Ik zie zeker wat...ow dat zou gaaf zijn. Ik woon in Steenwijk, dus zo extreem in het noorden als Groningen is het niet haha. Ik werk wel in de stad Groningen
Kyra! Ik zie m zeker!!! Ben je nu 1 dag na je nod? Spannend hoor. Wanneer ga je weer testen? Heb je ook KV2v5? Die schijnen nog wat gevoeliger te zijn.
JA inderdaad na verloop van tijd leer je de signalen herkennen en hou je er rekening mee dat je dan even terug moet trekken en "pas op de plaats maken" Ja dat was even flink schrikken had het niet zien aankomen vond het vooral erg voor hun maar ze reageerden goed hadden een paar traantjes gelaten maar t verder snel geaccepteerd. Hoop ook op snel veel roze!!
@hier: houden we het nog even spannend. Nog steeds niet ongi en negatief getest met de dipstick zwangerschapstest van zwanger en kids en met een oude predictortest van een vriendin. Toch maar weer die van de Action te voor schijn gehaald en in mijn haast per ongeluk de ovulatietest te pakken. Hier verschijnt een licht streepje (normaal test ik hier spierwit mee, tenzij begin LHpiek). Toen als nog de zwangerschapstest en hier kan ik met heeeeeel veeeeeel moeite een schaduw waarnemen, maar mag eigenlijk geen naam hebben. Las elders op het forum dat er ook dames zijn juist s middags sneller postief testen, dus ik gooi er vanmiddag nog maar een Action test tegen aan en nee heb geen Kv 2v5 meer in huis. Dus we wachten het nog maar weer even af. Toch denk ik wel dat ik zwanger ben: moe en ik ruik opeens heel goed. Die salami ligt altijd in de koelkast, maar ik heb nooit geweten dat die zo kon stinken!
Ik zag ook een streep op de vorige test! Spannend, fingers crossed! Ik hoop zo dat deze hele lijst roze wordt, ik gun het iedereen zo!
Heel spannend zeg!! Ik hou het in de gaten vanmiddag duim voor je!! Zag op je vorige test wel al een heel licht streepje dus duim heel hard het is jullie gegund!! Hoop dat wij er ook snel achteraan komen!!
Ik lees het nu pas, maar zie ook duidelijk een streepje op je eerste test hoor! Hopelijk deze middag nog een mooie duidelijke streep
Dank meiden voor het duimen!!!! Hier houden we het nog steeds spannend! Heb toch nog een kv2v5 test onder in de kast gevonden, maar na 5 minuten spierwit. Met enige moeite hebben we er een schaduw van een streepje in kunnen ontdekken. Met recht een tuurtest! ik krijg m ook echt niet goed op de foto. Maargoed, ook nog steeds niet ongesteld... Dus we hebben besloten dat we wachten tot dinsdag alvorens weer opnieuw te testen (als ik het volhoud en niet morgen naar de Action fiets voor nieuwe testen aangezien ik hier gisteren wel een streepje op had )
Wauw wat is er veel gebabbeld! Kyraaaa jeetje meid je maakt het wel spannend met al die gekke testen van je. Hoop zo erg dat je een slome hcg bouwer bent! Hier kreeg ik bij kruidvat ook pas na 10 min bij de tweede een licht streepje op 13 dpo. En bij nummer 1 wel binnen 5 min op 12dpo. Maar zegt niks. Duimen dus! Wens wat ruk meis. Klote dat je geen antwoord hebt op je vraag, wanneer nou jullie he. Hoop gauw genoeg voor je! En niet heel lullig gezegd, laat je niet teveel meeslepen door je vriendin. Je moet ook voor jezelf zorgen. Je gunt niemand een mk en zeker je dierbaarste vriendinnetje niet, maar verwerken moet zij toch echt zelf doen. Jij hebt je eigen pieken en dalen ook nog erbij. Sterkte! Zag een paar nieuwe dames, welkom. En goodluck! Gaat tot nu toe voorspoedig. Al mogelijk een derde zwanger! Dus hopelijk nu 3 per maand zwanger dan zijn we hier snel klaar😁😁 En de rest ben ik weer wat vergeten. Ben moe en verkouden dus ga slapen.
Goedemorgen meiden! Ik heb ook even onder een steen gezeten... Dip was wel even flink! Hierdoor ook weinig kunnen proberen deze maand, maar het is uiteindelijk de dag van de eisprong en de dag erna gelukt. Heb er geen vertrouwen in, maar het zou genoeg moeten kunnen zijn...?! Kyra, wat een vreemde testjes allemaal! Ik hoop dat je een dezer dagen knal positief gaat testen, dat kunnen we wel gebruiken ! Wens, wat vervelend allemaal! Je hebt al een lange weg achter je! Ik hoop dat het heel snel raak mag zijn voor jullie! Ik ga heel hard voor je duimen! Pas inderdaad goed op jezelf, het is allemaal niet niks! Alle Nieuwe dames, welkom! Hopelijk snel roze voor jullie! Smurffin en Voetstap, klinkt alsof ik bij jullie in de buurt woon! Gezellig ! Ladylola, ik word geloof ik ook verkouden! Kan er ook nog wel bij ! Ga nu eens even een kijkje nemen bij de club!
Wat spannend kyraa ik duim voor je mee dat er morgen op de action test een nog duidelijkere streep staat. Wel toevallig dat we dicht bij elkaar wonen en dan gewoon 3 in 1 topic😂
Ik lijk op de actiontesten en de kruidvat toch ook een licht streepje te zien... Hopelijk morgen gewoon duidelijk een knaller!
Ah nee, Kyra! Wat ontzettend *&^! Baal maar even flink! Verwen jezelf met iets moois of een lekkere reep chocola! Ik hoop dat de volgende maand jouw maand mag zijn!