NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Goed nieuws Ladylola. Er is weer een begin! Succes!!!

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Hehe! Wat een gedoe Ladylola!
    Gelukkig nu dan ongi, hoewel je dat natuurlijk ook de komende maanden niet meer bent! Maar goed, je kan ieg weer door.
    Ooit zal t jou ook weer gegeven worden! Maar wanneer?!? Tis om wanhopig van te worden!
    Hou vol meid!
    Sterkte ga weer heel hard voor je duimen!
    En ook voor de andere 6+ dames natuurlijk!
    @hier: nog ruim 2 weken tot de eerste echo.. ik heb besloten dat ik gewoon goed zwanger ben tot het tegendeel is bewezen. Anders maak ik mezelf alleen maar gek. Maar de tijd gaat wel erg langzaam...

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @lady Lola gelukkig ongesteld, en kan je nu verder! Hopelijk is het snel raak, en geen raar en gek gedoe weer!

@kyra, ja daar kan je maar het beste van uit gaan. Hoop echt dat alles goed zit!

Ik zit ondertussen al 3 weken aan de pil. Vandaag de laatste pil van de eerste strip en moet nog1 hele strip voor ik mag stoppen. Alleen zo vervelend heb ineens doorbraak bloeding.. Heb daar nog nooit van me leven last van gehad, en nu al een paar dagen voor de eerste strip op is! De laatste paar dagen alleen bruin verlies en alleen met afvegen. En sinds gister voelde ik het eruit lopen en zit het nu ook in maand Verband.. En vandaag zelfs helder rood met afvegen.. Vind dit zo irritant

4. Goodlife

Dat is zeker vervelend Clara. Hoop zo dat 2017 jou en de andere wachtenden succes gaat brengen!!

Kyra; alles goed met jou?

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @,Clara: nog iets meer als een week aan de pil en dan gaat t weer beginnen voor je! Spannend!
    @goodlife: hoe gaat t met jou?
    @ladylola: hoe is het nu? Nog een iui voor de kerst?
    @hier: zo dat soort good. Voel me prima. Aan het aftellen voor de eerste echo. Nog 5 nachtjes slapen!

6. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Oh, autocorrectie,!
    So dat soort good= so far so good

7. Goodlife

Met mij alles goed hoor Kyra. Inmiddels 22 weken zwanger. Heb veel energie! Succes met aftellen. Laat het even weten hier xx

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Kyra good so far! Duim voor je meis.

Spannend clara! Kijk je er naar uit? Of toch wel enorm spannend?

Goodlife dat is idd al aftellen je bent al over de helft.

Hier idd woensdag IUI gehad. Niet zo'n mega oplage. 1,2milj. Zij vonden het uiteraard na de eerste iui een wereldvangst. We hebben dit keer gezond geleefd. Zink geslikt enz. En in februari het potje ingeleverd en toen was nog 19milj, dus dat is wel groot verschil dan. Ik word wel overgenomen door amc gelukkig! 3 januari nod. Ga nergens meer vanuit hoor. Ga deze ronde ook niks registreren en gewoon leven.

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @kyra, ja bijna van die pil af! Nog even een week volhouden en dan ben ik er vanaf! En over 4 dagen begin ik al met spuiten! Wel een spuit om kunstmatig in de overgang te komen, maar het is er 1 ;)
    En spannend over paar dagen de echo, ben benieuwd. Laat je het hier weten?

@goodlife, wauw alweer 22 weken wat gaar dat snel zeg!

@ladylola, ja dat is wel een verschil zeg! Maar 1.9 is nog altijd boven het gemiddelde. Maar snap je wel, het voelt wel anders dan 19 miljoen! Fijn dat je word over genomen door een ander ziekenhuis!

En ja ik kijk er enorm naar uit! Heb echt 'zin' in IVF. Klinkt raar maar wacht nu al bijna een half jaar sinds de laatste iui. En ik ga te veel na denken als ik te lang moet wachten voor iets.. Droom zelfs al over IVF haha.
    Wel ben ik bang voor de bij werkingen van de medicatie. Ik denk ook niet dat ik mijn verjaardag vier. Dan spuit ik net 8 dagen de decapeptyl

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou Clara dat kan ik me voorstellen. Dit is gewoon een van de laatste strohalmen naar succes! Liever vandaag dan morgen! Spannend hoor. en betreft de hormonen en bijwerkingen, hopelijk valt het mee.

Ja verschil in oplage is enorm. Maar goed we gaan het meemaken.

11. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Tis weer mis
    Vruchtje 7,1 WK
    Zou verder moeten zijn en geen hartje
    Nu weer naar gyn

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh nee verschrikkelijk kyra...
    Ga je laten onderzoeken ivm de miskramen of wil je dat niet?

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oh nee toch :( wat vreselijk oneerlijk dit. Heel veel sterkte

14. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Dank ladies!
    Ja, gaan t nu wel laten onderzoeken.
    Ik kan wel zwanger worden, dat is duidelijk.
    Maar als het steeds een jaar duurt en het steeds mis is, dan schiet t niet op.
    De klok begint hier natuurlijk ook aardig te tikken, word in april 40 jaar..

15. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    oooh kyra wat erg! Wat ontzettend oneerlijk.

Heel veel sterkte meid

16. Goodlife

Nou Kyra wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte meid en succes met de onderzoeken. 😗😗

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh nee kyra jeetje meis je doorloopt nu zo mijn pad af. Meis toch dit is toch niet te bevatten zo oneerlijk! Iedere keer weer die teleurstelling en als dan eindelijk zover is een nog grotere teleurstelling.
    En nu wachten tot het los laat? Jeetje meis wat klote. En snap je gevoel met je leeftijd, maar hopelijk willen ze nu onderzoeken waar het aan ligt. Alhoewel het blijft niet makkelijk. Maar hoe erg ook je leert ermee dealen, althans ik wel. Hopelijk lukt het jou ook.
    Sterkte en een dikke knuffel!

18. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Thanks meiden.
    Ja,. Ladylola ons pad begint verdacht veel op elkaar te lijken. Over een jaar dus weer een kans hier ;)
    Tja, we kunnen gelukkig wel zwanger worden, maar zo schiet t ook niet op.
    Ik ben afgelopen donderdag bij de gynaecoloog geweest en heb medicatie gekregen.
    Vloeien is aan het einde van de ochtend begonnen, maar zet helaas nog niet echt door.
    Ben bang dat ik er vannacht ook mee onder de pannen ben.

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Pff jaa join the club eens per jaar☝🏼 godsamme zeg! Dit is voor mij al het vierde jaartal dat ik zie sinds we bezig zijn. 2014/2015/2016 and welcome 2017😩

Happpppy new year by the way. Al begint die van jou zeer zuur, maar goed hopelijk heb je wel een flinke fles champagne naar binnen gewerkt!

Clara wanneer gaat nou starten?

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ladylola, ja niet leuk al die jaarwisselingen zonder een (blijvende) zwangerschap. Ieder jaar zeg je weer dit word ons jaar en dan is het nog niet zo..

Ik ben de 28ste begonnen met spuiten van decapeptyl en gister de laatste pil ingenomen! Dus vanaf nu begint het echt. 9 januari mag ik beginnen net de gonal f!

Deel Deze Pagina