@guusje, bij mij is er ook geprikt op chlamydia en op mijn schildklier! Gelukkig vond je het prikken meevallen! @ dora, je hebt nu vakantie toch? Lekker uitrusten en helemaal niks moeten, hopelijk ben je dan snel weer opgeknapt. @sj, ja wel fijn dat we niks aan de hand is, hoop alleen dat het geen nutteloos half jaar word! Oh en fijn dat je eitje zo groeit! Ik hoop ook dat die dan misschien wel gesprongen is, spannend! @kyra, spannend! Ik baal dat ik dit weekend weg moet ( heb een bruiloft). Slapen vanavond met anderen op een kamer, dus van morgen als seks gehad dus kan me ei zoiezo niet missen. Maar ik kan morgen ochtend dus ook niet temperaturen want dag ding piept dus ben bang dag een ander daar wakker van word.. Hopelijk kan ik maandag dan wel mijn er uit halen!
Ga eind vd middag testen Nu geen testen in huis Vind het spannend Vorige ronde zulke wazige testen gehad... Hoop zooo op een knaltest!
Kyra wat ontzettend fijn!! Dat is een hele duidelijke en mooie test!! GA ervan genieten meid!! Ben zo blij voor je!!
Van harte gefeliciteerd Kyra!!!! Wat een prachtige test! Geniet lekker op je blauwe/roze wolk 😊!
Eerst en vooral... Kyra, wat zie ik hier! Fantastisch meid! Wat een mooie test! Ben zo blij voor jullie! Van harte gefeliciteerd! Jij maakt mijn dag goed! @Lace en Wens: De kleine pup (Stella, een teefje) doet het eigenlijk super! Ze heeft nog geen enkel boodschapje in huis gedaan, wat een groot verschil is met toen onze eerste meid nog een pup was. De eerste 2 dagen moest onze oudste niet veel hebben van die kleine uk, maar ondertussen kunnen ze niet meer zonder elkaar. Ze zijn constant aan het ravotten dus ik moet ze vaak uiteen halen zodat de jongste wat kan rusten. Heel fijn! 's Nachts nog regelmatig opstaan om ze eens buiten te laten, maar dat is met plezier gedaan, je krijgt er zoveel liefde van terug! Hier inderdaad vakantie...er kruipt veel tijd in de kleine pup, maar dat is ook vrije tijd... Ik hoop dat ik wat kan bijslapen en wat tot rust kan komen, want het was inderdaad nodig! Gelukkig zijn ze volop bezig met het zoeken van een collega voor me. Na mijn vakantie ga ik wat minder uurtjes werken en mogelijk is de collega er heel snel! Maandag mag ik bellen voor een afspraak bij de fertiliteitskliniek, best spannend! Hoop dat we snel terecht kunnen. Mogelijk nog een echo en bloedonderzoek voor mijn eisprong bij de gyn... We zullen het zien!
Welkom molensteen. Allemaal in hetzelfde schuitje 😇😉 Wil je wat meer over jezelf vertellen misschien?
Natuurlijk mag je gezellig mee kletsen molensteen!! Deze topic is voor iedereen die al wat langer bezig is voor een kleintje. Wat is jouw verhaal?