NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Wihoe!!! 18 eicellen!!!

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    ongelofelijk!!! Jeetje Clara dat wordt een elftal hahaha! Zou toch fijn zijn als ze meteen er 2 terug plaatsen zeg.

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Haha ja had heg niet verwacht dat er ook echt zoveel eicellen inzaten!

Hij heeft wel ook de wat kleinere eicellen aangeprikt ivm overstimulatie. Dus denk dat er van de 18, een aantal niet rijp zijn. Er zullen er in ieder geval genoeg overblijven!
    En ze plaatsen er niet 2 terug doen ze pas bij de 3de behandeling of als je ouder ben dan 35. Ze willen zo min mogelijk risico nemen.

Zondag ochtend eerst naar ons eigen ziekenhuis voor bloed prikken om 8.00 en dan rond 8.45-9.00 echo en dan kan ik gebeld worden door Groningen tussen 9.00-10.00. Heb gelukkig genoeg afleiding van te voren

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jaa ik vind dat zo zonde! Ja een tweeling brengt meer risico, maar brengt ook meer succes!
    Mijn vriendin was zwanger in ronde 1 van icsi! Morgen de terugplaatsing he? Daarna veel drinken en ga lekker in het zonnetje ergens liggen, want het wordt prachtig weer.
    Ga voor je duimen meis!!!

Nou kyra hopelijk gebeurd er voor jou nog een wonder.

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik hoop ook dat ik gelijk zwanger word van de eerste terugplaatsing. Maar wil er ook weer niet op hopen want dan word de teleurstelling groter.
    En ja klopt, morgen als goed is de terugplaatsing! Ben nu al veel aan het drinken en wil me iedere ochtend wegen om te zien of ik niet veel vocht vast hou.

Vandaag gelukkig nog veel afleiding. Vriend en schoonvader gaan nog 2 poort deuren maken voor de schutting!

6. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Hoe is het Clara?
    Vandaag terug plaatsing???

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja klopt!
    Vanmorgen om 8 uur al gemeld op de kraamafdeling. Daar bloed geprikt en gewacht op de arts voor de echo. Op de echo waren 2 vergrote eierstokken te zien en wat vocht in de buik. Bloed uitslag was ook binnen en die was goed de terug plaatsing mocht doorgaan! Daarvoor ook al gebeld door het umcg dat er bevruchtingen waren!

Om 11.30 hadden we de terugplaatsing. Van de 18eicellen waren er 13 rijp, 8 bevrucht en waarschijnlijk worden er morgen 6 ingevroren!
    Embryo is aan boord nu! Hij liep mooi op schema, dag 2 en 4 cellig was die!

8. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Wihoe!!!!
    Oh, meis ik ga keihard voor je duimen de komende weken!!!!!

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Waaaauuuuw zoveel bevrucht! Dat is echt super. Jeminee bizar zeg dus 8x kans met deze vangst! Nu rustig aan doen en hopen dat je er niet ziek van word. En vooral geduld hebben!

10. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Oooh Clara ik ben zo blij voor jou. Heb ik no time alle pagina's teruggelezen en het was net een spannend hoofdstuk in een boek. Wat is je dit gegund zeg ik ik ga zo hard voor je duimen meid. Wat een goed nieuws

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Dankje dames!
    Ben ook zo blij, toen ze belde dat er bevruchtingen waren en we onderweg waren naar het umcg kon ik wel huilen van geluk!

En ja deze maand was echt spannend! Iedere keer kwam er wel wat anders en moesten we hopen dat de uitslag goed was en alles door mocht gaan!

12. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Hoe is het Clara?
    @ hier NOD as vrijdag, maar ik voel helemaal niets, dus ik verwacht dan gewoon ongesteld te worden.

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja op zich wel goed alleen heb ik sinds vanacht zeurderige buikpijn.. Paracetamol ingenomen en weer gaan slapen. nu droomde ik daarna ook over dat ik pijn had ( dan heb ik dat ook meestal in het echt) en nu werd ik weer wakker met zeurderige buikpijn.. Dit heeft een uur geduurd voor weg was. Zit nu 5 dagen na punctie en 3 na terugplaatsing lijkt me te vroeg voor innesteling?

En balen dat je al het gevoel hebt dat het niet gelukt is..

14. Goodlife

Spannend Clara. Dus je voelt je wel anders? Hoe gaat t nu verder dan? Krijg je nog een echo of moet je gewoon afwachten?

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja die krampen heb ik nog nooit gevoeld op 5dpo in 3 jaar tijd. Nu is dit natuurlijk wel de eerste tp maar toch!

Voor de rest voel ik me niet veel anders. ( nog niet :p) hoop natuurlijk dat die krampen van een innesteling zijn maar dat durf ik niet te geloven.
    En ik moet afwachten mag 15 mei pas testen en dan de uitslag doorbellen. Nu wil ik 14 mei testen dan zijn we beide thuis en kwam er gister achter dat het dan ook Moederdag is!;)

16. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Haha, dat zou toch echt het mooiste Moederdagkadootje ever zijn!!!

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Spannend meis! Je kan niks anders doen dan afwachten, maar tis eindelijk wel eens een fatsoenlijke kans! Hopelijk heb je wel een beetje afleiding :)

18. Goodlife

Wat een mooi moederdagcadeau zou dat toch zijn. Succes met afwachten.

Ladylola bij jou alles goed? Krijg je al een beetje meer vertrouwen? Voel je al leven? Dat zal ook fijn voor je zijn!

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Het blijft bij af en toe gefladder nog niet echt duidelijk getrappel. Maar goed kindje is zo klein en ben de slankste ook niet. En vertrouwen komt wel steeds meer. Alleen nu de GUO op komst! Dus spanning bouwt weer op. En lees zojuist een topic dat er een moeder diverse echo's heeft gehad op een andere afwijking en 8 weken later heeft het kindje ineens gat in der middenrif. Dus weet in iedergeval dat ik met 28 weken nog een echo wil!

20. Goodlife

Kan ik mij goed voorstellen hoor, zorgeloos zal het niet worden ben ik bang. Hopelijk heb je een fijne gyn/vk die je keer op keer gerust kan stellen en je steeds een beetje meer vertrouwen kan geven.

Deel Deze Pagina