mis gegaan in t ziekenhuis waar we liepen zijn we over gestapt naar een ander ziekenhuis, daarvan weet ik dat de wachttijd 3 maanden is.
Hoi allemaal! Ik kom hier ook eens kijken Ben erg benieuwd want we gaan pas net ronde 1 in, voor ons eerste kindje.. NOD is ook 16 september.
NOD: 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - ? kindje - ronde 3 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 hey bosuiltje Ik was je eerder op t forum al tegen gekomen Gezellig dat je hier mee komt kletsen!!!
NOD: 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - ? kindje - ronde 3 16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 Ik kom ook gezellig mee kletsen hier en ook ik heb mijn NOD op de 16e!
NOD: 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - ? kindje - ronde 3 16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10 Ik kom ook bij jullie mee kletsen Ik heb mn cyclus nu op 30dgn ingesteld omdat ik er steeds van uitging dat ik 28dgn had maar nu al twee keer langer (29-30dgn) Dus gaan we van het langste uit en dan valt het altijd mee Dit word een roze maand ik voel het!
Hee Flippo leuk je weer te treffen wat is de wereld (of het forum..) toch klein en wat is de 16e een populaire dag zeg! Daar moet dan toch wel een roze streepje tussen zitten, toch? statistisch gezien enzo?
He meiden, mijn mirena is eruit gegaan van de week , dus ik verwacht mijn NOD ook ergens in de tweede helft van de maand september. Ik volg het hier alvast in afwachting van ongi en dan op naar de tweede helft van de maand Liefs Blue Eyes