Dora en laur welkom! Succes en hopelijk snel roze! Hier helaas keurig op me nod vuurrood! Cd 2 weer inmiddels. Nieuwe ronde nieuwe kans. Maar mij hoop ligt ergens in de zuiderzee Voetstap hopelijk op de valreep een gelukje. Mag nu weleens toch. Spannend anneliesje. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Zal zeker niet heel prettig zijn, maar kinderen krijgen is ook niet altijd appeltje eitje. Maar weet hoe erg het ook lijkt, er komt altijd een einde aan. Lace al een ei gespott? Hier dus weer over 2 weken weer. Ga de komende weken minder koffie drinken. Veel thee. Nog minder suiker en veel slapen en niet zoveel afspreken. Ben vrij 30/1/2. Me ei is de 3de. En moet dan werken en de dag erna. Ik ga dan rustig aan doen. Stressvrij moet ik zijn. Weet het anders ook niet meer😩
Heb net even het hele topic hier terug gelezen... Goh wat zijn er zware verhalen bij... Ergens ben ik ook heel blij dat ik hier terecht ben gekomen, is inderdaad toch een pak anders als je al wat langer bezig bent. Natuurlijk is het voor iedere dame spannend om af te wachten en is de wens voor een kindje heel groot, ik gun het ook iedereen... Maar als je hier in deze groep dan kijkt hoelang sommige dames al bezig zijn en wat ze ervoor hebben moeten doen of wat ze al hebben meegemaakt, dan gun ik het hen toch iets meer dan iemand die in ronde 2 of 3 zwanger geraakt. @Voetstap: Hopelijk blijft het rood gewoon weg! Hier zit ik nu ongeveer 5 dagen na mijn ei... Het was weer iets vroeger dan gewoonlijk, dus mijn nod is misschien ook enkele dagen vroeger, maar ik houd het maar op de 27ste, dan ga ik niet te snel aan het testen Ben wel precies ziek aan het worden deze week, op een griepje aan het broeden ofzo... Min of meer last van hoofdpijn, spierpijn, keel en oren, maar het lijkt niet echt door te zetten... Ik heb al wel eens vaker gelezen dat je minder weerstand heb als de innesteling eraan komt, maar helaas heb ik dit al meer gehad vorige maanden en toch niet zwanger. Ik ben blij dat het weekend eraan komt, tijd om wat te rusten en te relaxen. Even verstand op 0, het is een zware werkweek geweest! Ik denk er eigenlijk ook aan om gewoon niet meer mee te schrijven in de andere nodtopics en gewoon hier te blijven, mijn gevoel zit hier wel goed. @Laurazoey: Misschien kunnen we je erbij zetten voor oktober? Of is dat nog niet de bedoeling? Dan kunnen die data desnoods meegenomen worden als de lijst verder gaat voor oktober. Of wat denken de andere dames?
Ach ladylola, wat balen voor je!!!!!! Hoe voel jij je??? @Dora: welkom! @NODlijst: ja, hoor wat mij betreft zetten we oktober er ook vast bij. De meiden die in september hun NOD hebben en helaas weer ongi worden schuiven nu ook allemaal door naar oktober.
Laurazoey, ik sta zelf ook op oktober! Kom me maar gezellig vergezellen! Ladylola, ah nee wat balen! Verwen jezelf maar even goed met een lekker bad of een glas wijn, wat chocola (doorhalen wat niet van toepassing is). Ik hoop echt dat de volgende maand jullie maand mag worden! Anneliesje, bedankt! Dat is ook wat mijn man zegt, dat de hoop nog niet verloren is. Terwijl ik denk dat je nu in het staartje van het jaar bijna geen kans meer maakt, maar goed... Ik hoop voor jou dat je HSG mee gaat vallen! Laat je weten wanneer je hem hebt? Dat worden weer spannende weken Dora! Heb je een beetje afleiding de komende tijd? Ik ga voor je duimen voetstap! Ik hoop dat die kleine tekens goed nieuws betekenen! Hier echt wel even een beetje dippig... Daardoor ook minder zin. Ik verwacht mijn eisprong dit weekend. Ik hoop dat ik het kan opbrengen om het toch nog een paar keer te proberen. We hebben het eventueel besproken om deze maand anders voorbij te laten gaan. Zit echt niet lekker in mijn vel op dit moment.
