NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Nou ik ben bijna 32 mama van zoontje 2,5 jaar
    Sinds vorig jaar aug alles in de gaten gaan houden om mijn cyclus te leren kennen en als we dan zeanger worden worden, prima. In december zijn we er echg voor gegaan.

Bijmijn eerste had ik op de kop af 28 daagse cyclussen en na de bevalling ook een jaar. Tot augustus dus toen is er iets veranderd, maar wat? Mijn cylussen varieerden en ben in december okk gestart met ovulatietesten. Mijn lf is steeds gelijk 16 dagen na de lh piek was mijn menstruatie er.

In juni van dit jaar naar de ha omdat mijn cyclussen dus zo varieerden en ik vanaf april ineens maar 1 dag ongesteld was en daarmee was het klaar. Ik mocht bloedtesten doen en mijn partner kreeg zadtest mee. Dit laatste hebben we uitgesteld ivm zoveel drukte op ml werk en zouden in sept de test doen. Ik heb overgwicht en in juni ben ik gestart met goed afvallen, niet te veel maar wist ook dat liters cola en veel lekkers eten anders moest. In 2 maanden tijd dan ook 5 kg kwijt en zwanger! Ook nadat ik dus een hele cyclus tarwekiem olie heb geslikt ivm menstruatie duur ( bm slijmvlies kan dan dun zijn)
    We waren echt blij! In sept met 7.2 weken veegde ik roze af en heb de vk gebeld. Mochten meteen komen en daarwas een vruchtje te zien zonder hartactie en van 4/5 weken oud. Dus ze vroegen of de termijn wel klopte. Ja dat kon niet anders. Helaas een mk dus. 7 dagen later op de officiele eerste echo afspraa met 8 weken nogmaals een echo en idd vruchtje was al gekrompen.
    Alvast de opties besproken en gyn afspraak voor 2 dagen later. Daar weer echo etc en uitleg opties... Voor cytotect gekozen en deze weer 2 dagen later ingenomen.6 uur later kwam het vruchtje en werd bloeden minder. Wat dat betreft is dat proces mij 100% meegevallen

Ws heb ik in week 42 min ei gehad. Woensdag veel krampen wat ik associeerde met pijn van werk, want dat is nog wel de nasleep van de mk. Maar ook ovulatietesten gedaan maar woensdag de meest positieve gezien maar geen overtuigende. Vrijdags wel helder slijm maar ovulatie testen waren steeds licht.
    Dus ergen nod tussen 28/10-1/11 gok ik...

Gisteren vele steken gehad die ik dus ook de vorige ronde had dus wie weet.... Ben er nu wel rustiger onder mbt testen

Vorige keer 10 dpo negatief 13 dpo positief...

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Kyra gefeliciteerd :)

3. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Welkom Molensteen, lastig als je cyclus zo wisselt. Ik hoop dat je weer snel een positieve test in handen hebt en dat alles goed mag gaan.

4. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Wat vervelend dat je cyclus zo wisselt!!
    En wat erg van je mk!! Hoop dat het snel weer raak is en dat je dan een mooie plakbeeb hebt!!

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Welkom Molensteen!
    Ik sluit me helemaal bij Wens aan!

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Welkom molensteen!

7. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Welkom Molensteen!

Wat rot van he cyclussen en je mk... Nu alweer tegen je volgende NOD aan dus, spannend!

8. voetstap

voetstap Niet meer actief

Jeetje molensteen jij hebt ook al genoeg te verduren gehad zeg!

9. voetstap

Voor mij is de laatste wachtweek aangebroken.
    Op het ene moment voel ik me anders en op het andere moment voel ik me alsof ik hardstikke ongesteld ga worden.

Mocht het wel gelukt zijn dan verklaar ik wel mn enorme schoonmaakdrang 😂
    Dit had ik namelijk ook een week voor nod van onze eerste uk.

Ik ben wel gaan testen om te kijken of de pregnyl weg is 😇
    Dan weet ik tenminste zeker dat een eventuele positieve test ook echt positief is.

