Wat balen Dora.... Heel erg jammer! Gelukkig zul je je handen vol hebben aan jullie lieve pup! Dat is wel fijn denk ik, lekker wat afleiding! Fijn dat de huisarts het met jullie eens is. Ga je nu zelf contact opnemen met een fertiliteitskliniek/arts? Goed bezig Clara! Klinkt hoopvol! Ik hoop dat jullie wens snel mag uitkomen! Bij mij is mijn eisprong woensdag geweest verwacht ik, maar ik heb morgen pas zekerheid als mijn temperatuur weer gestegen is. We hebben het netjes om de dag gedaan voor de eisprong. Alleen wilde we het gisteren ook nog proberen, maar mijn man voelde zich weer niet fit... Dus dat is helaas niet gelukt. Alhoewel ik betwijfel of het veel nut zou hebben gehad. Om 6 uur temperatuur gemeten en duidelijke stijging, dus eisprong was dag ervoor of 's nachts. Als het vervolgens maar 12 uur leeft, dan waren we toch al te laat... Nu maar duimen dat er goed voorraadje was.. Al reken ik nergens op!
@ lace fijn dat jullie het wel om de dag nog hebben kunnen doen! Ik hoop voor je dat het toch genoeg was en je wat op voorraad had liggen! Hoop zo voor je dat je over 2 weken een mooie test in hadden nog hebben
Oh spannend Kyra, je wilde morgen testen toch??? Spannend! Ik hoop op een roze test! Dat kunnen we wel weer gebruiken!
Spannend Kyra! Hopelijk blijven de duivels ver weg Lace, vervelend is dat he....doe je zo je best en dan is mogelijk je timing verkeerd. Iets waar je geen controle op hebt als je man niet fit is, aarrrghhh! Hopelijk dat het toch goed getimed was, zaad kan lang overleven soms he dus wie weet. Duim voor je! Hier zo mezelf dwingen om in de douchen te gaan en bloed te gaan prikken. Heb een onrealistische angst voor naalden / prikken en zie er dus erg tegenop....en dan pas 4 november meer weten...weet dat het eigenlijk dicht bij is, maar het voelt ver weg! Fijne dag allemaal
Succes met bloedprikken Guusje! Hopelijk heb je een beetje een vriendelijke verpleegkundige/laborante. Dat kan al een stuk helpen ! En ja timing... Ik denk eigenlijk dat we het niet verkeerd hebben gedaan. We konden pas 's avonds proberen en eisprong was al geweest voor 6.00 uur 's morgens... Zelfs als hij om half 6 was gesprongen en dan vervolgens 12 uur leeft, hadden we weinig kans gehad... Ik voel me alleen altijd erg schuldig dan, maar aan andere kant hoeft dat misschien ook niet....
Bedankt Lace, dat helpt inderdaad enorm. Gelukkig trof ik er deze x wel 1. Ben eindelijk pas gegaan om 3 uur vanmiddag pfff zag er zo tegenop. Wat een schat van een bloedprikster ook...ik zeg dat ik een irreele angst heb voor bloedafname...zij zegt, hoe kan de angst nou irrieel zijn, jij hebt hem toch? En viel alles mee. zucht van verlichting , zag trouwens wel dat ze ook voor schildklier, clamydia etc teste .. ben benieuwd waarom. Voetstap, begrijp het. Leef enorm met je mee, lijkt me bijzonder moeilijk allemaal! Virtuele knuffels jouw kant op!
voetstap begrijp ik helemaal we zien je wel weer duim dat het raak is!! We horen het gauw van je!! Lace dat is balen zeg hopen dat het zaad lang genoeg leeft en het toch raak is!!
Dat is fijn Guusje! Volgens mij testen ze standaard op die dingen als je bij gyn/fertiliteitsarts loopt. Je schildklier kan invloed hebben op je vruchtbaarheid en chlamydia ook. Zit ik nou zo verkeerd, seks na de eisprong is niet per se heel nuttig meer toch? Omdat een ei na de eisprong maar nog maximaal 12 uur leeft en we dan eigenlijk al te laat waren. Of moet ik me toch zorgen maken vinden jullie?
Voetstap dat is begrijpelijk, doe rustig aan en hopelijk kruipen de dagen niet al te erg voorbij! Duim voor je iig! Kyra wat spannend! Ga je morgen testen?
