NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Vanmorgen weer getest en hij is iets duidelijker geworden!

Bijgevoegde bestanden:

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ik kom ff spieken hoe het er bij jou voor staat Clara..
    Jaaaaaa!!!!
    Wat goed!!!!
    Ik zie streepje duidelijk oplopen!
    Nu duimen dat ie goed blijft plakken

clarajilla vindt dit leuk.
  3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik vind het zo onwerkelijk! Het voelt voor mij alsof ik naar een test van een ander kijk!

Durf er nog niet helemaal op te vertrouwen maar ergens heb ik wel het idee dat het goed zit.

Hoe is het met jou?

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou clara dit si toch geweldig! Oplopen is super goed! Koop is bij de action! Die zijn lekker goedkoop en ik was bij een middagtester. Heb zeker 12 testen gedaan hahaha.

Kyra hoop dat jij snel volgt! Da tmoet nu wel een keer!

5. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Clara. Kan mij voorstellen dat het heel onwerkelijk voor je is. Heb je al contact gehad met ziekenhuis?

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Haha omdat ik het noetbgeloof en niks voel kan ik heel goed wachten!

En nee nog geen contact met het ziekenhuis gehad. Maandag is de officiële testdag dus dan zal ik ze bellen!

7. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Nou dat snap ik Clara, dat je na al die jaren het gevoel hebt naar een test van een ander te kijken!
    Heb je ooit eerder een positieve zwangerschapstest gehad?
    Oh, meid ga kei hard voor je duimen dat je over 8 maanden een wolk van een baby in je armen mag houden!!
    Je snapt, met mijn geschiedenis, dat ik je nog niet ga feliciteren.
    Net als Ladylola ook altijd zegt: pas als die kleine veilig ter wereld is gekomen.

Hier wel OK.
    Kan beter. Ik vind het gewoon erg zwaar om steeds maar weer over nieuw te moeten beginnen.
    Wordt een dezer dagen weer tijd voor de ovulatietesten. Zo geen zin in, maar ja niets doen is geen optie. En mijn liefdesleven heeft inmiddels wel een deukje opgelopen, dat de regelmaat die we er 3 jaar geleden voor de lol in hadden, nu ver te zoeken is..

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Nee ik heb nog nooit een positieve test gehad. Voelt nog steeds niet echt. Komt pas na een goede eerste echo denk ik.
    En ik hoop ook dat we over 8 maanden een baby in onze armen hebben!

En ja dat is ook niks iedere x verplicht moeten doen..
    Snap wat je bedoeld! Ik zou het ook niet kunnen niks doen!

9. Goodlife

Nog getest vandaag Clara?

Sterkte Kyra jouw geduld wordt ook zo op de proef gesteld. Ik hoop dat jij ook snel een mooie test mag hebben.

Wie van de schrijvers in dit topic wacht nu nog meer op een mooie test? Izzie ook nog of niet? Ben het even kwijt.

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja vandaag nog x getest!, tot nu toe iedere dag getest:rolleyes:

Heb 2x kruidvat en 2 x 2besure test om en om gedaan. Zal een foto toevoegen!
    Morgen de officiële test dag en ga dan een clearbleu doen!

Heb sinds gisteravond wel weer meer last van mijn borsten, BH uit doen is al pijnlijk. En vrijdag wezen wokken, normaal stinkt vis niet zo maar bah wat stonk dat erg zeg!

Bijgevoegde bestanden:

11. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Jaaaaaa! Gefeliciteerd Clara! Hoop dat alles goed vaat. Wat spannend zeg!

12. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ziet er goed uit Clara!!
    En als geuren beginnen tegen te staan..
    Ik weet wel wat er morgen op die clear blue komt te staan..!!!

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Vreselijk he kyra. Je leven ligt echt overhoop. Je gaat wel gewoon door, maar je relatie krijgt er wel een tik van. Ook je karakter doet het geen goed steeds maar zoveel teleurstellingen.

Ja tis best krom niet feliciteren, want ook zwanger worden is een proficiat waard. Maar toch tis een gevoel ofzo.

