NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @kyra, ik snap dat de teleurstelling dan steeds groter word! Je was zo dicht bij en dan ineens weer niet:(

@ladylola, dat zou fijn zijn als je gelijk kan starten met hormonen!

@hier. Ik ben vandaag 12 of 14 dpo. Mijn temperatuur is al 3 dagen weer heel laag. Maar nog geen menstruatie te zien:( Hij is namelijk net zo laag als normaal voor eisprong, dus snap het niet..
    In mijn handtekening staat 2 dagen over tijd, naar omdat ik niet zeker ben van me ei kan mijn nod vandaag morgen of overmorgen zijn.
    Mijn lf is nooit korter dan 11 en nooit langer dan 13 dagen!
    Heb verder ook nog niet getest want geloof niet dat ik zwanger kan zijn met zo'n lage temperatuur..

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Oeh, je houdt het dus nog even spannend Clara!

3. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    @Kyra ; kan t me helemaal voorstellen. Toch super verdrietig dat je weet dat het raak is geweest en het dan nu weer te lang op zich laat wachten. Heftig.

@Ladylola ; Hier gaat alles zn gangetje.. voel wel wat buikpijntjes hier en daar maar volgens mij niks anders als andere maanden ;) Nog maar een weekje aftellen....

@ Clarajilla ; had ergens al gelezen dat je ongesteld bent geworden he? Weer super balen ondanks dat je m aan had zien komen door de temp daling:(

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja klopt vanmorgen ongesteld geworden..
    Gelijk ziekenhuis gebeld en mag 1 april komen voor een follikel meting. En moet aan komende zondag beginnen met prikken!

Vanavond hebben we het mijn ouders verteld. Die waren ook in schock haha. Maar ze reageerden heel goed. Ze hadden wel heel veel vragen. Maar waren ook heel geïnteresseerd. Ben blij dat ze het weten!

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Och wat jammer Clara!

6. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Wat jammer Clara, wel fijn dat je ouders zo reagerden. Succes vandaag in het ziekenhuis.

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja onder tussen heeft me moeder het al doorverteld aan een vriendin van haar.. En ik heb haar nog zo gevraagd het niet tegen anderen te zeggen.. Maarja.. Vertel haar nu niet veel meer!

Vandaag de follikelmeting gehad, het baarmoederslijmvlies zag er goed uit, 9mm. En heb 1 eitje van 17mm groot! Maandag ochtend hebben we onze eerste iui, Heel spannend!

8. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Pfff echt niet leuk van je moeder Clara. Daar was je al bang voor toch?
    Spannend hoor bijna je eerste iui. Laat je even weten hoe het allemaal gaat? Ben heel benieuwd namelijk. Ik ga in mei beginnen als t goed is. Eind april afspraak gyn.

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja klopt was er al bang voor! Ze heeft zich vandaag versproken tegen mij. Ze zei ja die vriendin Vertelde dat hun stiefdochter dit en dit heeft.( vertel ff niet in detail hoor ;)) want ehh jaaa... Dat zei ze een paar maanden geleden toen die vriendin me belde. Toen had de stiefdochter verteld dat zwanger worden niet lukte.
    2 jaar geleden vertelde me moeder ook al dat het bij hun niet lukte dus het kan niet dat ze 5 maanden geleden pas belde..:x

En ja ik laat weten hoe het ging maandag! Spannend jij einde van de maand afspraak!

10. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Jemig wat jammer dat je moeder niet aan haar woord houdt en zich stil heeft gehouden. Spannend Clara ik ben benieuwd hoe gaat maandag.

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    In middels is de inseminatie al 2 dagen geleden :p
    Maar de inseminatie is goed gegaan! De eendenbek was wel wat vervelend maar van de inseminatie niks gevoeld!
    Wel was het zaad van me vriend echt heel weinig :( was maar 2 miljoen na opwerking, daarvoor 6 miljoen. Vorige x met het onderzoek was het 74 miljoen.. Maarja uiteindelijk heb je er maar 1 nodig dus nu 2 lange weken wachten!

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Spannend meis. Balen wel van het aantal. Wel nog genoeg hoor, maar wel bijzonder ineens van 74 naar 6.

