Ik heb ee niet heel veel in mijn lijstndie vrijgezel zijn, en als ze dat zijn dan zijn ze tot 5 jaar jonger dan mij dus houden ze meer van feesten, stappen en alcohol. Ben ook gewoon continu bang dat anderen in me omgeving waar wij mee omgaan zwanger worden.. Maarja kan daar niks tegen doen, als dat zo is is dat zo. Oh fijn dat afgelopen maandag ook alles goed was. Het klinkt alsof je er goed vertrouwen in hebt!
Fijn Ladylola dat de echo vorige week ook nog goed was! En fijn dat je vertrouwen hebt! Voel jij je nu anders dan in de vorige zwangerschappen? @clara: hoop dat je snel ongi mag worden! @goodlife en izie? Hoe is het met jullie? @hier: vandaag 14dpo... (Of eigenlijk gisteren...)
Oh kyra? Op hoeveel dpo altijd ongesteld? Ja lastig clara ken er alles van. Bij nummer 1 was dat zo en nu bij nummer 2 ook. Hoop dat icsi jou snel je geluk mag geven. Ik heb er wel beter gevoel bij. Vorige keer had ik onstilbare hongere en heel veel last van mijn borsten. Nu voel ik me borsten, maar geen pijn. Heb nu geen honger. Voel me prima op wat blegh momenten na.
14 dpo of eerder.. Ja, die zwangerschapsaankondigingen en babynieuws! Ik weet er ook alles van. Ben nu een weekend weg met vriendinnen waarvan 2 hoogzwangere...
Helaas. 16dpo en menstruatiepijn, roze afscheiding en de eerste helder rode veeg.. Mag nog steeds niet zo zijn. Voel me weer eens voor de gek gehouden door mijn lichaam..
Ah nee balen kyra.. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden ( eindelijk) kan ik weer aan de pil en weer verder voor de icsi behandeling
Ik was er toch redelijk zeker van dat ik zwanger was. Vanochtend dus toch maar een testje gedaan. Ja, hoor. Misser nummer 4. Gelukkig kan ik er dus wel van op aan dat als ik 15 dpo nog niet ongi ben er wel degelijk wat in mijn lijf aan het gebeuren is.
Ooohnee😓 Maar verlies je echt helderrood? Ja jeetje als je al op 16dpo zit en zo licht streepje zou bijna niet kunnen. Jeetje wat rot! Clara op hoop van zegen aan de pil voor het juiste doel💪🏼
Ja, echt helder rood met stolsels dus dat is wel duidelijk. Ja, inderdaad Clara. Nog een maanden volhouden en dan is er voor jou weer echt een goede kans!!!! Duim weer voor je morgen Ladylola !!!
Oh nee wat erg kyra.. En ja nog ruim een maand! In de week van 24 april de punctie en terugplaatsing als het net zo snel loopt als de vorige keer.
Tis OK hoor. Ik ben zelfs wel blij met die licht positieve test, want dan kan ik er tenminste op vertrouwen dat als ik op 15 dpo nog niet ongesteld ben geworden er iets aan het gebeuren is. Ben nog aan het duimen voor je Ladylola!
Ladylola hoe was je echo maandag?? Ik ga er maar even van uit dat geen bericht goed bericht is..... Kyra; wat erg voor je meis! Heb je wel eens onderzoeken gehad in zh? Ben het even vergeten denk ik. Nou Clara eindelijk ongesteld. Nu aftellen naar eind april. Ik hoop ook op een icsi wonder. Met mij alles goed. Laatste loodjes voor verlof (woensdag al). Izie hoe ist met jou?
Wauuuw al verlof! Jeetjemina en ideeen wat je gaat doen met al je tijd? Hier alles goed😊 Echo was goed maandag. Wel weer 2 dagen minder ver. Maar goed ze zeggen tis gewoon niet goed te meten zo vroeg. Blijf wel steeds onzeker. Soms komen en gaan symptomen en dan denk je ohnee😓 Izie hebben we lang niet meer gehoord. Hopelijk geen bericht goed bericht?
Oh, fijn dat alles goed gaat Ladylola! Ik moet erg aan je denken hoe spannend deze tijd voor je moet zijn! Goodlife al bijna verlof! Nu echt de laatste loodjes! Hoe voel jij je? Wordt je zwangerschap al zwaarder? Nee, nog geen onderzoeken gehad. Moet ik eerst 3 maanden niet zwanger zijn geweest en net weer een misser gehad. Moet denk ik dus weer 3 maanden wachten. Hopelijk gaat dat niet nodig zijn... Nog een week werken en dan gaan we lekker een weekje op vakantie. Heerlijk!
Ooh wat heerlijk kyra! Waar gaan jullie naartoe? En ja tis zo zuur en mogelijk net als ons gewoon pech. 😓 Wat lief dat je aan me denkt. Merk vooral dat ik nu redelijk de dagen door kom. Kan er zo weinig aan doen. Maar tis continu in mijn hoofd, maar de dagen gaan gelukkig wel snel.
Fijn dat je echo goed was Ladylola. Blijft spannend en onzeker. Ik merk bij mezelf al dat het nooit een zorgeloze zwangerschap is geweest laat staan hoe jij he moet voelen. Wanneer mag je weer? Succes Kyra hopelijk snel weer raak en een fijne vakantie! Nog niet echt plannen tijdens verlof. Hopelijk mooi lente-weer ☀️ Ga nog wel leuke dingen met mn dochter doen.
Morning ja jouw verlof kan niet beter beginnen zeg! Heerlijk weertje! Hoe oud is je dochtertje? Ja wel fijn dat je daar dan tijd voor hebt😊 Ja de spanning zal er altijd blijven, maar heb wel geleerd door alles dat het me alleen maar onrust geeft als ik er teveel bij stil sta. Dus het mag er gewoon zijn.
Zo is dat Ladylola. We steunen je! Mijn dochter is 3,5 jaar. Nog 1 dag werken en nu al wakker 😳