Hallo meiden! Mag ik ook met jullie mee kletsen? Zit in een ander topic, maar daar komen nieuwe meiden bij die na 1 of 2 rondes zwanger zijn. En dat steekt soms Even kort wat over mezelf, ik ben 33 jaar en inmiddels in totaal ronde 14 voor een 2e kindje, in ronde 4 zwanger geraakt maar bleek een partiële mola. Nu in ronde 10 beland na curettage...
Klopt Tess... dankjewel!! Balen dat je ongi is doorgebroken. Wat ben jij al lang aan het proberen.... wat vervelend voor je!! Welkom Mutsku...
SJ fijn dat het bij je vriend oké is, hopelijk dat het jullie met een klein beetje hulp gaat lukken! Of wie weet, deze ronde al, zou nog fijner zijn! Tessss, wat balen, maar al wel een beetje verwacht dus... Welkom Mutskuh! Hier zit ik nu op dag 16 van mijn cyclus, dus wel een ei in aantocht denk ik...
@SJ86: Fijn dat bij je man alles in orde is! Zal ook wel een geruststelling zijn... Hopelijk doet de Clomid mooi zijn werk! @Tess: Verdorie toch @Lace: Fijn dat je er redelijk 'rustig' onder blijft en dat je het toch ziet zitten! Ik vond nog een mooie link op het internet... Vrouw gebruikt
Joehoe gelukkig toch nog hier gebabbel. Spanned sj. Nou met clomid kan het snel gebeurd zijn! Hier is mijn ei nu onderweg. Zo nog even gebruiken. Verwacht vrijdag of zaterdag me eipijn.
Dankjewel meiden! Ik zie dat sommige van jullie al ervaringen hebben met onderzoeken etc... ik hoop dat iedereen snel een mooie posi test mogen hebben!
hai ladies, ik heb ook weer ff bijgelezen. Heel wat ontwikkelingen weer. @Tess: balen meid!! weer ongesteld!!! @Lace: spannend vandaag! Ik duim voor je!!!! @SJ: was wel een mooie knaller op je ovu test. Ik duim voor je! @Dora: pas goed op jezelf! @Mutsku: welkom @Anneliesje: jeetje dat is wel heftig! Ik hoop dat er snel een behandeling voor je komt! @meiden die ik ben vergeten: sorry er is best veel gekletst @hier: gisteren begonnen met ovulatietesten en ik heb al een streepje. Dus wellicht heb ik deze ronde mijn eisprong al op cd 13 ipv 14 en vorige ronde cd 15. Was trouwens dinsdag wel weer ff verdrietig: mijn ouders passen veel op mijn zoontje en als bedankje zijn we naar de Apenheul geweest. Superleuk, maar daar waren we de week er voor ook met mijn schoonzus (voor haar verjaardag) en toen was ik nog zwanger. Afgelopen dinsdag niet meer.. Tja, hopelijk deze ronde meer geluk. Wij allemaal!!
Jammer lace! En kyra gek he hoe je ineens met een test een nieuw leven kan zien en zo ben je weer terug bij het oude. Hopelijk heb je wel een leuek dag gehad!
Jammer Lace Dit weekend ben ik even niet online, een nicht van ons gaat trouwen alleen die woont in België. dus dames niet te veel kletsen anders moet ik te veel teruglezen.
Balen lace! Samen op naar 28 okt dan. Ik ga wrs toch alweer een afspraak maken met de gyn. Mijn vriend en ik hadden eigenlijk na de eerste onderzoeken en op advies van de gun afgesproken het tot einde jaar zelf te proberen maar merk dat het steeds zwaarder wordt. Bovendien, lang niet allesis onderzocht. Op een echo kunnen ze bijv. toch niet zien of je eileiders helemaalvrij zijn? Mijn linker eileider kon ze op de echo niet eens vinden 😕. Daarnaast heb ik gewoon al vanaf het begin een sterk voorgevoel dat mijn vriend en ik biochemisch niet goed matchen. Dat mijn slijm zijn sperma dood maakten maar. 😉
Tesss waarom denk je dat? Een reden of puur gevoel? Ook dat kan getest toch? Als je het steeds moeilijker vind, en het gevoel hebt dat het zo niet gaat lukken zou ik zeker weer bellen, het is ook al bijna einde van het jaar...