We hebben het achter de rug gelukkig! Viel me qua pijn behoorlijk tegen, wat een akelig rot gevoel. Uitslag was helemaal goed, beide eileiders zijn goed doorgankelijk! Helemaal blij, kunnen we 'gewoon' door met de laatste 3 iui pogingen zonder extra gedoe.
Zie wat vreemd dan he. Bij mijn vrienden was het ook onverklaarbaar, maar uiteindelijk hebben zij besloten ICSI te doen, omdat het zaad de laatste rondes terugliep. In ICSI 1 zwanger. Maar hoop voor je dan het anders kan. Smurfen bijna de laatste loodjes meid! Kan je het al geloven dat je er bijna bent? Poeh vorig jaar september opende ik dit. En nu veel zwanger en ook nog genoeg pechvogels. Moet dit jaar toch nog wel een keer ons jaar worden he. Hier ga ik straks maar bellen voor vervolgafspraak over 2 weken, zodat IUI instructies ook geweest zijn en we begin juli meteen van start kunnen.
Jammer dat de IUI mislukt is, maar wel fijn dat beide eileiders open zijn! LadyLola, het lijkt me ook lastig als het 'onverklaarbaar' niet lukt, dan heb je geen idee wat je ermee kan... Dan soms misschien liever toch een oorzaak en weten wat er aan gedaan kan worden, om het wel te laten slagen..? Fijn dat het bij je vriendin uiteindelijk ook is gelukt! Het is ook zo lastig he, dat niemand weet of en wanneer het lukt, maar gelukkig is de kans uiteindelijk veel groter dat het wel een keer lukt. Maar die onzekerheid tot dat moment...
Het is zo raar. Ik ben nog maar net iets langer dan een jaar bezig en ik heb echt zoiets van 'gaat het dan nog lukken?' Terwijl anderen jarenlang bezig zijn en hoop blijven houden. Respect voor die stellen want weet niet of ik het zou kunnen opbrengen om bijvoorbeeld 3 tot 5 jaar hoop te houden ghehe..
Willen jullie ook op de baby van mijn beste vriendin stemmen? Dit kleine mannetje is prematuur geboren met gewicht van voldragen baby. Toch een moeilijke start gehad en ligt nog altijd in het ziekenhuis aan de sonde, nadat hij even thuis was geweest. Is wedstrijd voor Baby van de Maand bij haar kraambureau. Marlon, geboren op 25 mei 2016 - Kraamzus Baby van de Maand
Ladies, Ik neem een beetje afstand. Ik ben even helemaal klaar met het hele zwanger worden gebeuren. Inmiddels 1,5 jaar bezig en behalve een schatje in zijn bedje boven, een lege buik.. Ik ga mijn uitgerekende datum zonder nieuwe zwangerschap tegemoet en dat vind ik behoorlijk zwaar. Veder zijn we druk met het verkopen van ons huidige huis en het kopen van een nieuw huis waar van alles aan moet gebeuren, dus voldoende afleiding! En voor de dames die ook nog niet zwanger zijn: ik hoop dat het voor jullie ook snel raak zal zijn! En voor de zwangeren: een voorspoedige zwangerschap en hopelijk een mooi gezond kindje in je armen! Sterkte met de laatste loodjes met dit warme weer. liefs van Kyra
Kyra ik hoop dat het voor jou ook snel raak is. Het is je gegunt meid. Ondanks dat kleintje in zn bed blijft je wens onvervuld. Veel succes met de verkoop en met het klussen in jullie nieuwe huis
Veel succes met het verkopen van jullie huis en het kopen van een nieuw huis. Drukke tijden! Hopelijk is het toch snel raak meid, en zien we je snel terug als je zwanger bent.
Hier wordt het deze maand niks. Eisprong is nu of in ieder geval rond deze dagen en klussen zit er voorlopig niet in. Dus ik sla een ronde over.
Jaa dat is het zeker.. Balen dat deze ronde niet wat werd Tigermom. Wij hebben gisteren onze 4e IUI gehad. Goed zaad gelukkig en met 2 eitjes dus ben benieuwd... We zitten weer op het wachtbankje
Hier is mijn eisprong afgelopen week geweest en we hebben iets van 4 dagen daarvoor voor t laatst geklust. Nou, mijn man heeft heel goed zaad, maar zo goed is onmogelijk hahaha! Nu gaat het langzaamaan weer beter met me, wat erg fijn is. Dus het maakt me niet uit dat we een ronde over slaan.