Ziet er zeker goed uit clara! Mijne liepen ook lamgzaam op dit keer.

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Vanmorgen de clearbleu gedaan !

Bij mij is het nog steeds niet geland, bij mijn vriend nu wel. Nu die het in tekst kon lezen!
    Ik word er alleen maar wat zenuwachtig van :oops:

Bijgevoegde bestanden:

Kyra77, Goodlife en Ladylola vinden dit leuk.
  15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Bam!!! 2-3 weken! Jajjaa claartje! Zwanger in 2017! Baby 2018! Geniet even van dit wolkje! Ook sterkte met afwachten. Zal even spannend blijven, maar straks ga je bellen en krijg je een echo. Ze gaan je zwangerschap nu goed monitoren dat is wat ze doen bij icsi kindjes! Jeetjemina zeg en dan heb je nog 8 cryo's? Nou op naar een elftal hahaha

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Haha ja het is nu echt zo!
    Voelt nog zo vreemd en gek! Heb ook helemaal geen symptomen nu. Alleen gevoelige borsten en af en toe darmen die wat van slag zijn.

Duurt wel lang voor het ziekenhuis nu open is! Vanaf half 9 kan ik pas bellen.
    En geen idee of ze dat bij icsi kindjes doen, dan word ik dubbel in de gaten gehouden want heb ook een chronische darmziekte waarbij ik medicatie moet slikken en ook streng onder controle moet blijven!

Haha nou een 11 tal hoef ik niet XD maar we hebben nog 6 cryo's, 1 kon niet ingevroren worden en de ander is teruggeplaatst!

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Maak je niet druk, dat komt wel of niet. Hier werd ik ook pas tegen de 7 weken geteisterd door weeïge vlagen en niet verdragen van geurtjes en eten. Dat heeft tot met 12 weken aangehouden.
    En bij de eerste heb ik 1 misselijke dag gehad en verder niks.

Ik denk dat ze de controles dan samenvoegen. Een vriendin van mij heeft icsi gedaan. Ze willen de embryo volgen, tis ook interessant voor hun wetenschap uiteraard. En met 20 weken krijg je ook een GUO.

18. Goodlife

Yes yes yes wat een mooie test. Gewoon al 2-3
    Nog 1,5 uur dan mag je bellen. Succes met wachten en probeer te genieten. Wat een wonder

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik hoop natuurlijk dat ik niet te veel klachten krijg maar dat weet je maar nooit!
    Op zich maak ik me geen zorgen dat ik niks voel. Alleen omdat ik niks voel, voelt het niet echt voor mij ofzo!
    Ja ik denk dat ze de controles samen voegen. Moet zoiezo onder begeleiding van een gyn blijven en verplicht ziekenhuis bevallen. Vind ik ook niet erg extra controle, zijn ook zware medicatie die ik slik. Dus wil wel dat alles goed blijft gaan!

Weet je toevallig ook wanneer de eerste echo word gedaan?

@Goodlife , ja zeker een wonder! Had niet verwacht met de eerste tp dat het gelijk gelukt is! En ja 2-3 al, klopt wel met het termijn ongeveer zou nu 4 weken en 3 dagen zijn!

20. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Wihoe!!
    Ja, hoor!!
    Wat ontzettend fijn voor jullie Clara!!
    Ben gewoon helemaal blij voor je.
    En dat landen komt vanzelf wel.
    Wat er ook gebeurd vanaf nu. Je weet ieg dat zwanger worden wel lukt!
    Ik heb geen idee wat je controles zullen zijn. Oh, meis wat ga ik voor je duimen dat verdere drama je bespaart gaat blijven. Ik kan er niets aan doen, maar een positieve test zegt mij gewoon nog niets. Nu eerst die 12 weken door!!

@hier: wij hebben besloten nu eerst de testen te doen of er een oorzaak voor mijn herhaalde miskramen is. En mijn verwijsbrief voor de fertiliteitskliniek is nog geldig van vorig jaar. Dus daar gaan we nu ook maar de eerste afspraak voor maken. Kijken of we het zwanger worden wat kunnen versnellen. De klok tikt immers door.

Deel Deze Pagina