Hier minder leuk nieuws. Gister niet gestart met hormonen, maar te horen gekregen dat ze eerst willen opereren. Ze vermoeden toch endometriose. Hopelijk lukt de operatie nog eind deze maand. Maar deze gaat verloren en mogelijk de volgende ook. Dus maybe ronde 23 met hulp van iui of ivf. Hangt er vanaf wat ze vinden...

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja we schrokken wel! Maar je hebt minimaal 1 miljoen nodig voor iui dus daar zaten we gelukkig wel boven!

Ah nee dat is zeker geen goed nieuws :( waarom vermoeden ze nu endo? Hoop voor je dat er niet te veel rondes verloren gaan!

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Hi dames, wat jammer dat er nog zovelen van jullie zijn in dit topic :(

Ik ben inmiddels pril zwanger van de eerste IVF. Hou hoop, ookal lijkt het soms zo uitzichtloos.

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Wauw wat goed anneliesje! Voorzichtig gefeliciteerd!

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Super anneliesje! Spannend zeg. Ga duimen voor jullie.

Clara idd 1 milj is genoeg, dus nu hopen dat je eitjes overweldigd raken. Hier had ik zelf het vermoeden van endo. Maar de arts ontkrachte dat 2 weken terug. Uiteindelijk hebben ze bij elkaar gezeten en zijn ze tot de conclusie gekomen dat er een reden is waarom rechts niks doet. Ik nog steeds niet zwanger ben geraakt, dus vermoeden ze dat links misschien ook wel niet voldoende werkt door verklevingen. Dus dat gaan ze nu eerst bekijken. Hoop dat ik vandaag en uiterlijk dinsdag gebeld word.

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh oké! Kan je zomaar endo krijgen of niet? Bij je dochtertje duurde het ook lang voor je zwanger was, kan dat misschien dezelfde oorzaak zijn?
    Ik hoop ook dat ze ne snel bellen

18. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Hoi meiden,

Spannend Clara dat je de inseminatie hebt gehad. Als 1 miljoen voldoende is is het in ieder geval goed. Succes met wachten!! Heb je nog bijwerkingen van de injecties?

Och Ladylola wat een tegenvaller zeg. Maakt het allemaal nog moeilijker. Sterkte meid.

Anneliesje gefeliciteerd!!

Ik ben vandaag 11 dpo en heb een licht positieve test. Amper te zien op foto maar in t echt zie je m goed. Ik durf alleen nog niet blij te zijn. Het is nog zo vroeg en heb m'n vorige vmk nog vers in geheugen. Morgen weer testen!

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh ik hoop dat je test zal oplopen!!

Ik heb geen bijwerkingen van de injecties. Ook niet van de pregnyl. Overal las ik dat pregnyl brand, maar heb er helemaal niet van gevoeld.. Van de menopur wel, die brandde wel

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh goodlife ook al mygosh wauw! Ineens iedereen dadelijk zwanger. Super!

Nou we gaan steeds meer denken dat me dochter echt een gelukstreffer was. Ondanks der c.h.d. Hebben der gelukkig wel.
    Mijn miskraam kan ook een reden zijn dat niet goed zit. Kans is groot dat alles verstopt zit. Kan wel verklaren wasrom mijn linkerkant zo zeer deed en ik er ziek van was. Maar ook wasrom het maar niet wil lukken.
    Ik heb als vanaf mijn 14de heftige menstruatie gehad. Veel buikpijn. Misselijk, braken, zweten. Ik was echt 2 dagen ziek. Toen aan de pil en was het weg maar uiteindelijk moest ik wel 2x over op nieuwe pil, omdat het weer terug kwam. Toen ik op mijn 25ste stopte met de pil kwam het weer terug. Dus vlak voor mijn dochter dacht ik er wel aan, maar toen was ik toch zwanger na 2.5jr.
    Dus ik denk dat het endometriose is ja. Maar hoe heftig geen idee.

Ben gebeld maar als ik pech heb word ik pas over 2 maanden geholpen. Moet wel woensdag bij anesthesie komen. Word nog gebeld voor ok datum.

Deel Deze Pagina