Ja zeker rustig hier. Wij zijn druk op zoek naar onze kat, die is 4 dagen geleden van het balkon gevallen :'( ... Hoop zo dat die snel terug is, want eind van de maand gaan we een weekje naar Italië en als we terug zijn krijgen we 4 dagen er na de sleutel van ons huis en gaan we daar iedere dag klussen, en willen we na ongeveer een maand gaan over verhuizen... Dus hij moet heel snel terug komen. Ben zelf ook helemaal van slag ervan, heb haast geen eetlust, geen dorst en slaap heel weinig en slecht.. Nu even over het zwanger worden Balen dat het deze maand niks word tigermom, maar 4 dagen voor de eisprong zou nog kunnen als het zaad heel goed en sterk is! Ik heb woensdag weer een follikelmeting, donderdag doen we geregistreerd partnerschap ( vanwege het koophuis) en dan hoop ik vrijdag de inseminatie
Nou izie en clara weinig geluk zeg met iui😩 Izie al duidelijkheid voor ivf? Clara! Wat rot van je kat! Is gewoon zwaar kut. Ken het probleem. Kan der ook helemaal van de rel van zijn. Maar je kat is nog niet gevonden? Wel gechipt? Kans is groot dat hij ergens in paniek naartoe is gerend. Meestal niet ver weg, maar schijnt dat ze door stress zich totaal afsluiten en zelfs hun baasje niet horen als staat deze naast hen. Dus iedere dag blijven lopen en vooral de avond, want dan is het rustig op straat. Hier inmiddels dit weekend verhuisd! Eindelijk! En nu aangekomen bij mijn happy week. Dus nog 1 kans voor IUI en kijk er niet erg naar uit. Zoveel moeite voor paar procenten meer kans, maar goed beter dan niks doen en afwachten. Bij mij dochter zijn we eind januari verhuisd en begin maart een positieve test. Zal vast niet nog een keer gebeuren, maar wie weet.
Ja het is zwaar kut. Kan nu eindelijk wel weer een beetje normaal eten! Hij is nog steeds niet gevonden, maar hij is gelukkig wel gechipt! Gelukkig zijn de andere katten wel extra lief voor me nu! Oh fijn dat jullie verhuist zijn, snap dat je niet uitkijkt naar die ene iui. Maar je doet nu tenminste wel iets. En ja wie weet niet je gewoon verhuizen om zwanger te worden hoop voor je dat het toch echt snel gebeurt! Ik ben net weer terug van een follikelmeting en heb eindelijk 2 eitjes van 15mm en bms 11.4 mm vrijdag weer terug voor weer een follikelmeting. Wat me wel op valt ze zitten altijd links, en met de hsg liep links niet door. Zou links het niet doen?
@ladylola De allerlaatste poging dus zonder hulp, spannend! Fijn dat t verhuizen achter de rug is. Hier zet de iui inderdaad nog weinig zoden aan de dijk heb m'n hoop gezet op deze ronde.. Net na de hyfosy, 2 eitjes en voor ons doen super zaad.. Maar ben ook bang dat als t nu mislukt ik totaal geen hoop meer heb. We hebben nog 2x iui te gaan, daarna starten we met ivf. Juli slaan we over ivm vakantie dus augustus en september nog iui. @clarajilla Super fijn dat t twee eitjes zijn! Voor je gevoel toch een stuk meer kans he!
@LadyLola: Fijn dat de verhuizing gedaan is Geniet ervan! En hopelijk helpt de verhuizing bij het zwanger raken haha! @Clarajilla: Balen dat hij nog altijd niet terug is Rot dingen zijn dat, als je dieren niet thuis komen.. En wat betreft je eileider.. Ze zijn er zeker van dat die kant ook echt dicht zit? Want normaliter neemt de eileider die open is het over van de gesloten eileider. Als ik de verhalen moet geloven, tenminste. @Izie: Hopelijk is het toch snel raak! Lijkt me frustrerend als het maar een kleine kans is met iui en het wil niet lukken. Gelukkig is het zaad nu goed!
Ik heb de officiële uitslag van de HSG. Op het moment zelf tijdens het onderzoek leek rechts dicht te zitten. Maar hij is open!! Allebei open!!! Ik ben zo blij We hebben 59% kans om spontaan zwanger te raken wat normaal 60% is dus ik doe een vreugde dansje. Ik wil het de dames waarbij het niet allemaal goed is niet voor het hoofd stoten dus mn excuses als ik dat doe. Wij gaan het nog een jaartje zelf proberen. En wat betreft mn korte lf. Mocht ik erachter komen dat die echt te kort is dan kon ik bellen zodat ze een cyclus mee gaan kijken dmv echo's.