NOD lijst september 2015 6+ 1 t/m 7 september: (0) 8 t/m 15 september: (2) 12 september, Clarajilla, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 10 13 september, wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 van mmm 16 t/m 23 september: (5) 17 september, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, 13de ronde. 18 september, voetstap, 2de kindje, 35 jaar 18 september, Kyra 77, 38 jaar, 2de kindje, ronde 9 20 september, Hanna83, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 17 (bbz ronde 8) 22 september, annneliesje, 32 jaar, 2de kindje, ronde 16 (bbz nov 2014) 24 t/m 30 september: (2) 27 september: Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 9 28 september: Tessss, 35 jaar, 1ste kindje ronde 16 1 t/m 7 oktober: (1) 4 oktober, Lace, 28 jaar (dan 29), 1e kindje, ronde 8 8 t/m 14 oktober: (1) 9, oktober, Laurazoey, 27 jaar, 1e kindje ronde 7 Datumloos: (3) Dubbeltje, 1ste kindje, ronde 8 (mk ronde 3) Roosje35, 1ste kindje, ronde 20 (mk ronde 9) j010, 30 jaar, 1ste kindje ronde 11 Buiten de lijst: (0) Totaal: 14 Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
NOD lijst september 2015 6+ 1 t/m 7 september: (0) 8 t/m 15 september: (2) 12 september, Clarajilla, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 10 13 september, wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 van mmm 16 t/m 23 september: (5) 17 september, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, 13de ronde. 18 september, voetstap, 2de kindje, 35 jaar 18 september, Kyra 77, 38 jaar, 2de kindje, ronde 9 20 september, Hanna83, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 17 (bbz ronde 8) 22 september, annneliesje, 32 jaar, 2de kindje, ronde 16 (bbz nov 2014) 24 t/m 30 september: (2) 27 september: Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 9 28 september: Tessss, 35 jaar, 1ste kindje ronde 16 1 t/m 7 oktober: (1) 4 oktober, Lace, 28 jaar (dan 29), 1e kindje, ronde 8 8 t/m 14 oktober: (1) 9, oktober, Laurazoey, 27 jaar, 1e kindje ronde 7 Datumloos: (3) Dubbeltje, 1ste kindje, ronde 8 (mk ronde 3) Roosje35, 1ste kindje, ronde 20 (mk ronde 9) j010, 30 jaar, 1ste kindje ronde 11 Buiten de lijst: (0) Totaal: 14 Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel) Mezelf even op rood
Achjee Lace...zo herkenbaar. Soms denk je waarom nog die moeite doen, er gebeurd toch niks. Maar ga samen iets leuks doen, maak het gezellig en je ziet wel wat er gebeurd. Hier is het met nummer 1 erbij echt niet meer extreem cosy. Die tijd kunnen we gewoon niet zo meer nemen. Dus neem het ervan. Alhoewel bij nummer 1 het uiteindelijk ook meer doelgerichte moetjes werden...maar na onze relatiecrisis en pauze van ruim 7 maanden, was ik in ronde 6 zwanger van in totaal ruim 20 rondes. Dus misschien is stress echt een killer voor een optimale bevruchting. Nou een borrel, een bad, veel slagroom en chocola, hahahaha! Een bad wordt aan gewerkt, moet nog even een klein jaartje wachten. Dan hebben we die in het nieuwe huis. Inmiddels komen wij wel aan in juni en dan zijn we als het goed is verhuisd naar ons nieuwe huis en definitieve woonplek. Dus dat is gunstig en misschien geeft dat mij intern rust, dat ik beval terwijl we daar wonen. Kunnen w meteen een kamer inrichten voor een mogelijke mini. Maar hoop zo erg op de maanden juni, juli aug en sept. Ik ga de komende maanden proberen minder stress aan te pakken, dus meer vanuit rust en meer loslaten. Minder koffie max 3 per dag en nog meer vitaminen. Ik weet het anders ook niet meer. En voorlopig geen sterkte drank of feestjes. Ja doe maar meteen oktober hierin. Had niet verwacht dat de moderators dit zouden verbannen naar clubjes. Dora laat je niet overweldigen door de verhalen. Dat komt al gauw hier samen. Tis nou eenmaal zo dat de meesten binnen 6 maanden zwanger zijn en het extreem vermoeiend is als je al lang bezig bent. Hier in mijn omgeving is bij iedereen de 2de leg al geboren en krijg ik de vraag goh nog geen tweede....grrrr. Zeg maar meteen hoe het zit miskraam gehad en lukt niet zo snel. Meteen schaamrood op hun kaken, want ja zij krijgen 2x zonder problemen gezonde kids...aahja tis wat het is toch. Ik schrijf trouwens wel nog mee bij een NOD. Ik wil zo graag dat ik een keer weer roze kleur. Kan het toch niet later. En prik maar door de ronde 2/3/4 dames heen. Je gunt het iedereen, maar tis wel fijn als de pechvogels meer geluk krijgen.
