NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hier gaat het wel goed, wel wat last van kwaaltjes, maar dat hoort erbij ;)! Buik begint nu echt groter te worden (met 20 weken was hij nog niet echt heel zichtbaar). Hij zit hoger dan gemiddeld, dus moet binnenkort laten prikken op zwangerschapsdiabetes (moest ik sowieso al omdat mijn moeder dat ook heeft gehad). Ik hoop dat ik het niet heb en dat mijn buik gewoon zo hoog zit, omdat ik heel klein ben! Qua kilo's ben ik nog niet veel aangekomen, maar dat zegt ook niet alles las ik al... Wel spannend dus!

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hmm dat is wat minder. Soms zijn ze wat overtrokken met die testen, maar better safe then sorry. Wel mooi zo hoog je buikje.
    De kwaaltjes horen erbij. Hier had ik bij mijn dochter pas na 30 weken meer last. Maagzuur kwam opspelen, harde buiken en super vroeg wakker worden in de ochtend, omdat ik moest plassen en kon erna niet meer slapen.

3. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja, maagzuur had ik hier al last van rond de 20 weken. I.v.m. mijn astma moet ik daar mee oppassen, dus zit nu al een paar weken aan de medicatie. De maagzuur is daarmee verdwenen, dus erg fijn :)! Maar aangezien de buik alleen nog maar hoger komt te zitten en groter gaat worden, zal dat nog wel weer erger kunnen gaan worden ;)! Gelukkig kom ik nu geregeld bij de longarts op controle.

De eerste harde buiken heb ik ook al gehad, dus af en toe iets rustiger aandoen. Verder ook ijzertekort (erg moe!) en lage bloeddruk. De baby is súper actief en dat verstoort mijn nachtrust ook wel eens ;).

Maar wil niet teveel klagen, het is allemaal goed te doen hoor! Zeker met de medicatie voor maagzuur en ijzer nu :)!

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

*breekt even in*

Ladylola, wat lees ik nu! Gefeliciteerd meid! Ik duim voor een plakkertje! Hoe voel je je?

* breekt uit*

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja baal echt heel erg dat het weer niet gelukt is.. 2 eitjes en zoveel zaadjes en dan nog niet :( krijgen nu alweer iui 5 en moet/mag er 6.. Dus het einde is steeds meer in zicht.
    Ik ga met de follikelmeting wel vragen hoe nu straks verder. Want zie best wel tegen ivf op.. Meer spuiten, valer naar het ziekenhuis en een punctie..
    Meer stress en geregeld met werk..

Heb verder wel een leuke vakantie gehad, en de teleurstelling van ongesteld worden begint wat gewoon te worden.

Maar wij krijgen morgen de sleutel van ons huis !:D dus de hele maand hard klussen en dan verhuizen! Zal daarom deze maand ook niet zoveel mee schrijven

6. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Jeeeh! Gefeliciteerd LadyLola! Wat fijn! Hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan.

Hoeveel van ons oorspronkelijke clubje zijn nu inmiddels zwanger? Wel interessant om te kijken hoe de statistieken nu zijn. Hoeveel % zwanger, hoeveel uit zichzelf en hoeveel mmm.

@clarajilla; sterkte! En houd moed!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh wauw tess je staat op knappen! Spannnnenddd! Hoe voel je je?
    En ja de lijst is denk op clara en izie na volgens mij bijna van de oorspronkelijk sept 2015 club gevuld.

Lace ja het hoort er wel een beetje bij. Tis dadelijk voorbij en voel je je weer jezelf.

Nou clara wie weet is dit voor jullie helpend. Een maandje andere gedachten. Hoop voor jullie dat ivf niet nodig is.

8. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Wauw Ladylola! Van harte! Zeker een spannende tijd, maar ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan!

ClaraJilla balen meid, hopelijk afleiding met jullie nieuwe huis, en alles wat erbij komt kijken!

