NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Kyra: Jij ook veel plezier gewenst! :D

@Laurazoey: Wij zijn hier ook al eventjes bezig om de dag, zaadjes sparen en eitje niet missen ;)

@LadyLola: Inderdaad, ik krijg er ook soms de kriebels van... Kreeg vandaag te horen dat een vriendin van mijn zus nog maar net 1 maand met de pil was gestopt en *poef* zwanger... Ze is 2 jaar jonger dan mij. Soms begin ik dan te denken ik had ook al lang zwanger kunnen zijn of bevallen kunnen zijn na al die tijd... Als je de lijsten volgt, valt het enorm hard op dat er véél dames zijn die in ronde 1-4 zwanger worden... Het is niet dat ik niet blij ben voor hen, maar ik wil ook zo graag en we wachten ondertussen toch al zo lang. Dit had ik zelf nooit gedacht, in ronde 10 te belanden. Het mag stilletjesaan wel komen... :)

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Jaa ik word er onderhand echt kriebelig van. De testen blijven ook langs komen en ze gaan dan onderling erover kletsen terwijl de rest 1 voor 1 op rood mag. Schakel dan over naar een zwanger forum ofzo..
    En dan zit ik "nog maar" in ronde 8.

Hier mn schoonzusje heel boos op haar zusje. Ze weet dat wij al even proberenen haar zusje die haar zaken niet op orde heeft werd in ronde 1 zwanger. Moest toen halsover kop stoppen met roken en met blowen en alles. Zo oneerlijk... hoe kan zon lichaam nou wel een kindje gezond laten groeien en een lichaam zoals dat van mij.. ik rook niet, ik drink niet, ik leef gezond, sport en eet gezond en hier komt t niet... :( frustratie momentje sorry :(

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ kyra en Dora, veel plezier!

@ ladylola, ik snap wat je bedoeld ( zit in het zelfde nod forum met je;)) steekt mij ook wel ze Zijn zo snel zwanger, en dat is natuurlijk ook heel fijn voor ze. Maar ze hebben geen idee hoe het voor iemand is die al langer dan 6 maanden bezig is.
    Ik had ook nooit verwacht dat wij er een jaar over zouden doen en zelfs hulp waarschijnlijk moeten gaan krijgen.. Als het hier wel in ronde 1 tot 3 raak was dan was ik nu al bevallen geweest!

@ laurazoey, ja het leven is dan zo oneerlijk. De mensen die er alles aan doen en er voor gaan moeten vaak langer wachten dan bij mensen die nog nergens op letten tot ze 'per ongeluk' of heel snel zwanger zijn.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    #484 Ladylola, 9 okt 2015
    Laatst bewerkt: 9 okt 2015
    Nou gelukkig het ligt dus niet aan mij. Tis echt fijn voor ze hoor, maar dan denk ik je zit in ronde 1/2/3 come on, als ik wist dat ik zo snel zwanger kon raken.

Ik had over een 5 weken met verlof gegaan. En als ik meteen zwanger was had ik de kleine al bijna een halfjaar kunnen zijn. Maar goed het werd een miskraam. In ronde 9 was ik al trots, maar had wel hoop snel weer zwanger te zijn.

Betreft gezondheid laura. Tis heel oneerlijk. Ik heb heb echt geleerd dat dit weinig uit maakt. Ze prefereren het wel en stimuleren gezond leven. En ja het kan helpen als je beiden gezond leeft. Maar als je en avondje uit je plaatje gaat kan dat best. Er zijn zeer veel dames die er niks voor doen en zwanger raken. Bij mijn eerste ging ik regelmatig de bloemetjes buiten zetten. Iedere week wel. Had maanden als ene non geleefd maar een baby kwam niet. Toen dacht ik ja doei ik leef vandaag, ben 26 en wil ook nog genieten. Zeker als je kinderloos bent, geniet er nog van!

Nu met mijn dochter drink ik nauwelijks meer, heb af en toe een feestje, eet gezond en leef totaal anders. En nog maakt het weinig verschil. Het zit in je genen of niet.

5. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    IK snap je hoor LadyLola..... persoonlijk hou ik mij dan ook gewoon in, want het is voor hen niet te begrijpen hoe dat voelt..
    De kans bestaat in een NODLijst dat je constant wordt geconfronteerd. Wanneer iemand ongesteld is geworden, kijk ik ook vaak eerst naar de hoeveelste ronde... in die eerste rondes denk ik : Ach jaa... je bent nog maar net begonnen!

Wat ik mijzelf laatst bedacht.. is dat er zoveel dames al direct de eerste maanden al in zo'n NODlijst stappen. Toen had ik nog niet zoveel behoefte hoor om er over te praten/lezen. Volgens mij ben ik pas in van die lijsten gaan mee doen na een paar rondes.... (of lieg ik nu?)... ik geloof dat ik ook overenthousiast zal zijn met een roze test.. sorry dan vast! ;)

Hier gisteravond en vanmorgen (12DPO) getest...testen zijn natuurlijk super niet-positief! ;) Ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van, maar de hoop is er natuurlijk wel! Wat een spanning..!
    Zelf maak ik altijd foto's van de testen binnen afleestijd, zodat ik daarna rustig op mijn telefoon kan turen en de foto's kan bewerken... haha!! Maar goed.. zondag maar weer testen!

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou hier ook pas na een paar rondes. Ben begonnen met kletsen met een clubje van zwanger willen worden. Eerste maanden was ik er nog niet zo extreem mee bezig.
    En dat van die rondes kijken doe ik ook hoor, hahaha

En iedereen mag super enthousiast zijn, maar die snelle dames zijn iets te ijverig zeg maar.

Balen dat je test wit was. Ja je blijft altijd hopen. Heb ik hier ook hoor.

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    He wat jammer dat je testen negatief waren SJ86...

Wat gezondheid betreft krijg ik er ook kop noch staart aan hoor, je hoort zo vaak dat mensen die ongezond leven meteen zwanger zijn (zie ik ook dagelijks in mijn omgeving, werk met mensen in kansarmoede), terwijl wij er dan eigenlijk 'perfect gezond' zo lang over doen...

Wat een positieve test in dit forum betreft, als iemand er eentje heeft, spring ik sowieso mee een gat in de lucht! En die persoon mag dat van mij ook zeker doen! We zijn hier lang genoeg bezig met z'n allen en het geluk mag wel eens aan onze zijde staan.
    Als iemand al een gat in de lucht springt na 4 maanden proberen, mogen wij zeker eens zo hoog springen :D

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik denk dat als hier een positieve test komt dat wij het elkaar allemaal veel meer gunnen.
    Je gunt het iedereen want je wilt niet dat al dieandere meiden straks ook zo lang bezig zijn maar de gun factor wordt hoger.
    De testen vliegen je om de oren inde nod forums en dan denk ik.. hello? Ga dan ff verder in een ander forum.
    Daaromis deze ook zo fijn. Iedereen begrijpt het hier.

Ik zat volgens mij wel al direct in een nod forum hoor. Maar dat vond ik gewoon leuk en ik heb er veel van geleerd om eerlijk te zijn.
    Ach ze mogen ook heel blij zijn allemaal want zodra de wens er is dan wil je jet zsm maar het is zo in your face allemaal..

9. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    1 t/m 7 oktober: (2)
    1 oktober, Lace, 28 jaar (dan 29), 1e kindje, ronde 8
    2 oktober, Laurazoey, 27 jaar, 1e kindje ronde 7

8 t/m 14 oktober: (1)
    14 oktober, Smurffin, 28jaar, 2e kindje, ronde 9

15 t/m 21 oktober (4)
    15 oktober, wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 17 (ronde 8 mmm)
    15 oktober, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, 14de ronde
    rond 15 oktober, CiDa84, 31? jaar, ? kindje, ronde 12

22 t/m 31 oktober (1)
    23 oktober, Dora 26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 10
    19 oktober, Kyra 77, 38 jaar, 2de kindje, ronde 10