Overigens is in iedere maand een kind welkom, maar lijkt me zo lekker met een kleintje veel wandelen buiten. Met mijn dochter heb ik veel binnen gezeten. Mede door haar achtergrond...maar denk dat ik daardoor zo smacht naar een zomerkindje.
@voetstap: heb jij vandaag je NOD? Zo sta je op de lijst? Maar ik las ook dat je tot na het weekend wil wachten met testen? Zo ff terug lezen. ff opgezocht : *quote: Mijn NOS is na het weekend. Heb nog geen spotting, dus dat is een goed teken ( hoop ik) Net wel ff hcg testjes ingeslagen 😁😁 Ik test woensdag als er dan nog geen rode duivels zijn * einde quote.Wanneer had jij je eisprong dan? Of ben jejezelf begrijpelijkerwijs aan het beschermen, dat je maandag ieg een paar dagen overtijd bent? Sterkte meis, ik duim voor je dat het deze maand jouw maand wordt! @hier: weeïg gevoel in mijn maag, wat vooral niet minder wordt... Trok gisteren de koelkast open en de geur van salami sloeg me tegemoet. Ik denk: "stinkt dat spul altijd zo?" En nog geen ongi te bespeuren, ook geen menstruatiekrampen oid... Maar goed denk ik dan, ik had mijn knalovulatietest op donderdagmiddag 2 weken geleden. Dus misschien is mijn NOD ook wel morgen en is het dus ook wel logisch dat ik nog niets voel qua menstruatie. Ook heb ik een paar rondes eerder ook z'on weeïg gevoel gehad, heb zelfs een keer bijna moeten spugen. Dus dit symptoom zegt ook helemaal niets. En zo maak ik mezelf vandaag nog wel weer even gek. Ik ga nog niet testen, dus rest mij niets anders dan maar weer gewoon af te wachten en onder tussen mezelf toch maar weer voor te bereiden op mijn menstruatie. Want waarom tenslotte zou deze ronde anders zijn?
Lace dankjewel. Gister een positieve ovulatietest gehad dus mn nod is vervroegd naar 2 oktober. Vorige maand 34 dagen en nu 26. Had het absoluut niet zo snel verwacht maar ben blij dat ik een testke gedaan heb gister anders had k m vast gemist.
Hoi dames mag ik ook met jullie mee kletsen? Smurffin, 28jaar en ronde9 Even voorstellen: in 2013 ben ik bevallen van onze zoon, de zwangerschap was helaas een hel. Bij 12 weken veel pijn in mijn gewrichten en met 20 weken volledig in de ziektewet. Na heen en weer gestuurd te zijn geweest tussen de ha en vk te horen gekregen dat we moesten afwachten. Toen mijn zoon geboren was ging het snel bergafwaarts en kon ik mezelf niet meer aan en uit kleden laat staan een kleintje. Uiteindelijk de diagnose reumatoïde artritis (RA) gekregen en begonnen met zware medicatie. In de zomer van 2014 overgestapt op andere medicatie waar we evt zwanger mee mogen worden. Maar eerst moet het spul uit je lijf en nog door voor een pre conceptie spreekuur, en nu zijn we sinds januari begonnen voor een tweede kindje. Jammer genoeg is het nog niet gelukt en wordt elke maand de klap iets groter als het niet gelukt is maar met nieuwe moed gaan we ronde 9 in.
NOD lijst september/oktober 2015 6+ 8 t/m 15 september: (2) 12 september, Clarajilla, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 10 13 september, wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 van mmm 16 t/m 23 september: (5) 17 september, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, 13de ronde. 18 september, voetstap, 2de kindje, 35 jaar 18 september, Kyra 77, 38 jaar, 2de kindje, ronde 9 20 september, Hanna83, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 17 (bbz ronde 8) 22 september, annneliesje, 32 jaar, 2de kindje, ronde 16 (bbz nov 2014) 24 t/m 30 september: (2) 27 september: Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 9 28 september: Tessss, 35 jaar, 1ste kindje ronde 16 1 t/m 7 oktober: (2) 2 oktober, Laurazoey, 27 jaar, 1e kindje ronde 7 4 oktober, Lace, 28 jaar (dan 29), 1e kindje, ronde 8 8 t/m 14 oktober: (1) 14 oktober, Smurffin, 28jaar, 2e kindje, ronde 9 Datumloos: (3) Dubbeltje, 1ste kindje, ronde 8 (mk ronde 3) Roosje35, 1ste kindje, ronde 20 (mk ronde 9) j010, 30 jaar, 1ste kindje ronde 11 Buiten de lijst: (0) Totaal: 15 Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Welkom smurffin! Ik heb je op de lijst gezet, maar wanneer is je NOD? Wat een verschrikkelijke periode moeten jullie achter de rug hebben. Fijn dat je hebt kunnen overschakelen naar medicatie waar je wel zwanger mee mag worden! Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie en dat de gevolgen voor jou dan een stuk milder zullen zijn! I'll keep my fingers crossed! Laurazoey, ik heb je verplaatst naar 2 oktober op de lijst!