Ik lees hier nog regelmatig, maar weet niet zo goed wat te typen, dus vandaar dat jullie weinig van mij horen! Was wel heel benieuwd of Smurfin inmiddels was bevallen!

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank je cida! Wauw jij bent ook al bijna ready for take off! Spannend! En idd smurffin is wel heel stil.

10. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Gaat goed hier! Eigenlijk een heel voorspoedige zwangerschap tot nu toe. Hopelijk de laatste loodjes ook. Van mij mag ie er wel uit komen maar hij luistert tot op heden nog niet 😉. Kleine man is ook nog niet ingedaald, heb het gevoel dat hij het nog wel even best vindt in mijn buik. Al hoop ik natuurlijk echt binnen nu en een week te bevallen. Wil graag gewoon bij de vk blijven die ik nu heb.

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha ja de eerste zit altijd heerlijk warm en save! Nou ja als jij er weinig last van hebt? Al snap ik je omgeduldigheid, hihi. Maar echt tess geniet nu nog even van momentjes met zijn tweetjes. Ik dacht ook altijd nou die hebben we genoeg gehad. Maar ga nog uiteten, naar de bios, naar theater! Dadelijk gun je het jezelf even niet meer.

12. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Hoe is t met de dames hier?

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Gister weer een follikelmeting gehad. Bms was bijna 9 mm en had rechts 2 kleine eitjes en links weer 1 eitje van 13mm.
    Donderdag weer terug komen voor een follikelmeting.

Had wel aangegeven dat we al bijna op de 6 iui's zitten. En ik op wel op zag tegen eventueel IVF.
    Ze begreep me wel en ze vond het ook snel gegaan dat we nu al op de 5de poging zitten. Ze zei wel dat we met iui 5 en 6 nog net zoveel kans hebben als met iui 1, 2 enz. En dat alles bij ons iedere x goed is en de kans groot is dat het gewoon ( met iui) moet lukken..

14. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ze is wel positief, en dat is goed nieuws.. Het is een enorm zwaar proces en ik heb respect voor de stellen die het volhouden.
    Houd de moed erin meid. ;)

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Blijf optimistisch clara! Het zou in theorie moeten kunnen! Maar ik snap je angsten en je zorgen. Zal voor je duimen!

En jij tiger?

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja alle uitslagen en Aantallen zijn wel heel goed en positief. Alleen onze arts had er ook all vertrouwen in dat we in hef half jaar zelf proberen ook zwanger werden, omdat de kansen goed was. En zo is ze nu nog steeds alleen dan over de iui..

Ik vind de iui echt heel erg mee vallen met zwaar. Had veel zwaarder verwacht. Maar vind het juist relaxer dan zelf bezig blijven.
    Daarom ben ik ook wat bang voor IVF, omdat je vaker naar hef ziekenhuis moet en dus misschien wel dingen moet regelen met me werk...

17. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Tsjah hier zit ik volgens FF op 9dpo. Maar dan zou mn eisprong opeens weer 2 dagen te vroeg zijn geweest. En mn temp is raar. Dus vermoed dat het aan de nieuwe thermometer ligt hahaha..

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Wauw baarmoederslijmvlies is 10.8 mm en eitje is 20, bijna 21 mm :O
    Zaterdag de inseminatie, hopelijk is dat niet te laat. Maar ze doen het hier echt 36 uur na de pregnyl en niet eerder.

19. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Tess, van harte met jullie zoon!

Hier ook de 13e een mannetje geboren, voelt wat gek maar wilde het hier toch ook even laten weten... ☺️

20. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oh gefeliciteerd :D geniet ervan CiDa.

Hier vandaag voor t eerst een duidelijk zichtbaar streepje gehad en hele lange tijd (zie mn topic als je wilt kijken). Maar ik ben nuchter en hou rekening met de best wel grote kans dat het niks is.

Deel Deze Pagina