Thanks meiden! 😙 Clara jouw laatste iui zie ik. Hopelijk is deze raak! Wanneer is je nod? Good luck 🍀
Spannend dinsdag al! Ik duim voor je. Snap dat je tegen ivf op zit. Wanneer zou je daar mee gaan starten?
Ja gelukkig is me nod dinsdag al! Heb vakantie en De dagen duren zo lang hahah. Ik heb geen idee wanneer we daarmee zouden starten. Ze zijn nogal langzaam in het ziekenhuis. Als ik ongesteld word moet ik bellen voor een afspraak hoe nu verder. Dan geef ik aan dat ik een kijkoperatie wil, en hopelijk zet ze IVF gelijk in gang. Want we moeten daarvoor naar een ziekenhuis uur van ons vandaan.. Dan moeten we daar vanalles regelen, en voor je begint krijg je 8 weken van te voren een brief van hun met instructies.. Dus ik denk dat we dan minimaal 3 maanden verder zijn
@clarajilla, ik vind het logisch dat je er tegenop ziet, maar mij is het zo meegevalllen achteraf. Geen idee waarom, maar wilde het toch even benoemen. Hopelijk is het gewoon niet nodig
Hier is na lang nadenken de keus gemaakt om de iui te laten voor wat het is. We wachten mijn volgende menstruatie af, en als de cyste dan weg is gaan we starten met IVF. Voelt eigenlijk beetje als een opluchting, voelt toch als meer kans op een kindje ondanks dat het vast en zeker zwaar gaat worden. Volgende week vrijdag hebben we de voorlichting van de verpleegkundige
Moeilijke keuze Izie maar begrijpelijk. Succes met je intake en alle voorbereidingen om het traject te starten. Hou je ons op de hoogte hoe het gaat? Hoe gaat het verder met iedereen??
Ik hoop dat IVF bij jullie lukt en het snel raak is izie! Ik ben wat down sinds ik ongesteld ben geworden.. Ik hoor maar niks van het ziekenhuis en moet denk ik echt wachten tot onze afspraak 9 september. Dan hoor ik wat ze nu willen gaan doen en hoe IVF allemaal in zijn werking zal gaan. Ook word er dan nog een kijkoperatie gepland. Dus moet deze maand zelf weer aan de slag met ovulatie testen Enzo! Hopelijk is mijn lichaam niet al te van slag door de hormonen. Hoe is het met jou goodlife en anneliesje?
Thnx meiden! Ik kan me helemaal voorstellen clarajilla! Je hebt nu niets om "naar uit te kijken" of naar toe te leven en kan niks anders dan dom afwachten. Dat kan ook geen goed gevoel geven. Vervelende gang van zaken in t ziekenhuis. Ook hier nog even een dikke knuffel!
Hai meiden, Ik kom ook weer ff aanwaaien. Heerlijk vakantie gehad, maar helaas.. We komen niet met ons 4en terug van vakantie. Vandaag ongi geworden.. Heb net even tranen met tuiten gehuild uit frustratie en wanhoop! Oh, en dan die zomer met alle dames met dikke buiken.. Of wat mij nu nog meer raakt: een moeder met een kleine baby en een peutertje op z'n loopfietsje... Wat blijf ik balen van mijn missed abortion! Het voelt zo ontzettend oneerlijk! Ik was er gewoon en het is mij weer afgenomen! En nu ga ik wederom ronde 10 in... Clara en Izie: dikke knuffel meiden! Komt jullie ook niet aangewaaid! Hopelijk gaat de IVF zijn werk doen! Goodlife: Gefeliciteerd, wat een goed nieuws! Ik duim voor je op een plakkertje!
Wat ontzettend balen Kyra! Confronterend op vakantie he, alle gelukkige stelletjes met kindjes en/of dikke buiken 😔. Helemaal omdat je er zo dicht bij was. Worden jullie al geholpen of nog steeds zelf proberen?
Dank je Izie. Nee, nog zelf proberen. We gaan nu een verhuizing in en moeten flink verbouwen. Dus tot 1 januari überhaupt geen tijd voor een medisch traject. Tegen die tijd maar weer eens kijken. Ik hou me vast aan de gedachte dat ik al 2 x zwanger ben geweest. Het kan dus wel! Maar ja wanneer?
Moeilijk zeg Kyra kan mij goed voorstellen dat je je zo voelt. Zo confronterend al die zwangeren om je heen. Zeker pijnlijk omdat je er al een keer zo ver was. Stom! Voor januari zwanger worden is denk ik best realistisch gezien je vorige 2 zwangerschappen de afgelopen rondes. Clara;6e iui mislukt zie ik. Pfff. Heftig hoor. Nu maar afwachten wat rot zeg. Het is gelukkig al september vandaag dus dan komt de 9e weer ietsje dichterbij. Succes meid! Met mij gaat het goed. Nu 5 weken en 4 dgn. Vind het reuze spannend of alles wel goed gaat maar probeer er ook wel van te genieten (al gaat dat nog niet zo goed). Ik heb 13e m'n 1e echo en als ik dan een mooi kloppend hartje zie ben ik al heel wat gerust gesteld.
Succes morgen izie! Hopelijk is ivf jullie gouden ticket Oh kira kan niks anders zeggen dan ja ja tis hels! Pijnlijk, onterend en heel naar. Waarom kan je lichaam nou niet gewoon zwanger worden. Een kind laten groeien. Het baren zoals iedere ander ze krijgt en eruit werpt. Kan me je gevoel heel goed inleven! Ik kan zeggen kop op. Ooit! Maar ik weet ook dat ik die betutteling niet wil horen. Weet niet meer of ik op je had gereageerd. In mijn hoofd wel. Goodlife wat geweldig! Ga voor je duimen lady! Feliciteren doe ik wel als de kleine eruit is. Clara meisje jeetje wat zuur! Ongelofelijk dan he zonder reden lukt het zelfs met iui niet. Frustrerend! Sterkte! Hier kan ik zeggen dat alles goed gaat, maar op dit gebied ben ik verzuurd. Verder mag ik niet klagen. Ben gezond, heb een prachtig kind en moet niet vergeten hoe dankbaar ik mag zijn dat zij leeft en het zo goed met haar gaat, woon mooi en doe veel leuke dingen. Maar toch er mist nog iets he. Tjah ooit? Iui in oktober, hoop ik. Ben nog niet ongesteld sinds curettage. Verwacht het binnen een week.