@Hanna: Klinkt goed zeg! Nog geen testdrang nu? Duim voor je! @Lace: Een innesteling klinkt veel aannemelijker op 4dpo dan een menstruatie... Misschien idd nog vroeg, maar het zou wel kunnen hé! Duim voor je! Ik begin hier stilletjes het idee te krijgen dat mijn ongi er zit aan te komen. Last van buikpijn en rugpijn... Vrijdag zou normaal gezien nod zijn. Vorige maanden had ik net weer minder last van die kwaaltjes voor nod, maar dat wil natuurlijk niks zeggen... Nog even afwachten!
Goh, er is toch wel zeker iets gaande hier...of het nu positief uitpakt of niet, dat zullen we de komende dagen merken... Duidelijk last van zeurende/brandende buikpijn en lage rugpijn, iets of wat misselijk... Kan beide kanten uit Pfff wachten, wachten, wachten...
Dora, waar zit jij in je cyclus? Ik ben het overzicht kwijt meiden! Maar het lijkt een spannende ronde voor een aantal van ons!
Ik zit vandaag op 10dpo...normaal vrijdag nod. Zouden dus evengoed kwaaltjes van een ongi kunnen zijn, maar stiekem hoop ik toch een beetje op ander nieuws al ga ik er niet van uit hoor!
Ik zit nu 3 dagen na nod (en mijn luteale fase zou inmiddels 19 dagen zijn als de ovulatietest klopte???). Ik dacht dus dat het tijdstip van testen dan niet uitmaakte. Nou ja, er zit niks anders op dan afwachten. Misschien morgenochtend weer testen als er dan nog steeds geen rood te bekennen is...
Wel bij bv n late innesteling of trage aanmaak van hcg Goh ik scrolde net even door wat nod lijsten heen en vind het altijd zo jammer om te zien dat het merendeel voor ronde 6 zwanger is en de dames in ronde 8 en hoger steeds op rood gaan. Gun het natuurlijk iedereen maar vind het wel opvallen
Voetstap: betekent dat dat je nu al 5 dagen overtijd bent??? Spannend! Ik durf ook niet meer zo goed te testen (maar had tot nu toe dan ook omowitte testen). Ik zou er gewoon een wagen! Hoe mooi zou dat zijn na al die rondes... Laura: late innesteling, traag hcg... Dat klinkt goed! Oh dat afwachten is echt killing. En inderdaad, die nodlijsten zijn vrij pijnlijk voor ons dames die zo lang op ons kindje moeten wachten. Beetje oneerlijk voelt dat soms.
Wooooooooow!!!!!! Voetstap wat een geweldig nieuws!!!!! Gefeliciteerd! Na al die tijd nu toch een wondertje! Ik word er helemaal blij van
Wat geweldig Voetstap!!!! Wat ontzettend fijn dat het na al die maanden eindelijk raak is voor jullie! Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe! Hoe voel je je?
Wauw voetstap die is heel duidelijk ja!! Gefeliciteerd!! Ga er lekker van genieten en wens je een voorspoedige zwangerschap toe zonder te veel kwaaltjes!! Ben heel erg blij voor je het is je gegund!!