Ik zou zeggen dat je ei is geweest meid. Die op cd 13 vind ik vrij donker. Misschien dat de uber knaller ervoor of erna zou zijn geweest.. ik denk dat verder testen weinig zin heeft.. Of zeg ik nu iets heel geks?
Denk dat je nog door moet testen, misschien is je ei later dan je denkt? Heb je vaker ovu testen gebruikt? Als ie positief is ie echt net zo donker al het controlestreepje. Komt wel, alleen de eerste keren misschien zoeken? Ik herken vaak wel dat mijn ei er aan komt, heb jij dat? Dat geeft miss ook wat houvast?
Ik dacht dat daar maar 1 streepje te zien is? En dat daar rechts, wat een streep lijkt, van het stripje is zeg maar, wat bij de ander testen groen is..?? Maar miss zie ik het helemaal verkeerd... Dan zou die best positief kunnen zijn. Hoe lang is je cyclus meestal?
Ik denk nog even door testen, bij mij knallen ze ook vaak opeens op 1 dag en daarna weer lichte streepjes. Maar zie hier nog niet echt een duidelijke tweede streep, of moet ik een bril?
@ cida ik wil vrijdag of zaterdag gaan testen. Dan ben ik 13/14 dpo. @ Dora, ja klopt hoor je vaker dat ze voor de mmm zwanger worden hopelijk geld dat ook voor mij! @ kyra, ik zie nog geen positieve test, nog even door testen. @ voetstap, Fijn dat je weet wanneer nu weer de volgende iui is. Hopelijk snel een plakker!
Kyra .... ik zou als ik jou was nog doortesten. Voorheen ging ik er ook vanuit dat dan de eisprong was geweest.. toen ik een vorige ronde doortestte....merkte ik dat het ontzettend schommelde en ruim een week na de donkerste test ineens uit het niets knalde!
De laatste 3 maanden heb ik een cyclus van 28 dagen. Vorige ronde ovulatietesten gebruikt. Daarvoor ook wel een paar keer, maar niet conveniënt elke ronde. Dit waren mijn testen vd vorige ronde: Duidelijk! Dus toen ik 15 dagen later nog niet ongesteld was heb ik er een zwtestje tegenaan gegooid. Deze ronde vanaf cd 10 begonnen met testen en nog geen positieve test. Vandaar dat ik er niets van snap. Ja, we klussen gewoon door. Ben gisteren express vroeger naar bed gegaan om Vl te kunnen verleiden
Hier gisteren ook nog en lichte ovutest, hopelijk komt daar vandaag verandering in, anders toch weer een iets later eitje dan de voorbije maanden...
Zoo hoest hier? Druk met eitjes scoren? Hier alweer geweest en weet nu al dat we weer een ronde verder zijn. Ei was zaterdag op zondag. Woensdag en vrijdag geklust. En ik voel sinds gister al die vaginale borrels.... ZKH wil van de vorige keer een verslag krijgen, ofwel mijn afspraak van 3,5 jaar geleden, waarbij ze eenmalig 2 min een inwendige echo hebben gemaakt. Thats it. En vandaag had ik pas tijd om ze te benaderen hiervoor. Blijkt dat alles nu bij het archief ligt, waardoor dit nog langer gaat duren voor het AMC mijn status door neemt.
Kyra en Dora, hopelijk vinden jullie je eisprong snel ! Dat is balen Ladylola! Hoop dat het opduikelen van het dossier niet te veel tijd in beslag zal nemen. Nog fijner natuurlijk als het toch raak blijkt te zijn voor die hele rompslomp begint.. Ik ga voor je duimen!
Pfff LadyLola, wat een gedoe zeg! Hopelijk is het snel in orde! Hier vandaag toch een oplopende ovulatietest... Dus ik veronderstel morgen/overmorgen een knaller en dan zaterdag/zondag mijn ei... We maken het hier alvast weer gezellig! Toch weer netjes op tijd geloof ik!
Hoop het ook! Had zo'n dip vanmorgen en een dikke jankbui. Was zo gefrustreerd dat dit zoveel rompslomp geeft om iets wat gewoon weinig nieuws geeft. Vond een klavertje 4 vanmiddag! Wie weet wil die een gelukje bezorgen! Nog nooit eerder gevonden namelijk. Have fun dancing dora!
Hopelijk word je dossier snel gevonden en gaat er niet nog weken over heen! @ dora fijn dat ze al wat op beginnen te lopen. Ik heb bijna mijn nod! Ben echt benieuwd vrijdag kan ik testen dan ben ik 13 dpo. Weet alleen niet of ik wil testen dus het zal tussen vrijdag en zondag zijn dat ik test