Spannende tijden Clara! Gaat nu echt beginnen. Ga straks heel hard voor je duimen!!! Hoe voel je je met die hormonen?
Goed op jezelf passen Ladylola! Tis ook niet niks allemaal. Je hebt veel moeten doorstaan de afgelopen maanden. Lukt het ook echt om een stapje terug te doen op je werk/ krijg je de ruimte om dat stapje terug te kunnen doen?
Wauuuw goodlife!!! Dat heb je ff als een ranzende rolo gedaan zeg! Van harte gefeliciteerd met een wolk van een zoon😍🎊🎈🌈 Fijn dat alles goed! Nu lekker genieten van elkaar😊
Nou kyra dat stapje terug nemen is nog lastig. Doe het wel al, maar nog niet genoeg. Bij de eerste volgende vergadering ga ik het hele team inlichten. Heb mezelf voorgenomen in juli te stoppen met slaapdiensten. Misschien zelfs al in juni. Even kijken hoe ik komende week door kom. Ga mee op kamp zaterdag en zondag en dan donderdag weer een slaap. Hoe gaat het nu met jou dan kyra!
Gefeliciteerd goodlife ! @kyra, ja voel me op zich wel goed nergens last van op de hoofdpijn na dan. Verder heb ik nooit klachten gelukkig!
@ Clara: spannend morgen de folikelmeting, toch? @ Ladylola: Ja, het is lastig om goed naar he lichaam en je zelf te luisteren en aan te geven wat je nodig hebt en vervolgens ook je team mee te krijgen om hier rekening mee te houden! Veel wijsheid gewenst!
Ja klopt morgen de fm. Ben benieuwd hoe groot ze zijn en hoeveel het er zijn. Voel Soms met bukken wel een druk in me buik maar heb er niet echt last van! Ik laat het jullie morgen weten
Hoi meiden! Wij zijn nu 10 maanden onderweg en helaas nog geen zwangerschap. Ik wordt er inmiddels mega gefrustreerd van. Vanmiddag had ik een babyshower van een vriendin en dat was zo confronterend, alleen maar baby verhalen. Ik ben er vanavond gewoon verdrietig van. Hoe gaan jullie hiermee om? Ps.: wij zijn afgelopen vrijdag naar de huisarts gegaan, ik ben onderzocht en ben niet "anders" dan "normaal", nu afwachten tot de bloedtest (op chlamydia) en 2 mei kan mijn man zijn sperma laten onderzoeken. Alles duurt laaang!
Vanmorgen de eerste fm gehad. Rechts zitten 8 follikels en links zitten er 5 grotere! Dus nu al het dubbele aantal follikels als de vorige keer. Ze zijn allemaal rond de 14/15mm en bms was 11mm. Woensdag weer terug komen en waarschijnlijk vrijdag de punctie en zondag de terugplaatsing! Mag alleen niet meer bukken en gehurkt zitten omdat mijn eierstokken vergroot zijn en ze dan klem gaan zitten. En laat ik nou het hele weekend dat gedaan hebben omdat we rond om de tuin nieuwe schuttingen hebben geplaatst - Nientje, snap de frustratie. Is ook niet leuk allemaal baby verhalen terwijl je zelf ook zo graag wilt! En ja helaas duurt alles lang, we moeten veel geduld hebben..
@clara: spannend!!! @Nientje: ja, het duurt lang en dat is superfrustrerend! Iedereen is zo zwanger, lijkt t, en bij jou duurt het en duurt het maar. Maar 80 procent van de stellen is zwanger binnen een jaar. Dus geef de moed nog niet op!
Ooooh claraaa wat spannend! Wat een vangst dan ook! Hopelijk zitten er minimaal 6 goede embryo's bij! Pas je wel op voor oversimulatie. Ga aub alvast veel water drinken minimaal 2/3 liter per dag! Nientje ja tis erg moeilijk als je zelf zo graag wilt. Als je rond een jaar nadert, is het even moeilijk. Hopelijk heb je snel meer geluk en word ander pech je bespaard.
Er zitten er nu 21 ze zijn tussen de 15 en 19 mm en bms is 14mm. Ik moest direct bloed prikken op oestradiol. Als deze te hoog was word alles afgeblazen, is die iets verhoogd moet ik doorgaan met decapeptyl en vrijdag controle en maandag punctie. Zijn de uitslagen wel goed dan vrijdag de punctie. Nu hoop ik heel erg dat alles goed is, hebben wel genoeg tegenslagen gehad.. Over ongeveer 3 uur word ik gebeld met de uitslag!
Ze hebben net gebeld en de uitslag is goed! Vrijdag gaat de punctie gewoon door. Maar ze moest mij op de hart drukken dat ik heeel veel moet gaan drinken en heel rustig aan moet gaan doen
Clara ik lees nog altijd mee, wat klinkt dit positief. Dat is je wel gegund na al die narigheid. Hopelijk gaat het nu eindelijk goed komen voor jou. Ben wel nieuwsgierig waarom je veel moet drinken? Succes met de punctie! Kyra voor jou een dikke knuffel. Ik ben even een tijd niet online geweest. Wat ontzettend jammer dat het nog steeds niet gelukt is meis...
-kyra, dank je! - frummels, ik moet veel drinken om overstimulatie te voorkomen. Na de punctie blijven er lege follikels over. En omdat mijn eierstokken zo groot Zijn drukken ze op de ader en gaat die 'water' lekken. Dit zuigen de lege follikels op waardoor je dikker bloed krijg, zo kijg je dan stolsels in het bloed en kans op trombose, longembolie of zelfs een hartstilstand.. Dus moet veel drinken om het vocht in me bloed hoog te houden
Jaaa die oversimulatie is heel gevaarlijk! Vriendin van mij heeft dat gehad, die is doodziek geweest weken lang! Vandaar dat ik al wist veeeeeel drinken! Goed dat zkh het nog heeft bevestigd! Jeetje clara wat ongelofelijk spannend! Wat zou het geweldig zijn als het nu lukt. Ga voor je duimen en zet uhm op morgen!!
Ja vind het nu wel weer spannend morgen! Ben vooral bang voor de pijn. Ze moeten nu 3x zoveel follikels aanprikken.. Maar gaat vast wel goed komen, gelukkig krijgen we wel gelijk te horen hoeveel echte eicellen ze hebben gevonden!
Vanmorgen de punctie gehad, viel me reuze mee. Was zelfs nog minder pijnlijk dan de vorige keer. Net het nieuws gekregen dat er 18 eicellen zijn gevonden! Maar omdat het er meer zijn dan 15 eicellen, moet ik extra echo's en bloed prikken aankomende dagen ivm overstimulatie