Datumloos: (6)
    Dubbeltje, 1ste kindje, ronde 8 (mk ronde 3)
    Roosje35, 1ste kindje, ronde 20 (mk ronde 9)
    j010, 30 jaar, 1ste kindje ronde 11
    SJ86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 (22/9: diagnose PCOS)
    Clarajilla, 23 jaar,11de ronde, 1e kindje
    Guusje99, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6

Buiten de lijst: (0)

Totaal: 20

Zwanger (3), Ongesteld (4), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)

10. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Dora, ik zit gezellig naast je op het wachtbankje!
    Andere dames: ik ben ff kwijt of deze NODlijst nu up to date is...

Balen SJ86, duim nog even voor je door!

11. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Hee kyra, wil je mij er ook op zetten voor de 28e? Ben zelf een beetje een nerd in aanpassen van zo'n lijstje 😜

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik mag op datumloos :) zit nu dag 7 van de nieuwe ronde en echt geen flauw idee wanneer mn nieuwe nod is

13. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    1 t/m 7 oktober: (2)
    1 oktober, Lace, 28 jaar (dan 29), 1e kindje, ronde 8

15 t/m 21 oktober (4)

22 t/m 31 oktober (1)
    23 oktober, Kyra 77, 38 jaar, 2de kindje, ronde 10
    28 oktober, Tess, 35 jaar, 1 kindje, ronde 17

Laurazoey, 27 jaar, 1e kindje ronde 8

Totaal: 20

Zwanger (3), Ongesteld (4), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)[/QUOTE]

14. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    ♡NOD-lijst 6+ dames♡

15 t/m 21 oktober (4)

22 t/m 31 oktober (1)

31 oktober, Lace, 29 jaar, 1e kindje, ronde 12

Totaal: 15

Zwanger (3), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

(Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)[/QUOTE]

15. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Zo, ik sta ook weer op de lijst en heb even de oude nod-data weggehaald.

Ook even een titeltje erboven gemaakt en ongesteld weer op 0 gezet.
    15 meiden zijn er nu en 3 zwanger, hopelijk mag dit binnenkort omhoog! :)

16. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    helaas maar 2 zwangere toch?
    Voetstap heeft heel verdrietig een miskraam gehad.

17. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat stom! Sorry, ik ging nog uit van het aantal dat in de totalenrij stond... Die waren niet meer aangepast, vandaar!

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik heb me hier pas aangemeld toen ik 4 maanden bezig was. Daarvoor niet echt bewust van eisprong wanneer Enzo. Door hier heb ik wel veel geleerd, zoals ovulatietesten en temperaturen, apps gebruiken enz.

Ik heb vandaag echt een emotionele dag. Iedere x als ik hier wat typ staan de tranen al in me ogen. Het liefste ga ik de hele dag in bed liggen en serie kijken. Maarja dat helpt me ook niet haha!
    Temperatuur is ver naar beneden gezakt vanmorgen. En verwachtte menstruatie eigenlijk vandaag maar nog niks te zien. Morgen is mijn nod dus dan zal het wel komen!

Eerst vanavond maar doorkomen dan ga ik uiteten met nog 6 anderen waarin 1 hoog zwanger is..
    En dan maandag de huisarts bellen voor een doorverwijzing.
    Niemand hier heeft zeker ervaring met het MCL ?

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ♡NOD-lijst 6+ dames♡

15 t/m 21 oktober (4)

22 t/m 31 oktober (1)

31 oktober, Lace, 29 jaar, 1e kindje, ronde 12

Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12

Totaal: 15

Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

(Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)

20. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft in het MCL gewerkt Clara, maar helaas op een andere afdeling. Heeft geen ervaring met de fertiliteitspoli.

Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt! Ik had vorige maand voor mijn NOD al. Ik heb er gewoon aan toegegeven, alles wegstoppen werkt voor mij ook niet.

Ik hoop dat het vanavond toch gezellig zal zijn! Wie weet even wat afleiding!

Deel Deze Pagina