NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Spannend Clara!

Heb trouwens net alle verhalen zitten lezen in het clubje, goh wel heftige verhalen tussen. Mijn verhaal ook toegevoegd :) hopelijk niet al te lang en saai ;)

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Vanmorgen bij de fertiteitsarts geweest.
    Alles op papier leek op het eerste zicht helemaal goed.
    Ze heeft een inwendige echo gemaakt en mijn baarmoeder slijmvlies zag er al goed uit. En aan mijn linker kant heb ik een mooi groot ( vind ik) eitje zitten. Ze zei dat die over 2 dagen wel 'springt'. En dat klopt ook met mijn berekening.

Ze besprak ook nog het zaad van mijn vriend er waren 74 miljoen goed bewegende zaadjes gevonden en dat was erg goed zei ze.

Ik heb begin november nog wel een afspraak met een gynaecoloog staan, die meer weet over medicatie en zwanger worden en gaat dan mijn medicatie bespreken wat de gevaren aan zijn enz.
    Heb ook bloed moeten prikken op mijn schildklier of die goed werkt.

Half november krijg ik overal de uitslag van en als alles goed is moeten we het nog een half jaar zelf proberen

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Vooralsnog klinkt dat wel erg positief toch?
    Laten we hopen dat het gauw raak is

4. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dat klinkt wel fijn Clarajilla! Het zou fijn zijn als de uitslag verder goed is! Alhoewel je natuurlijk, hoe dubbel ook, wel zou willen weten waarom het zo lang duurt.

Wellicht is het gewoon pech! Hopelijk is het snel raak! Ik ga duimen voor je!

5. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Het deed zo'n pijn voelde het inbrengen van het ballonnetje en toen even rust gehad en toen werd het vloeistof erin gespoten en dat deed weer ook zo'n verschrikkelijke pijn de rest van de dag last van gehouden mijn hele baarmoeder en eileiders waren gevoelig en van slag af maar was wel zo blij dat er niks uit kwam en dat het heel mooi doorliep en er mooi uitzag dat ik het er wel voor over heb gehad het is toch weer een zekerheid en een bevestiging dat mijn lijf niet ALLES fout doet en toch iets goed is.

Klinkt erg positief nog allemaal!! Duim voor je dat jullie deze ronde een knaltest met 2 streepjes krijgen!!

6. voetstap

voetstap Niet meer actief

Klinkt heel goed!

Flink aan de klus jullie en hopen op een zomerbaby

7. voetstap

Ik vond de hsg op zich een eitje, alleen de dagen erna waren niet grappig bij mij.
    Wellicht heb jij toen minder last gehad?

8. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Fijn ClaraJilla! Hopelijk snel goed nieuws!

Heb mezelf ook even bij de club toegevoegd!

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hé dames,
    Eerst en vooral sorry dat ik even niks meer van me heb laten horen, het waren vermoeiende en slopende dagen...

@Clarajilla: Wat vond je zelf van het gesprek meid? Zie je het zitten om nog verder te proberen?

Hier was ik in het begin van de week vergeten met de huisarts te bellen, de pup vroeg nogal veel tijd ;)
    Dus gisterenavond een mailtje opgesteld en hij antwoordde meteen dat we inderdaad beter meteen verder gaan, omdat we nu eigenlijk nog steeds op dezelfde plaats staan als enkele weken terug. Dus ik ga morgenochtend proberen te bellen om een afspraak.

Verder gaat het goed met de pup, ze vraagt veel tijd, maar dat is leuk ook! Ze zal snel genoeg groot zijn :)

Over mezelf, morgen nod...verwacht ook gewoon ongesteld te zijn, heb wat last van buikkramp en obstipatie. Verder ook wel enorm vermoeid, misselijk en extreem pijnlijke borsten... Maar ik ben ook gewoon super vermoeid en gestresseerd van mijn werk... Gelukkig volgende week thuis, oef, dat gaat deugd doen! Nu een heerlijk warm bad en de bank op. Morgen zullen de duivels daar wel zijn!

10. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Heb er nog wel even last van gehouden geloof een dag of 2/3 was niet meer zo pijnlijk maar wel nog gevoelig.
    Iedereen reageert er natuurlijk ook anders op zei mijn gyn ook hoopte alleen dat ik er geen last van zou hebben helaas pindakaas haha maar ach het hoort erbij en je hebt weer meer duidelijkheid

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier zonet ongesteld geworden, op naar ronde 11!
    Ik hoop dat deze raak is... Ik heb vanaf ronde 6-7 zo het idee gekregen dat ik in ronde 11 zwanger zou worden dan. Duimen maar ;)
    De klap komt elke ronde toch weer iets minder hard aan. Nu heb ik echt zo het idee, ach ja, was te verwachten... We proberen maar gewoon verder!

12. voetstap

Stel je voor joh...
    Straks ben je hardstikke zwanger

13. voetstap

Oeps... Ik lees dit nu pas 💋💋

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    He bah alweer een paar ongesteld :( Het schiet niet echt op in dit topic. Ik hoop zo dat het voor iedereen snel raak is.

@dora, denk een beetje om jezelf. Het is toch niet erg als je even niets van je laat horen. Soms heb je gewoon even tijd voor jezelf nodig.

@wens; balen dat de hsg zo tegenviel. Ik vond het ook geen pretje, maar het duurde bij mij ook behoorlijk lang (ik denk omdat mijn linker eileider ook niet doorgankelijk is).

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Heej balen dora! Als ronde 11 voor jou goed voelt dan wordt dat hem hoor! Ik duim alvast voor je :)

16. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Jammer Dora! Hopelijk gaat ronde 11 jullie geluk brengen! :)

17. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Oh, balen Dora!
    Dikke digi knuffel!

18. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dora wat ontzettend balen had juist goede hoop bij jou!! Hopen dat ronde 11 inderdaad jullie geluksronde word dan ;)

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik hoop met jullie mee :D
    Voor ons allemaal hopelijk een vruchtbare ronde nu!

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Gister een drukke dag gehad,

Maar inderdaad klinkt tot nu toe allemaal positief dat er niks 'mis' met ons is. Had ook wel verwacht dat we half jaar zelf moeten proberen nog.
    Gister al aan de slag geweest ;) en zaterdag ochtend ook maar weer even want gaan daarna weg en slapen met anderen op een kamer. En dan zondag avond maar voor de zekerheid weer ;)
    Op een of andere manier heb ik toch een Beetje hoop deze maand, maar die hoop kwam pas na ik het eitje op de echo zag

@ dora, balen! Ik hoop ook voor je dag ronde 11 jullie ronde wordt!

Deel Deze Pagina