NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja zwanger worden lukt wel! Alleen een beetje hulp met de bevruchting nodig

9 juni de termijn echo! Ben zo benieuwd ben dan 8 weken!
    Net nog naar ziekenhuis gebeld en mag stoppen met de utrogestan (gelukkig) !

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ja, tis wat. Stel dat je geen icsi had gedaan...
    Zooo fijn voor jullie dat dat bestaat!!

3. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Clara hoe gaat het? Nog getest? Heb je pas 9 jun echo? Doen ze geen vroege of wil je dat niet?

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    9 juni is een vroege echo bij ons. Eerder zie je er niet zoveel op. Ben dan precies 8 weken.
    Heb afgelopen woensdag nog getest en toen was de streep alweer een stuk duidelijker! Nu maandag nog een clearbleu en streepjes test en dan is alles op. Hoop dan een 3+ en een knaller te hebben!
    Verder alles goed, nog nergens last van, geen kwaaltjes. Ook geloof ik het nog steeds niet.. Ben ook Helemaal niet blij of enthousiast ofzo..

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nee dat had ik ook Clara. Je leeft van echo naar echo. Pas als je de kleine gaat voelen, dan gaan je vreugdemomentjes ervaren :)

Ik vind het raar dat ze zeggen pas met 8 weken. Met 6,2 weken zie je het hartje vaak net gaan kloppen, maar met 8 weken wel mooier beeld en kleinere kans dat het nog mis gaat.

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik had wel verwacht heel blij te zijn na 2.5 jaar
    Maar ik denk dat die 2.5 jaar toch wel veel impact hebben gehad en dat ik daarom nu nog niet blij kan zijn..

En ja op zich vind ik het niet erg met 8 weken een echo. Duurt nu nog ongeveer 2.5 week. Vind dat de tijd op zich nog wel snel gaat!

7. Goodlife

Ik vind het knap dat je zo lang kan wachten Clara. Al is het natuurlijk medisch wel verstandig.

Bij mij is de enthousiasme en het besef dat alles goed is met de kleine pas na de geboorte gekomen en dat was best heel heftig. Geen situatie is te vergelijken en ik was "pas" 18 maanden aan t wachten maar al met al toch ruim 2 jaar bezig met zwanger worden, zijn en blijven. Het was heel gek dat er een einde aan deze onzekere periode kwam ondanks het mooie wat je er voor terug gekregen hebt.

8. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ik geef je groot gelijk Clara om met 8 weken een eerste echo te krijgen. Tis die eerste weken zowiezo mega spannend. Daar verandert een echo ook niets aan.

9. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @clarajilla ik ben keihard voor je aan het duimen voor een mooie echo morgen!!!

10. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Hoe is het met jou ladylola?

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Je mag nog iets langer duimen @Kyra77 , heb vrijdag de eerste echo!
    Zit nu in de nachtdienst de 2de en gelukkig ook de laatste voor een jaar lang!

12. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Haha! Nou dan moet het helemaal goed komen ;)

clarajilla vindt dit leuk.
  13. Goodlife

Ik duim mee Clara. Laat t ons ajb snel weten

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Spannend clara! Zal vast goed moeten komen :) je bent de spannendste weken voorbij. Nu de andere helft nog.

Hier alles goed! Lekker op vakantie op het moment. Wordt flink dik! Flinke buik al nu dus vrees het ergste voor het einde haha. Nu wat onzeker, omdat ik de kleine wat minder voel. Maar voel der wel hoor. Maar niet wanneer ik het wil zeg maar. Maar goed mijn dochter voelde ik pas na 21 weken.

Hoe is het met jou kyra?

15. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Heerlijk Ladylola! Geniet ervan! Zo wel van de vakantie als van je dikke buik ;) Hopelijk voel je de kleine snel wat beter, want ik ik kan me wel indenken dat je snel zorgen maakt als je haar ( ja, weer een meisje? Wat leuk! Maar ja,, was het een jongetje had ik ook geschreven ; ah wat leuk Tis gewoon allebei leuk ;))wat minder voelt.

@hier: tja beetje op en af. Nu alweer op cd7 van ronde 6 na de miskraam.
    Toen ik vorige week op 12 dpo ongi werd ipv op 14 dpo heb ik wel ff zitten janken. En dat was eigenlijk voor het eerst. Ik was altijd vrij hard voor mezelf. Ach volgende ronde beter, maar nu lukt me dat toch veel minder.

En hoe is het met jou Goodlife?

16. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
  17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Sorry late reactie,
    Kon het topic niet zo snel vinden

Maar vanmiddag een goede echo gehad!
    Het hartje klopte mooi, het was groot genoeg voor en het termijn en genoeg vruchtwater!

Bijgevoegde bestanden:

Ladylola vindt dit leuk.
  18. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Super!!!

19. Goodlife

Oooh wat fijn Clara. Mooiste nieuws wat je kon krijgen begint het al een beetje door te dringen bij je?

Fijne vakantie Ladylola en geniet van je mooie buik!

Ah Kyra nou niet zo hard zijn voor jezelf. Je hebt genoeg voor je kiezen gehad. Lekker laten gaan en lief zijn voor jezelf. Houdt moed!!

Met mij gaat het goed. Onze zoon is alweer 8 weken de tijd vliegt en het is genieten

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Fijn dat met jullie goed gaat! Wat gaat het snel zeg alweer 8 weken.

En ja ik besef het wel, maar ook weer niet helemaal. Zoveel jaar op gewacht en veel voor moeten doen en dan nu is het zo ver en is het zo gek! We hebben gister al wel een kinderwagen gekocht! Zo werd het wel wat echter voor ons

Goodlife, Ladylola en Kyra77 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina