NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ dora, ben ook echt heel blij voor je

@kyra, ja met mij wel goed, geen last van de laparoscopie meer. Hechtingen zijn nog niet opgelost, en druk erop is nog wel pijnlijk.
    Vandaag 5 dpo, volgende week woensdag/donderdag is mijn nod. Verwacht er helemaal niks van maar je weer naar nooit nu zo na de laparoscopie en het open spuiten.
    Over IVF nog steeds niks gehoord. Weet wel via de verpleegkundige dat we een patiënten nummer voor het umcg hebben gekregen en dat het zaad bepaald is van de iui's en we IVF krijgen en geen icsi

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @Goodlife! Wauw wat fijn!! Gefeliciteerd!!
    @Dora: JAAAAAA!! Gefeliciteerd daar begint het mee en nu heel hard duimen!!! Hoop het zo voor je!!
    @ Clara: fijn dat je geen last meer hebt van de scopie! Duimen draaien weer voor je!
    @ hier: heb weer een stapel ovulatietesten besteld, want ik wil nu wel weer gewoon weten wanneer ik mijn nod heb.
    Heb net te horen gekregen dat een goede vriendin 15 weken zwanger is. Super fijn voor haar, maar ik vind het ook gewoon K**
    Laten we hopen dat we allemaal voor het einde van het jaar tenminste een positieve zwangerschapstest in handen hebben en daarna allemaal plakbeebs!!

3. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    oh ja en Izie: voor jou dus spannende tijden! Wellicht volgende week al de punctie!

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauw dora! Wauw!!! Meis wat een goed nieuws! Spannende tijd breekt aan. Zal voor je duimen!

Kyra hopelijk is het snel zover. Je kan niks anders dan hopen!

Clara 5 dpo? Had je kort na de lapro een eisprong?

Hier een follikel van 10 en 12mm vrijdag terug komen. Nu hopen dat mijn ei niet zondag springt, want dan is het lab dicht. Ik zelf verwacht pas maandag. Maar we horen het vrijdag wel.

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Heb nu 14 dagen geleden de laparo gehad. En bijna een week geleden mijn eisprong. Zat een week tussen. Voor mij is dat gewoon normale 'tijd' voor eisprong.

Oh spannend! Hoop ook voor je dat die niet zondag springt maar bij ons zeiden ze dat ze wel een dag lange konden wachten met iui. Dat ze dat gewoon konden uitstellen

6. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Maar moet je dan geen pregnyl zetten om je eitje te laten springen?
    Oh, ik hoop toch zo voor je dat het eindelijk raak is en dat t een plakkerd is!!

Ja,we kunnen allemaal niets anders doen dan hopen..
    Maar makkelijk is soms anders.

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja die zou ik dan zaterdag moeten zetten geloof ik.

Tis zeker niet makkelijk, maar helpt mij door het maar los te laten. Voor zover dat kan. Ik laat het mij niet meer zo grijpen. Maar duurt wel even voor die knop kan.

8. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Het is hier stil!

hoe is het met iedereen?

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja idd heel stil!

Ik wacht nog op me eisprong vandaag cd 14 en gister was er niks op de ovulatie test te zien.. Dus denk dat dit een lange cylcua gaat worden jammer genoeg. Heeft er denk ik mee te maken, dat ik 3 dagen geleden uit het niets heel erg verkouden ben geworden. Loopneus, niezen, hoesten, hoofdpijn, kaken doen zeer..

10. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    hai meiden, ik ben net verhuist dus drukke tijden achter de rug.
    na mijn lange cyclus had ik deze maand juist weer een super korte, ovutesten gedaan dus verwachtte pas afgelopen dinsdag ongi te worden, maar dat was dat al afgelopen zaterdag. LF van 10 dagen?!
    Januari dan ga ik naar huisarts voor verwijzing, want dit schiet niet op. heb er flink de balen van, want een jaar geleden was ik nog wel zwanger...

11. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Ik kom hier ook nog vaak kijken op beter nieuws en hoop dat er snel weer iemand zwanger is!

Clara januari ivf zie ik hopelijk gaat t je nog voor die tijd lukken meid!
    Kyra; schiet inderdaad niet op alweer bijna een jaar geleden dat je zwanger was. Houdt moed hoor!

