NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    #2321 Izie, 1 sep 2016
    Laatst bewerkt: 1 sep 2016
    Dank je wel meid! Morgen middag weten we meer, spannend.

En kan me zo voorstellen dat ondanks dat je "alles" misschien goed voor elkaar hebt het gemis zo groot blijft. Ik hoop dat je cyclus gauw op gang komt, en dat de iui jullie helpen gaat.
    Dikke knuffel!

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Hoe was de voorlichting/intake mbt de ivf Izie?
    en hoe is het nu met jou LadyLola? Ik weet niet meer zo goed of ik al op jouw verhaal heb gereageerd. Maar liever dubbel dan niet:
    Wat ontzettend K## voor je! Ook jij zat er zo dicht bij en het wordt je weer afgepakt. Grr zo oneerlijk! Het lichamelijke herstel viel mij erg mee. Ik had een cyclus van 35 dagen na de miskraam en daarna redelijk op de rit.
    Maar het geestelijke stukje.. Pff!
    Jij ook heel veel sterkte en kracht toegewenst! Ja, dankbaar zijn voor wat we al hebben, maar ook verdrietig zijn en het gemis voelen van wat we hadden maar wat niet zo heeft mogen zijn.. Want ook dat hoort erbij!

3. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Een hele tijd geleden praatte ik hier ook mee.... ik kwam weer even buurten..
    Helaas zie ik nog steeds wat namen staan die toen ook al 6+ waren... bah! Ik gun jullie echt een klein wondertje....

4. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Intake was duidelijk! Fijne info gehad, was 1 op 1 gesprek omdat alle groepsbijeenkomsten vol waren.
    Vonden we helemaal niet erg haha ;)

Heb alle medicatie, op de puregon na, meegekregen.

Ik moet nu wachten tot in ongesteld wordt, dan begin ik aan de pil voor iets van 10-20 dagen, afhankelijk van de planning.

Daarna beginnen met Decapeptyl om mn cyclus plat te leggen en daarna beginnen met stimuleren.

Al met al denk ik half oktober uit te komen voor de eerste punctie.

Spannend :D

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @sj86 dank je! Hoe is het met jou en met jullie kleine man?
    @izie: spannend zeg! lijkt me ook wel een heel raar gevoel om toch opzettelijk je hele cyclus plat te leggen.. Maar alles voor het goede doel!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ben hier weeral even niet meer geweest, wou toch nog eens komen kijken… Idd nog veel bekende namen van toen, helaas! :)

@Goodlife: Eindelijk zwanger! Hopelijk een voorspoedige zwangerschap en snel een lieve beeb in jullie armen!

@LadyLola: Ik las dat het bij jou verkeerd is gelopen… Goh, na al die tijd zeg. Hopelijk is het snel aan jullie!

Hier ondertussen ook nog steeds niets… Zit nu in de laatste wachtweek na mijn eerste tp ivf. Spannend wel!

7. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Spannend Dora! Ik hoop voor je dat het raak is!

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hai meiden,

Hoe is het hier? Ik ben niet zo actief op het moment en dat geeft mij veel meer rust.

Maar moet er aan gaan geloven dat deze MMM straks gaat gebeuren. vandaag mijn laatste 'normale' eisprong. Heb onze celletjes zwaar bedreigd, maar ga nergens vanuit.
    Ik zit enorm in de twijfel ook. Mijn dochter wordt 4 en we zijn net verhuisd en alles nu hier op de rit. Ik wil graag een tweede kindje, maar wij willen ook nog een aantal dingen doen voor zij 5 wordt. Op reis en meerdere vakanties en dat gaat niet als je hoogzwanger bent. Het leven plan je niet en zeker niet in ons geval. We zullen we zien waar het schip strandt.

Hoest met jullie?

Dora zie ik nou dat je ICSI heb gehad en deze niet is geluk???
    Kyra nog week tot NOD?
    Izie hoe sta jij ervoor?
    Clara 6x IUI mislukt? En nu???

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hé, hier inderdaad icsi gehad... zaad van mijn vriend was echt barslecht eigenlijk... 0.4 miljoen was het maar, dus zeker wel een grote teleurstelling geweest. Gelukkig wel mooie embryo's ermee gekregen!

Eerste verse tp is mislukt, nu nog 5 embryo's in de vriezer en maandag alweer follikelmeting voor de cryo-tp, kan alweer gaan aftellen gelukkig!

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ladylola, hopelijk lukt het deze ronde toch nog om zelf zwanger te worden ( en blijven).

