NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh heel spannend! Ben heek benieuwd hoe je de punctie vindt en hoe je reageert op de hormonen. En hopelijk een dikke vette vangst!

Hier donkerrood vanmorgen😒 Zal weer is niet.
    19 januari intake bij het amc. Dus deze ronde gebeurd er even niks. Ik heb wel nog de helft van gonal-f pen liggen. Ook best zonde he.

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik ben ook echt heel benieuwd naar Alles! Heb er echt heel veel zin in. Tot nu toe heb ik geen last van de decapeptyl, ja misschien iets emotioneler als er iets liefs of zieligs op TV gebeurt. Maar ik heb dat liever dan dat ik heel erg saggereinig ben!
    Ik ben ook heel benriwud hoe snel de eitjes groeien, ik hoop heel snel ;) net zoals bij de iui's.

Oh balen dat je weer ongesteld bent geworden :(
    Ja wel zonde dat je een halve pen overhoud. Maar denk niet dat je die na de intake nog mag gebruiken. Als die open is mag je hem maar 28 dagen bewaren.

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou ja die eitjes zullen goed komen, maar soms kan je door de punctie last krijgen van oversimulatie. Maar vaak ben je dan ook al erg gevoelig voot de symptomen vooraf.

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja klopt de kans is er. Maar ze zei in het ziekenhuis bij ons dat hun dat nog nooit gezien hebben. Moet wel veel drinken na de punctie. En het hangt er ook wel een beetje vanaf hoeveel follikels ee gegroeid waren. Als dat er 10 zijn is de kans wat minder klein dan als het er 25 zijn!

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Vriendinnetje van mij heeft dat gehad en die had maar 11 follikels, maar die heeft 3 maanden op bed gelegen. Die kon niks meer. Meerdere keren opgenomen enz. Was wel gelukkig zwanger, maar echt en drama geweest.

6. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @ladylola: ach meis wat balen dat je weer ongi bent!
    Zou zo een mooi begin van 2017 zijn geweest, hè!
    Nu even pauze lees ik in je onderschrift?
    @clara:ga voor je duimen dat er mooi veel eitjes rijpen en dat er maar mooie embryo's mogen ontstaan!!
    En dan begint t echte duimen pas! Meid ik hoop toch zo dat je nu toch eens blijvend zwanger mag worden!!

7. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @laurazoey: hoe is het met jou en je kleine spruit?
    @goodlife: bijna de 24 weken grens voorbij! Op naar de 40 weken! Hoe voel jij je?
    @izie: hoe is het met jou?
    Hopelijk wordt 2017 ook jouw jaar met snrl een blijvende zwangerschap!

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja we gaan op vakantie en 19 januari intake andere zkh. Ik vind dat ze bij het flevo maar wat doen. Spreken elkaar veel tegen of denken er anders over. Ben rondes verloren, omdat ze weer wat vergaten. En vraag mij af of de semen van mijn partner in combi met mijn afwijking niet gewoon hopeloos zijn met IUI.

9. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

😔😔 Ladylola weer ongesteld! Hoe lang ga je nu een pauze inlassen?

Met mij gaat t goed Kyra, dank je. Morgen 24 weken. Lief dat je t vraagt. Gaat het met jou een beetje??

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Lief dat je het vraagt kyra.

Lars is vandaag exact 16 weken. Ik ben dus zelf alweer 4 weken aan het werk. De tijd vliegt voorbij. Hij is een heel vrolijk mannetje en erg leergierig. Loopt een beetje voor qua ontwikkeling maar das niet erg. Hij is groot en sterk.
    Momenteel heeft hij een griepje te pakken gok ik. Alles wat hij binnenkrijgt spuugt hij uit alsof hij de exorcist is. Heel sneu want hij heeft echt honger en dorst.

Bijgevoegde bestanden:

11. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Hoe is het met je Kyra? Zal een klote oud&nieuw zijn geweest voor jullie laten we hopen dat 2017 dan wel echt iets heel moois gaat brengen.