Dank je wel Lace Ik hoop dat het snel voor ons allemaal raak is het heeft wel lang genoeg geduurd dacht ik. Oh ja mijn nod. De afgelopen 7 rondes een standaard cyclus van 28, maar afgelopen ronde 3 dagen overtijd geweest. Dus als ik weer standaard ben dan zal het 14 oktober zijn.
@Lace: Het is momenteel heel druk op het werk, dus weinig tijd om veel na te denken of om veel te voelen, dus op dat vlak zal het wel lukken! Lijk er nu ook wat minder mee bezig te zijn na het zaadonderzoek van mijn vriend. Ik heb zelf ook het idee dat het nu gewoon niet op de natuurlijke manier zal lukken en dus let ik minder op symptomen etc. Momenteel voel ik eigenlijk ook gewoon niks hoor @Ladylola: Een vaste stek zou inderdaad wel wat meer rust kunnen geven vanbinnen. Dan ben je echt 'thuis in je huis' hé! Wij krijgen nu ook heel veel de vraag hoe het bij ons zit hoor! Minstens om de 2 weken is er wel iemand en ze blijven het telkens ook gewoon opnieuw vragen! Het is ook een beetje de verwachting omdat mijn vriend 44 is en waarschijnlijk zien ze voor hem de klok ook wel tikken Momenteel blijf ik er heel vaag over, dat dat misschien nog wel zal komen, maar dat het nu niet de moment is. We zien wel verder wat er gebeurd na onze afspraak bij de gyn in oktober. Ik heb trouwens ook altijd graag een zomerkindje gewild... Of toch tussen de maanden maart en september ergens. Vanaf oktober wordt het mij ook wat te donker buiten. En zoals je zegt, de pechvogels mogen zeker ook wel eens geluk hebben, daar is de 'gunfactor' bij mij net toch wat groter voor! @Kyra77: Mijn lijf heeft mij inderdaad ook al wel heel wat wijsgemaakt, maar het maakt de kans niet onbestaande dat je wel degelijk zwanger zou kunnen zijn met die symptomen hé. Ik hoop voor je dat deze ronde toch helemaal anders uitdraait dan de vorige! @Laurazoey: Wat een geluk dat je hem gevonden hebt! En toch fijn als het eens wat vroeger is hé? Lijk je minder lang te moeten wachten @Smurffin: Welkom meid! Jij neemt ook nog steeds medicatie lees ik. Heb je daardoor toch nog risico's bij een zwangerschap? Ik neem nog een lage dosis medicatie voor epilepsie, waardoor het risico op een aangeboren afwijking toch wel dubbel zo groot is als bij een gezonde vrouw die geen medicatie neemt. Of is jou medicatie volledig 'safe'? Want daar maak ik me soms toch nog wel wat zorgen over...wat als het kindje echt iets zou mankeren...
Ik heb net een ovu-test gedaan en deze was bijna positief (al wordt het streepje nooit zo donker bij mij als de C-streep). Ga vanavond nog een keer testen en morgen ook. Denk dat ik het toch nog wel een poging wil wagen, maar maak me dan alweer zorgen dat we het niet netjes om de dag hebben gedaan... Dus het zaad is nu ook al wat ouder en dan denk ik meteen dat het toch al geen nut meer heeft.... Echt, ik word gek van mezelf!
Lace ik heb hetzelfde. Dinsdag kwam het er niet van. Dus donderdag gedaan maar de keer ervoor was zondag. Dus wel een paar dagen ertussen. Gister de piek en vandaag alweer lichter. Nu dus gister denk ik.. oude zaadjes en als ik vandaag weer sex zou hebben is het niet om de dag. Maar ik denk dan wel... de zaadjes die vandaag goed xijn zijn mooi extra meegenomen. Morgen kan het te laat zijn... haha zucht