NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aaah wat fijn clara! Super goed! En al een kinderwagen hihi de meeste beginnen met een pakje of wat rompers hihi. En welke is het geworden?

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Haha ja XD wij wilden gelijk wat groots kopen.
    Kwa kleding wil ik wachten tot ik weet wat het wordt, kunnen we gerichter kopen xD

Heb foto van de kinderwagen toegevoegd

Bijgevoegde bestanden:

Ladylola vindt dit leuk.
  3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh nice! Hahaha ja een wagen is een flinke statement voor wat er komen gaat :)

Je kan online al lekker surfen voor babykamer inspiratie! Is ook erg leuk!

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ben op internet wel rond aan het kijken!
    Ook voor kleding XD
    Maar bestel nog niks!

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Bijna 10 weken @clarajilla ! Voelt het al als een mijlpaal?

Hoe is het met jou

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hoest er jou @Kyra77 moest er nog achter!

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja over 45 min 10 weken :p:D

Vind de tijd echt enorm snel gaan. Gewoon al 10 weken! Ben al op een kwart xD
    Begin het wel echt te geloven nu. Hebben al kinderwagen gekocht en vandaag voor het eerst wat kleding!
    Morgen vertellen we het mijn opa en oma. Zo benieuwd hoe ze gaan reageren.

Woensdag alweer een echo bij de gyn!

Hoe is het met jou?

Kyra77 en Ladylola vinden dit leuk.
  8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jaa joh gaat best snel als je nog lekker bezig bent! Maar komt straks een tijd dat het langzamer gaat, als je met verlof bent :) lekker he nu shoppen voor de kleine. Willen jullie uiteindelijk weten wat het wordt?

Leuk je gaat het nu met meerderen delen?

Hier gaat alles goed! Gister weer een goede echo gehad, dus we zijn erg blij! Ons meisje groeit nu zo hard! Tijd vliegt ook echt snel voorbij. Hier zaterdag alweer 24 weken. Voor je het weet ben ik de 30 voorbij en is het echt aftellen :)

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja wil nog niet te veel kopen, willen weten wat het word dus dan kan ik weer verder kopen ;)
    En ja bijna de hele familie weet het. De helft wist al van het traject af dus die wisten het al meteen. Nu alleen de oma van mijn vriend nog x vertellen.
    Maar mijn familie woont 2 uur rijden van mij vandaan en ben er dit weekend dus vandaar dat ik het me opa en oma nu vertelde. Die belde natuurlijk mijn 2 tantes weer op haha! ( met toestemming ;) )

Fijn dat de echo weer goed was!
    Gaat idd hard ja voor je het weet ben je 30 weken!

10. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Oh, wat fijn meiden, Clarajilla en Ladylola dat jullie zwangerschappen zo goed verlopen!
    @ hier 9 dpo van ronde 6 na de 2 e ma.
    Verwacht er niets van. Bij duurt t toch gemiddeld 11 maanden voordat ik zwanger ben. Geduld is een schone zaak.

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jeetje wat een vreselijk lange weg dan zo he kyra! Ik had de hoop al opgegeven. Doe je nog wel veel leuke andere dingen? Je zou toch evenfueel op reis gaan met je gezin?
    Heb je wel al bloed laten prikken? Zou er wel om vragen, zodat ze misschien eventueel al eerder iets vinden wat een miskraam kan beperken.

12. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Hoe gaat het met de zwangere dames?
    Kyra trek jij het allemaal nog? Hoop zo op beter nieuws van je!

13. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Hai ladies,
    Hier inmiddels in ronde 30 aanbeland..
    Pff, ik ben er aardig klaar mee.
    Ik weet nog wel toen deze club 2 jaar geleden begon. Toen mocht ik in ronde 10 melden dat ik zwanger was. Ik was zo dankbaar dat het me gegeven was. Ik had namelijk het voor gevoel dat het allemaal nog wel eens lang zou duren. En dat ik de laatste van dit clubje zou zijn die (blijvend) zwanger zou worden.....
    We zijn nu idd naar huisarts gestapt en hebben door verwijzing ziekenhuis.
    20 sept de eerste afspraak. Dan zullen we wel zien.
    We gaan nu eerst op vakantie.
    Over 1 week vertrekken we voor 3 weken naar Frankrijk, kamperen.
    Ik ga ook geen ovulatietesten mee nemen, geen cyclus bij houden even helemaal niets.
    Lieve meiden, ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap.
    Ik check na de vakantie wel weer eens in.

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @Kyra77 ja tis ongelofelijk zuur! Maar bedenk dat ik ook in ronde 30 blijvend zwanger ben geraakt na 2 miskramen! Dus er moet ergens nog een beetje hoop zijn. Alleen jij was al zo dichtbij en verder gekomen met je zwangerschappen. Tis echt allemaal heel bitter en verdrietig als je zo graag wilt.

Goed dat je naar het ziekenhuis gaat! Ik hoop echt dat ze wat vinden (liever niet, maar ik dacht ook alleen maar vind iets en verhelp het). Hopelijk is het dan wel met de juiste medicatie en ondersteuning makkelijk te omzeilen.
    Heel goed dat je niks mee neemt. Laat het maar even voor wat het is. Geniet van je vakantie dadelijk :)

Kyra77 vindt dit leuk.
  15. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @Ladylola: Lief van je meis! Dank je wel!
    We hebben nu afspraak met de afdeling Fertiliteit.
    Ook heb ik een doorverwijzing voor Gent.
    Ik geloof nog wel dat het dikke pech is. En je leest overal dat er in NL meestal niets uit de onderzoeken komt. Dan moet je toch naar Gent of Düsseldorf.
    Hoe is het met jou?

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou als je meer vertrouwen hebt in Gent moet je dat zeker doen! Het zal misschien brute pech zijn, maar kan ook zijn dat jouw lichaam van een stofje te weinig aan maakt in je lichaam.
    Hier helaas geen match, mogelijk ook een stofje wat te actief is of juist niet en 1 werkende eileider. In jouw situatie is hulp nu wel nodig.

Met mij gaat alles goed. Buik groeit flink! Wel wat spanning aan het op opbouwen. Straks 30 weken en dan kunnen we aftellen. De kleine maakt het goed gelukkig! Maar ben wel wat angstig voor het einde. Heb toch wel wat irreële angsten voor verlies. Dus ben benieuwd hoe ik straks na 37 weken ben!

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik word al bijna de hele nacht wakker gehouden door een mug, zo vervelend!
    Dus dacht zal ff goed me berichten door kijken of ik niet x wat gemist had met reageren!

@Kyra77 , balen alweer ronde 30 :(... Snap dat je er klaar mee bent.
    Goed dat je de stap naar het ziekenhuis zet. In Gent onderzoeken ze idd meer en kan het zijn dat ze miss wel een oorzaak vinden. Als het kan zou ik ook naar Gent gaan!

Hier gaat het verder goed, alweer 15 weken zwanger. En hebben gister avond de geslachtsbepalings echo gehad en we krijgen een meisje!
    Ze lag nu al helemaal dwars haha. Duurde zeker 10 min voordat we eindelijk tussen de benen mochten kijken. En ze lag ook heel ingewikkeld, op der kop helemaal in elkaar.
    De verloskundige vond het maar een lenige baby XD
    Ze zei ook voor diegene die de 20 welen echo moet gaan doen hoop ik wel dat ze dan beter ligt! Hierdoor was alles wat lastiger te zien haha !

Kyra77 vindt dit leuk.
  18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @Ladylola , fijn dat alles goed gaat! Snap je angst wel wat! Komt nu ook steeds dichterbij de bevalling!

Deel Deze Pagina