Met mij gaat het goed, woensdag horen we of we een broertje of zusje mogen verwelkomen.

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @kyra, gek dat nu weer een korte cyclus had!
    Ik heb deze x juist weer een lange. Pas op cd 18 een positieve ovu test.. Normaal op cd14 al!

@goodlife, ja klopt januari IVF. Maar al eerder traject ervoor. Als ik nu ongesteld word niet ik 6 weken aan de pil. Dus dit is echt de laatste kans dat hef zelf kan! Oh wat leuk en spannend, heb je zelf een vermoeden of gevoel wat het is?

13. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Wat spannend goodlife! Laat het ons weten!

Idd korte LF dan ineens Kyra! Alweer bijna een jaar verder joh, moeilijk 😔

Ik zit inmiddels op het wachtbankje van onze eerste ivf poging. Nog een week te gaan,
    Voor m'n gevoel kan het nooit de eerste keer lukken,
    'Maar theoretisch is t gewoon mogelijk natuurlijk 😉 Durf niet te hopen.

14. Goodlife

Spannend Izie de eerste ronde ik duim voor je!
    Clara heel veel succes met je "laatste ronde zelf". Het is je zo gegund!

Wij krijgen een jongen 💙💙

15. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @ Goodlife: Een jongen! Wat leuk!!
    @Izie: spannend, nog een week! Tja, tis natuurlijk wel zo. De eerste keer heb je net zo veel kans als een 2e of 3e poging! *duim, duim*
    @Clara: wanneer heb jij je NOD? *duim, duim*
    @hier: zit tegen mijn eisprong aan, dus maar weer in de weer met ovu testen. Meer om te kijken of mij LF nu wel wat langer is, want deze ronde doe ik mee voor spek en bonen. Anders uitgerekend in augustus en dat is eigenlijk echt heel onhandig. Ik wacht nu al 2 jaar op een plakkerd, dus die ene maand kan er dan ook nog wel bij. Ben gisteren alvast naar de huisarts gegaan voor een verwijsbrief. De wachttijd voor de fertiliteitspoli is hier 9 weken, dus dan kom ik uit in januari. Huisarts was begripvol en heeft verwijzing geregeld. Dus januari gaan we de MMM in.
    Stiekem hoop ik natuurlijk dat dit niet nodig is...

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hai meiden,

Goodlife ook alles gezond? Leuk een jochie.

Clara nou wie weet een lucky shot, maar zal wel niet. Ga maar uit van een kerst met een lekkere borrel en lekker eten zonder toestanden. Al had je het liever anders gezien.

Nou Kyra dan gaan we bijna gelijk op. Hier zou ik morgen eisprong hebben. Ziekenhuis staakt deze IUI. Heb vier eitjes!! Alleen die vierde kan doorgroeien, maar kan ook afbreken. Had gister een van 20,6 en 2 van 18,6 en dan eentje van 14,6. Zelf gaan we het wel proberen, maar mocht geen gonal meer spuiten en ook geen pregnyl. Dus ben benieuwd of ze dan alle 3 zullen springen.
    Kans op drieling is zo klein, überhaupt een eenling is maar 20%. Dus we zien het wel. Ik heb dan rond 23 november mijn NOD.

17. Goodlife

Ja ook gezond Ladylola voor zover ze kunnen zien bij 16 weken. Gelukkig!

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @goodlife, oh leuk een jongen!!

@kyra. Mijn nod is de 19de. Mijn ei was deze maand ineens 4 dagen later..

Hoop ook dat de mmm niet nodig is voor je! En als jet toch nodig is hoop ik dat het snel januari voor je is!

@ladylola, nee ik geloof niet dat het zelf zal lukken nu! Ik probeer maar het positieve ervan in te zien en dat ik even 6 weken alles mag eten en drinken!.

Wow 4 eitjes! Ik zou het ook zelf geprobeerd hebben! De kans is heel klein dat ze alle 3 bevrucht zullen raken en innestelen. Je hebt nu gewoon 3 x meer kans op een 1 kindje :)

19. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Balen izie dat je eerste ivf terug plaatsing is mislukt!
    En ook balen voor jou Clara! Hopelijk brengt 2017 je meer geluk!
    Hoe is het met jou ladylola? Morgen nod! Ik duim voor je meid!

20. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Dora hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina