NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Weet je goodlife inmiddels ben ik de enige die mezelf gerust kan stellen. Het kan goed gaan of fout. Ik hou rekening met het ergste en hoop op het beste. Enige nadeel is dat ik weinig voel, voel om te genieten, voel om te ervaren hoe het nou echt is om intens te genieten van een klein hoopje mensch wat in mijn buik groeit.

Hoe is het met jouw kleine frutsel? Alle goede nachten en altijd een vrolijke schat in huis?

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Keurige cyclus, knalpositieve ovulatietest en op 14 dpo ongesteld.
    Baaldag ;(

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oohmyyy tis ongelofelijk dit dan weer he! Potverdikkie begrijp zo hoe jij je voelt! Dikke digihug! Dikke reep chocola en lekker op de bank neer ploffen! Of nog beter lekker met een vriendin een flessie wijn soldaat maken!

4. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Ik begrijp je gedachten en ik denk/hoop heel erg dat het beter gaat worden naarmate je zwangerschap vordert.
    Hier gaat t goed hoor, lang niet altijd goede nachten en een vrolijkerd maar al met al een tevreden kereltje en genieten maar.

@Kyra77 sterkte meis. Het is zo zwaar iedere keer die teleurstelling. Dikke knuffel

5. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    He wat verrot! Ik voel met je mee!

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @clarajilla hoe gaat het met jou? Al rare dingen of juist totaal niet? Hou je het een beetje uit?

7. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Hi! Daar ben ik weer. De uitslag van het spermaonderzoek van mijn man was goed, dat zou een zwangerschap niet in de weg moeten staan. Mijn bloedonderzoek is verkeerd gegaan, die klunzen hebben op iets totaal anders getest dan antistoffen chlamydia. Ze doen die test maar 1 x per week, dus ik moet nog even afwachten. Als daar niets uitkomt dan stelt de ha voor om nog een half jaar te proberen. Was dat bij jullie ook het geval? Of werden jullie sneller doorverwezen?

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh wauw wat een ezels!

Je bent nu een jaar onderweg? Dan is 6 maanden nog zelf proberen normaal als zaad en bloed goed is.

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik vorl nog helemaal niks. Heb wel wat gevoelige borsten en puisten. Maar weet ook niet of dat door de utro komt.
    Gister avond en vanmorgen een test gedaan omdat mijn vriend dat wilde. Toen zag ik wel een heel licht streepje!
    Vanmiddag nog doorgespoeld met water en zag toen eigenlijk bijna niks meer.
    Wacht nu wel gewoon af tot zondag!

-nientje, wat slecht van ze dat ze op het verkeerde hebben getest!
    Wij moesten na een jaar en alle goede uitslagen ook nog een half jaar zelf proberen!

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ohjee heb je geen hormonen die het positief kunnen maken? Je zit nu op 10 dagen na de plaatsing, maar het celletje zou 12 dpo moeten zijn dan toch?
    Ik teste op 12 niet altijd goed hoor. Alleen bij mijn dochter. Deze keer ook met moeite een streepje.

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Nee hormonen kunnen er niet meer op reageren. Pregnyl heb ik 13 dagen geleden gespoten.

9 dagen geleden de tp gehad dus zou nu 11 dpo moeten zijn.
    Officiële test datum is 15 mei maar wil zondag gaan testen!

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja ze willen liever dat je later test, omdat het soms toch nog mis kan gaan zo vroeg. Want in feite heb jij een bevruchting, maar moet wel goed innestelen!
    Ik adviseer je de action niet de vroege, maar de normale testen. Kruidvat deed bij mij dit keer niet zo goed, de early van action ook minder dan de normale testen van action. Koop er meteen 6, kan je hopelijk de opbouw zien :)

Hoop het heel erg voor je meis! Eindelijk na zo'n lange tijd!

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja klopt volgens het ziekenhuis moet ik pas op 17dpo testen! Mijn lf is normaal gesproken nooit langer dan 13 dagen soms 11 dagen.
    Maar door de utro word je natuurlijk niet ongesteld!

Ik heb nu nog 2 testen van kruidvat liggen en 1 van 2besure. Die van kruidvat moeten deze x echt op omdat ze houdbaar zijn tot 27-7. En als deze x toch niet gelukt is dan hebben we in juni verplicht rust en zal mijn nod net rond de 27-7 vallen.
    Ik hou er ook niet van om testen in de winkel te kopen xd ik bestel ze altijd liever via internet!

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahaha dat snap ik ja, maar goed ik verblik en bloos niet. Tis gewoon doen en de normaalste zaak van de wereld.
    Hier is mijn lf ook nooit langer dan 12. Maar toch testte ik dit keer niet snel op 12dpo duurde echt 10 minuten dat ik wat zag.

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja het kopen zelf vind ik niet erg. Maar ben bang dat ik een bekende tegen kom ofzo! Of dat mensen mij kennen.. Vaak ken ik de mensen niet naar hun mij wel van mijn vriend of schoonmoeder.

Ook x in het ziekenhuis gehad. Kreeg me vriend een apje van ik zag je vriendin in het ziekenhuis waarvoor moest ze? Toen ging ik dus voor een fm, en een collega van mijn vriend zag me lopen..

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Vanmorgen weer een testje gedaan en hij is positief :O
    11 dagen na tp en 13 na punctie!

Bijgevoegde bestanden:

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jajjaajjajajjajaaj dit moet hem gaan worden meis!!! Oooh wauuuw gaat het dan eindelijk gebeuren voor jullie :-D

Hoe voel je je verder?

clarajilla vindt dit leuk.
  18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik hoop dat ze aankomende dagen mooi oplopen!

En ja verder eigenlijk wel goed heb nergens last van. Voel helemaal niks. Gevoelige borsten heb ik ook niet meer en paar dagen geleden nog wel.
    Hopelijk blijft dag zo :p:rolleyes:

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik voelde ook niks tot 6 weken en erna kwam het een beetje opspelen. Moe, weeiig en slechte eetlust. Bij mijn dochter nergens last van gehad.

Nou relax en rustig aan nog ff!

20. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Jaaaaaaa Clara KIPPENVEL
    Ben echt heel blij voor je en hoop met je mee.

clarajilla vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina