Ja je moet doen wat goed voelt! En om je zelf en je gezin denken. Ja een hele lange weg met eindeloos veel geduld.. Maar ik heb de hoop en vertrouwen dat het ooit zal gaan lukken! Ik ben zondag al ongesteld geworden, dus weer een stapje dichterbij de icsi poging!
Heb bewondering voor jullie allemaal meiden. Het is een lange weg maar net wat Clara zegt als je gevoel zegt dat t goed komt moet je je daar gewoon aan vasthouden. Ik leef nog steeds met jullie mee 🍀 Ja Kyra het gaat hard, vandaag 28 weken al. Al heeft het bij mij "maar" 1,5 jaar geduurd (vergeleken bij de langere trajecten hier) ik ben die minder leuke tijd echt "vergeten". Er komt zoveel moois voor terug en is al het wachten waard. 😘
Oh fijn clara ongesteld, het is ruk, maar wel weer op naar een nieuw doel! Er zijn er maar weinig meteen zwanger na een miskraam Kyra. Wel balen dat je dan zolang weer moet wachten he? Hier ook echt 2 maanden aan verloren 2x Hier gaat het wel. Ik heb een clubje moeders die ik nog steeds dagelijks spreek van mijn dochter. Dus al bijna 5 jaar verder! Heel fijn voor hen heeft nagenoeg iedereen al ruim de 2de leg gehad en enkele begonnen aan de derde leg. Gister weer eentje zwanger...ik heb er zoveel kinderen zien krijgen, terwijl ik langer bezig ben. Dat frustreert en knaagt. Kunnen zij niks aan doen, maar steekt wel. Ja iedereen is blij voor de zwangere...en daar zit ik dan weer met niks. Zoveel ellende verder... Maar goed we moeten door he? Ik kan zwanger raken, maar ja waarom duurt het zo lang en waarom gaat het mis? Hopelijk heb ik 27 februari antwoorden. Ik word vrijdag ongesteld. Heb alweer dagen last van mijn dingetje, onderrugpijn en uitslag. Had nog 1 kans voor wederom de nieuwe gekte. Helaas!
Hee meiden, Hier ook in een best dipje beland helaas.. Ondertussen weer ongesteld na de 3e terugplaatsing Ook hier komt poging 2 ernstig dichtbij ben ik bang. Met beetje geluk kunnen we deze maand nog wel een keer terugplaatsen als er nog iets goed ontdooid. Begin nu wel beetje aan mijn eigen lijf te twijfelen nu we 3 kwalitatief goede embryo's hebben gehad en er niks blijft zitten. over twee weken hebben we evaluatie gesprek, wil eigenlijk toch wel aansturen op een laparoscopie voor we nog meer embryos terugplaatsen en er toch bij mij iets mis blijkt te zijn.
Nou meiden ik hoop dat dit definitief de laatste ronde is en het nu is goed gaat. Heb vanmiddag na vele vage klachten deze week, positief getest. Heb vooral last ik trek krijg, dan word ik wat flauw. Verder alleen onderrugpijn en grumpy. Maar sinds vorig weekend, misselijke vlagen, rommelende darmen, gejaagd gevoel. Dacht krijg een buikgriep. Maar dat zette maar niet door en toen werd ik gister niet ongesteld. Ben alleen heel bang, helemaal geen vreugde gevoel. Ben echt ontstemd en ook wel verdrietig. Weer zo dichtbij en bang dat het mij weer afgenomen word. Maar ja ben weer zwanger, 4de keer! Lucky number 4?
Snap het izie, lijkt me ook heel zwaar om iedere x weer ongesteld te worden. Je zou toch zeggen het hoeft alleen in te nestelen.. Sterkte! @ladylola, oh wat spannend! Ik hoop ook heel erg met je mee dat alles goed blijft gaan! Wil je toch alvast voorzichtig feliciteren
Dank jullie. Over een paar weken zullen we het weten of deze graag bij ons kan en wil blijven. Moet er maar vanuit gaan dat het goed zit.
Yes Ladylola goed nieuws!! Ik ga zo voor je duimen en hoop met heel mn hart dat dit goed gaat maar daar gaan we gewoon van uit nu! Sterkte Izie met je dipje! 😘
Wauw Ladylola! Mijn duimen draaien voor je!! Zoals je zelf altijd schrijft: pas felicitaties als de kleine veilig ter wereld is gekomen! Nu eerst die killing 12 weken door!
Sterkte Izie met je dip! Pff, ja je zou zeggen dat een embryootje alleen maar hoeft te nestelen... Fijn dat alles met jouw zwangerschap goed gaat Goodlife!
Vanmorgen het gesprek met de arts gehad, en hebben het nieuws gehad waar we op gehoopt hadden! Het zaad was goed en de eicellen waren ook allemaal goed. Daar waren geen afwijkingen aan te zien! Op dag 2 waren mijn eicellen 1 cellig. Dat houd in dat de zaadcel niet erin is gegaan ( dan zou die minimaal 2cellig zijn). Dus is icsi de beste oplossing en hebben we 90% kans dat er bevruchtingen komen! Of je dan zwanger word is een ander verhaal maar dan zijn er hopelijk wel bevruchtingen!
Jaaaa met icsi worden de meesten echt zwanger!!! Heel spannend maar ook heel heftig dat dit nodig is! Hoop voor jullie binnen 3 maanden een terugplaatsing met goed resultaat!
Ja ik hoop ook echt dat dat bij ons het geval is! Heb er wel echt vertrouwen in dat dit wel gaat lukken! Bij IVF heb ik maanden lang de angst gehad van geen bevruchtingen. En heb de nacht voor we gebeld zouden worden nog gedroomt dat er geen bevruchtingen waren. Heb ook iedere x gezet dat als IVF niks word we icsi kunnen en dat we dan geen 3 behandelingen in 1 jaar zullen gebruiken. Nu hoop ik dat mijn gevoel dus over icsi ook goed is!
Oh en kyra dank je wel🤗🤗🤗 Ja pff eerst die weken door. Zo gemeen dat sommige dat vrijwel zorgeloos kunnen. Het moet nu goed gaan!
Wat fijn Clara! Stap voor stap! Toewerken naar de punctie en dan hopelijk heerlijk veel eitjes, icsi, veel goede bevruchtingen 1 terugplaatsing... Oh, meis wat hoop ik t voor je!!! @ladylola, ja zorgeloos zal je zwangerschap niet worden, oh meis naar wat hoop ik voor je nu wel voor spoedig!!! Heb je al contact met een vk op durven nemen?
De VK bel ik pas als ik een eerste goede echo heb gehad. Die heb ik dinsdag de 21ste. Daarna durf ik wel te bellen. Heb jij al overwogen contact te zoeken rondom je miskramen? Hier krijg ik daar 27 feb de uitslag van. Nu maar hopen dat het niks is.