Ik heb vrijdag voor het eerst getest, gister weer.
    Toen zat er nog een tuurstreepje.
    Dus morgen zou hij in theorie Omo-wit moeten zijn.
    Aangezien de testen van de action niks kosten vond ik dit wel een handig idee 😇

Vanochtend is uk weer naar school gegaan.
    Erg lekker een week geen school, maar dit is ook weer fijn☺️
    Uk had er ook erg veel zin in.

10. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    spannend Voetstap!
    Ik duim mijn duimen er af voor je!

Hier komt zo meteen de consulente van moeders voor moeders.
    Ben benieuwd of ik al voldoende HCG heb. Volgens de methode eerste dag laatste menstruatie ben ik vandaag 5 weken. Volgens mijn eigen berekening 4+3.

11. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Spannend voetstap! Zou toch mooi zijn dat je volgende week een positieve test hebt? :)

Ik zelf voel nog helemaal niets, maar moet ook zeggen dat ik er niet zoveel mee bezig ben. We zien het wel volgende week! Ga er gewoon vanuit dat ik weer ongesteld ga worden.

12. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Spannend voetstap!

Kyra, gefeliciterd!

Hier me kunnen inhouden vanochtend om te testen.... Ws 12 dpo nu maar kan ook zomaar 10 zijn... Dus toch maar even tot weekend wachten

13. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @ lace: duim ook hard voor jou!
    @ molensteen: spannend! Duim met je mee!

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik hoop ook dat je mooi positief mag testen voetstap!

Ik weet zeker dat ik me eisprong heb gehad! Temperatuur was vanmorgen hoog, dus ga er vanuit dat eisprong gister is geweest. Hebben zaterdag ochtend en zondag avond seks gehad dus heb hem niet kunnen missen!:D

15. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Vanmorgen bij de gyn geweest, was een arts in opleiding, met een co, maar heel aardig.

Zaad van vriend is goed. Mijn progesteron was goed, ze hebben een inwendige echo gedaan en er waren 10 eiblaasjes te zien, dat is iets meer dan normaal. Verder zag alles er normaal uit.

PCOS zou kunnen, maar het kan ook iets anders zijn. Vanaf volgende cyclus vervolgen ze alles uitgebreid door echo's, bloedonderzoek, en een samenlevingstest.

Het was wel even slikken allemaal, maar goed, het voelt goed om dit te doen, hopelijk krijgen we snel meer duidelijkheid.

16. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dat klinkt best positief CiDa! Hopelijk zullen de volgende onderzoeken ook goed verlopen.

Het zal best even schrikken/slikken zijn inderdaad. Je stapt een hele andere wereld in, dan bijvoorbeeld alleen anoniem in je slaapkamer het proberen. Maar ze hebben er verstand van en hopelijk kunnen ze jullie goed helpen!

Wij hebben inmiddels afspraak bij de huisarts gemaakt voor volgende week!

17. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @ cida: hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid!
    @lace: sterkte alvast volgende week!

18. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Cida logisch dat gevoel. Op een gegeven moment ga je mee in de flow, maar dat gevoel blijft iedere keer terugkomen :(.

Ik lees dat er meer mensen de stap hebben genomen om naar de huisarts/gyn te gaan. Succes allemaal.

19. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Heel herkenbaar hoor Cida... !
    Hopelijk komt er gauw iets goeds uit voort! :)

Hier ga ik op het "wachtbankje"..
    CD 9 -> allemaal kleine follikels van ongeveer 8 mm
    CD 12 -> 1 grotere follikel van 14 mm
    CD 15 -> follikel is verdwenen, volgens de gyn is de eisprong op
    CD14 geweest... baarmoederslijm is ruim 10 mm... dus
    helemaal top!

20. voetstap

Mooi bms 😃
    Die van mij was 12 mm de dag voor de iui.
    Dus ook een prima bedje om te nestelen.

Ik heb vanacht gedroomd over een boontje in m'n buik....

Vanochtend een Omo witte test, dus de pregnyl is weg 👍🏻

Deel Deze Pagina