Digi knuffel jou voetstap! Hier morgen testen, als ik durf... Voor nu nog steeds geen ongi.... Zou het??
Voetstap, neem maar wat tijd voor jezelf hoor! We horen je wel weer! Guusje, fijn dat het zo meegevallen is! Kyra, spannend zeg... Hier... Hoog tijd voor vakantie! Deze ochtend heb ik mezelf overslapen omdat ik gisteren mijn wekker was vergeten te zetten (gelukkig had mijn vriend nachtdienst en heeft hij me nog tijdig wakker gemaakt!). De vorige nacht had ik hem buiten opgesloten omdat ik de sleutel nog op de deur had steken toen hij 's morgens thuis kwam.. Zijn telefoontje had ik niet gehoord en dus is hij maar in de auto gaan slapen tot ik wakker werd Ocharme... Ben helemaal ondersteboven, dus tijd voor rust! Heb dus helaas vanmorgen ook niet kunnen bellen naar de fertiliteitskliniek... Maar inderdaad Lace, ik mag zelf een afspraak maken en dus bel ik maandag opnieuw! Hopelijk kunnen we snel terecht!
Oh, oke! Nou ja gedane zaken nemen geen keer. Dan maar hopen dat het voldoende was. Overigens hebben we alle combinaties wel een keer gehad. FertilityFriend scoort onze timing elke keer nog als hoog, dus dat is hopelijk positief ! Geniet van je vakantie Dora, heerlijk! Hoe gaat het met de pup? Ik ga eind van de week de huisarts bellen om een afspraak te maken...
Ik weet alweer waarom ze het zei omdat je eisprong een keer later kan zijn dan je denkt dus daarom adviseerde ze tot een week na dat je je eisprong verwacht door te blijven gaan Ja zou het helemaal vergeten inderdaad hoe is het met je pup Dora? Hebben jullie een teefje of een reutje? En luistert die al een beetje?
Ah, ja dat snap ik Wens! Omdat ik temperatuur ben ik wel redelijk zeker van mijn eisprong. Ben ook benieuwd Dora!
voetstap...wat vervelend dat je zo last had van de pregnyl. Gekke is dan denk ik ook wel dat je weet dat je onredelijk bent, maar t toch diet en volhoudt. lace en laurazoey wat vervelend dat jullie cycli zo erg verschilllen steeds. Een paar daagjes is niet zo erg...maar als er een week verschil tussen zit.. Alhoewel ik dat zelf ook wel heb..... hele grote verschillen...maar dat komt door de pcos... Guusje..balen hoor! Succes in deze ronde... clarajilla....het is vast fijn om het te horen als alles goed is...maar ik kan mij ook voorstellen dat nog een half jaar zelf proberen niet heel fijn is! dora wat jammer! Ik begrijp wel wat je zegt... ik heb ook dat de teleurstelling ineens minder is. Waarschijnlijk omdat ik mij heel erg bewust ben van het feit dat het ons gewoon niet zomaar lukt... Je bent echt toe aan vakantie lees ik... jeetje.. neem maar goed de tijd om tot rust te komen... lace (nog een keer)....wat spannend weer he. Hopelijk heb je precies goed getimed! guusje..wat vervelend dat je zo'n moeite hebt met bloedprikken! Maar fijn om te lezen dat het mee is gevallen! voetstap...begrijpelijk! Ik neem.af en toe ook wat afstand hoor.... nog niet ingeschreven voor een nieuwe nodlijst ook.. kyra!! Het is zaterdag.... spannendddd!! Zo...ik ben weer bij! Wat een geklets zeg hier..... Met mij gaat het goed. Ik ben nu aan het wachten op een eisprong. De Clomid heb ik van dag 3 tot 7 ingenomen. Weinig bijwerkingen behalve een erg moe en wazig gevoel....gelukkig maar! Dinsdag op cd9 naar de gyn geweest en de follikels waren ong. 8 mm.... vrijdag (cd12) weer teruggeweest en toen was er een al 14 mm en maar baarmoederslijm al 6 mm. Gaat de giede kant op! Vanaf woensdag al structureel om de dag seks... dus we zitten qua timing hopelijk goed. Dinsdag weer naar de gyn... dat staat Het op knappen offff misschien is de eisprong dan al geweest... spannend!