Ladylola ; goed dat je overstapt naar een ander centra, als je er geen goed gevoel bij hebt en er zoveel fouten gemaakt worden heb je daar idd niks meer te zoeken! Geniet van jullie vakantie.

@Laura ; beterschap voor jullie mannetje

@Clarajilla ; Bijna de gonal F! Op naar veel mooie eitjes.

Hier gaat t met up's en down's, 20 december cryo terugplaatsing gehad. Ze hebben 3 cryos moeten ontdooien helaas, dat viel ons wel erg tegen.
    Afgelopen weekend NOD en 2 dagen licht positieve testen gehad, maar zondag avond wel gaan menstrueren :(

12. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @izie: jeetje meid, jullie hebben ook een weg te gaan! Weer niet gelukt! Balen meis!
    @laurazoey: wat een snoepje! Ik neem ieg aan dat de knapperd onder aan je berichtje L.ars is.
    Wat sneu dat ie zo moet spugen!
    Hopelijk hersteld hij snel!
    @goodlife:jeej, 24 weken!!
    @ladylola: nou ik snap dat je dan voor een ander zkh gaat. Hopelijk elders meer geluk!
    Waar gaan jullie naar toe op vakantie?
    @ hier, stille hanging in there. Gaat met ups and downs. Weet gewoon niet zo goed wat ik er mee aan moet..
    De grote leegte begint denk ik pas weer echt als ik ook de controle echo heb gehad en ik echt weer helemaal overnieuw moet beginnen met die stomme ovulatie testen, wachtweken etc. Zucht...

13. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    kan ik me helemaal voorstellen Kyra, wat een hel!
    Hopelijk komt er wat uit de onderzoeken en kunnen ze daar dan ook wat aan doen. Wordt nu toch wel eens tijd voor jullie, zo oneerlijk.

14. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Aaaah wat K Kyra!! Wat super rot dit. Echt een recept voor depressiviteit lijkt me als je niet uit kijkt. Hoe gaat het mentaal met je nu?

15. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Hoe is het hier met iedereen?
    Dank voor het medeleven meiden!
    Tis echt een slechte soap, hè!
    Inmiddels bijna gestopt met vloeien, dus lichamelijk gaat t de goede kant op.
    Hcg nog wel volop aanwezig.
    Zondag een test gedaan en ware het niet dat ik m nu negatief wil zien, anders zou ik er bijna jaloers op worden. Zo een mooie knaltest!
    Bovenste is voordat ik medicatie had gebruikt, onderste op CD 8

Bijgevoegde bestanden:

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Is je hcg opgelopen?
    Hij is een stuk duidelijker dan die bovenste!

Met mij gaat wel goed ben nu aan het stimuleren voor IVF heb maandag de eerste follikelmeting ben heel erg benieuwd

17. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Spannend Clara!
    Oplopend HCG, dat zou wat zijn!
    Nee, als je heel veel HCG in je lijf hebt, worden detesten juist lichter. Dus het lijkt een oplopende test, maar het is dus eigenlijk een aflopende test.
    Wist ook niet hoor, maar had t recent ergens gelezen.
    En het klopt dus!
    Volgende week maandag/dinsdag nog maar een testen. Met een beetje geluk dan negatief.
    En dan kan de riedel met ovulatietesten weer beginnen.
    Zucht..

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh oké! Heb ooit wel zoiets gelezen. Maar nog nooit gezien! Hopelijk heb je snel een negatieve test!

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Hoe is het met iedereen?

@hier : Vanmorgen de eerste follikelmeting gehad.
    Er staan al heel wat eitjes klaar! Rechts 5 en alle 5: 17mm. En links 8 waarvan een paar kleintjes 3 van 15 mm en 2 van 17mm!
    Ben nu net 8 dagen aan het stimuleren dus gaat allemaal weer snel!

Morgen om 11.30 nog een follikelmeting en dan donderdag of vrijdag de punctie!

20. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Spannend Clara. Duim zo voor jou. Klinkt in ieder geval positief!
    🍀🍀🍀

Hier alles goed hoor!

Deel Deze Pagina