Oh balen Izie. Maar geniet van je vakantie!! Hier is de menstruatie inmiddels alweer weg haha.. amper 2 dagen geduurd. Hij was dus gelukkig niet heviger. Alleen een beetje later.
Hoi meiden, Klopt het dat dit een topic is voor dames vanaf ronde 6? Zo ja, zou ik graag meeschrijven als het mag! In andere topics waar ik bij zat is het bij de meesten al in de 1e of 2e ronde raak dus zoek een clubje om mee te babbelen waarbij het ook nog niet raak is na een tijdje, weet niet of ik hier aan het juiste adres ben (Heb diep respect voor de meiden die al jaren bezig zijn!) Zojuist ongesteld geworden en beginnen nu dus aan de 6e ronde, voor mij mijn 2e kindje en voor mijn vriend zijn eerste. Heb in de zwangerschap van mijn zoontje veel medische problemen gehad door een fout van een arts. Was door littekenweefsel bang dat het nu misschien ook niet zou lukken en ivm chlamydia en beginnende pcos in mijn verleden. Vorige week dinsdag ben ik bij mijn gyn geweest voor controle en gelukkig zag alles er goed uit, zowel baarmoeder als eierstokken en heb ik die dag daarvoor een eisprong gehad. Helaas zonder resultaat. Vragen staat vrij! Liefs
Inmiddels is dit clubje of zwanger en staan op het punt om te bevallen. Of zijn al ruim 1,5 jaar onderweg en druk bezig in de MMM. Tis idd vervelend dat er velen in ronde 1/2/3 zwanger zijn. Maar weet de meeste koppels zijn zwanger voor het eerste jaar. Waren hier ook heel veel voor het jaar uiteindelijk toch zwanger Fijn dat je bent nagekeken en dat het in orde lijkt. Tis al een keer eerder gelukt, maar goed dat is hier ook geen garantie. Van welke maand is je zoontje?
Hallo babyloveyou. Fijn dat alles er goed uit zag. Hopelijk ben jij ook gewoon binnen een jaar zwanger. Ik ben ook wel benieuwd in welke maand je zoontje geboren is. Mijne is van September 2012.
Tis bijna onmogelijk, maar het wonder is wederom gebeurd. Ben 5 dagn overtijd en heb positief getest! Kan het nog niet geloven. Eerst de komende week door, ben voorlopig voorzichtig. Volgende week maar is bellen. Heb de spuit al klaar liggen. Heel bizar zo ineens!
Ooh wat een goed nieuws!! Heb je een foto? Ik begrijp dat je voorzichtig bent maar toch gefeliciteerd
Dit is uhm dan! Geen idee precies op hoeveel dpo ik zit. Ik heb het deze maand niet fanatiek bijgehouden, maar mijn vermoeden is dan vrijdag 17 juni, misschien zaterdag 18. Dus zit nu op 15/16dpo. Dit was met middagurine. En thx meiden. Ik ben nog niet dolletjes hoor. Blijft een spannende periode.
Wauw wat fijn ladylola! Hoop voor je dat alles goes blijft gaan! Ik ben gisteren op de laatste dag van de vakantie weer ongesteld geworden ... Ronde 22 alweer
Neeee clara jeetjemina! Ik had nu wel gedacht dat jij dit keer echt goed zou gaan! Hoe ben je er onder? Wel een fijne vakantie gehad? Ja dat goed gaan blijft toch altijd wel spannend! Gaat vaker goed dan fout, maar goed ben toevallig de persoon waar er op dit gebied veel fout gaat. Alhoewel zwanger worden net voor iui en met een hydrosalpinx en ook maar 20% kans om uberhaupt zelf zwanger te worden, is dan wel wrer against all odds!
Wat fijn Ladylola! na al dat hele lange wachten, gefeliciteerd! Snap dat je nog wat voorzichtig bent, hopelijk blijft alles goed gaan! Xx
Jee Ladylola, dit is toch wel heel bijzonder zo'n positieve test na al die uitslagen én voor de IUI! Voorzichtig gefeliciteerd! Ik vind je test er goed uitzien en hoop + duim dat hij mooi mag oplopen en je een onbezorgde zwangerschap mag meemaken!
Dank je wel Lace en baby. Ja nu heel erg hopen dat het lange wachten echt wordt beloond. Tis ook wel fijn dat ik nu al bijna 5 weken ben. Eind van de week maar is bellen. Hoest met jou Lace? Al flink aan het uitdijen?
Prachtige test ladylola! Ik ga echt duimen op een mooie voorspoedige zwangerschap net over een maand of 8 eeb prachtig kindje
Wauw ladylola!! Het bewijs dat het echt nog kan na zon lange tijd. Gefeliciteerd meid! Hopelijk op naar een voorspoedige zwangerschap en een gezond hummeltje.
Dank je Izie! Hoop het ook heel snel voor jou. Tis toch bizar dat bij jullie maar niet wil vlotten zeg. Ja het kan idd ja. Was bij mijn dochter ook. Maar goed tis nu wel duidelijk geworden waarom het zo moeilijk gaat. Nu hopen op een gezonde sticker!