Ja klopt.. 6x iui niet gelukt.. IVF traject is in gang gezet en aankomende woensdag een kijk operatie. Kijk daar echt naar uit, dan heb ik gewoon echt zekerheid of er niks is of wel!
    Maar voor we beginnen met ivf is dat waarschijnlijk het nieuwe jaar :(

11. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    pff jongens wat een weg is het voor sommige toch om zwanger te worden en te blijven!
    woensdag NOD, maar ik ga ook nergens van uit..
    vind het echt wel zwaar, want dit is al weer de 10e ronde na de miskraam en vorig jaar was is in de 10e ronde zwanger..

@Ladylola, nee het leven plan je niet. Je hebt het te doen met wat je gegeven wordt.. Maar lees ik tussen de regels door dat er ook wel kans is dat jullie een paar maanden een pauze inlassen?
    @Dora: balen dat ICSI1.0 mislukt is :( Duim voor je dat de volgende raak is en blijft plakken!!!!
    @Clara: sterkte alvast as woensdag!

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ahh meisjes wat een weg inderdaad. Ik kan alleen maar blijven duimen dat al jullie moeite spoedig wordt beloond met een goede zwangerschap en vervolgens een gezond wondertje.
    Want alle kindjes zijn echt wonders.

Ik ben zelf 13 september bevallen van onze zoon Lars.
    We moesten een week in het ziekenhuis blijven maar inmiddels doen we het beide super :)

13. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Gefeliciteerd Laurazoey met Lars. Wat leuk 💙 Een week in zh, dat was een heftige bevalling zeg! Fijn dat nu alles goed gaat.

Ladylola,Kyra, Dora en Clara; wat wordt jullie geduld op de proef gesteld en wat zal dat zwaar zijn. Houdt moed. Succes met alle behandelingen 🍀🍀🍀🍀

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Het was een hele heftige bevalling. Van donderdag middag tot en met dinsdagavond bezig geweest. Uiteindelijk de daadwerkelijke bevalling die dinsdag was een hel maar als ik nu naar hem kijk dan is hij het echt waard. Mijn man heeft foto's gemaakt want heel veel herinner ik me niet meer en als ik die zie moet ik elke keer weer een traantje wegpikken

15. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Hee meiden!

Hier zit er schot in de zaak. Ben vorig weekend ongesteld geworden en we zijn begonnen met de eerste IVF poging.
    nog een weekje de pil en dan vanaf volgend weekend komen de spuiten erbij.

Waarschijnlijk laatste week oktober de punctie/terugplaatsing. Kijk er eigenlijk best naar uit, ben goed te pas nu, heb echt het idee dat we naar iets toe werken met meer kans van slagen dan de iui.

Laura ook via hier nog een keer gefeliciteerd met jullie mannetje!

Ladylola Nu komt het wel erg dichtbij dan he.. Zit je er aan te denken om de MMM uit te gaan stellen?

Kyra Wat zou het fijn zijn als ronde 10 nu weer jullie lucky number wordt. Mag ondertussen wel weer een keer he!

16. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @laura: gefeliciteerd met jullie zoon! Jeetje dat is hard werken voor je geweest! Pfff, de uitdrukking: "het was een zware bevalling" was dan zeker op jou van toepassing!
    Fijn dat alles nu goed met jullie gaat.
    @Izie: sterkte wanneer je moet beginnen met spuiten. Ben benieuwd hoe het voor je is!

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @SJ86: Hé wat fijn om jou nog eens te horen! Hoe gaat het met jou en de kleine uk?

@Kyra: Ik herinner het me nog levendig toen je zwanger werd en toen het misging... Voor sommigen is het inderdaad een zware weg!

@Goodlife: Met jou ook alles goed? Ruim 9 weken zwanger zie ik!

Hier bezig met de follikelmetingen voor een cryo-terugplaatsing. Ik veronderstel dat het voor begin volgende week ergens zal zijn.

18. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @Clara: hoe was je onderzoek vandaag?
    Hier: nog geen rood te bekennen... Zit op dag 30 van mijn cyclus. Geen idee wanneer ik precies mijn eisprong had, want ik heb geen ovulatietesten oid gebruikt.
    Zou het dan toch????
    En uitgerekend nu zit mijn vriend in het buitenland..

19. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @Dora: spannend! Ik ga weer voor je duimen!
    Hoe is het voor je om met IVF bezig te zijn?

20. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Spannend Kyra!!! Wat zou het mooi zijn!

Deel Deze Pagina