Jeetje dat ze bij jullie nog samenlevingstesten doen. Dat is toch achterhaald??? Hoop voor jullie dat er niks geks uit komt.
Hoezo is dat achterhaal Voetstap? Ben gewoon nieuwsgierig! Ik ken iemand die dat juist paar keer hebben gedaan en omdat die elke keer negatief waren, overgegaan zijn op IUI.
De meeste gynaecologen hechten geen waarde ( meer) aan deze test. Aangezien als alles goed is en na de termijn proberen er toch met iui wordt gestart. En mocht de samenlevingstest negatief zijn dit met de iui wordt verholpen. En een negatieve samenlevingstest wil niet zeggen dat je per definitie niet zwanger kunt worden ☺️
Oké, dus begrijp ik het dan goed dat dan bij voorkeur (als er verder niets gevonden wordt) er 6 maanden afwachten geadviseerd wordt en als je na 6 maanden geen resultaat hebt er alsnog gestart wordt met IUI?
@cida, fijn dat het zaad wel goed was en je bloedwaardes. Snap dat het wel even slikken was,maar wel fijn dat ze je een cyclus gaan volgen! @Lace, ja dat werd mij ook verteld laatst bij de fertiliteitspoli, dat als alle bloedwaardes goed zijn we het een half jaar zelf moeten proberen. Als we dan nog niet zwanger zijn dat ze dan gaan helpen! Al hoop ik zo dat het niet nutteloos half jaar word.. @voetstap, spannend hoop dat je droom uit komt alleen dan wel met een babytje! Ik ben zo benieuwd naar me temperatuur rest van de cyclus! vanmorgen was die al hoger dan de andere maanden. normaal zat ik na de eisprong rond 36.65 en vanmorgen al op 36.77! maar wel op 2 dpo dus kan nog van alles aan veranderen
Spannend Clara! Waarom heb je een paar metingen op discard gezet? Ze raden aan om dit echt in hoge uitzondering te doen. Het is immers wel wat je hebt gemeten. Die van 1dpo is toch niet zo gek? En meer vrouwen hebben tijdens hun menstruatie eerst nog een hoge temperatuur. Ik heb dat ook een paar cycli gehad en ken meer vrouwen met hoge temp tijdens menstruatie. Dit is dus niet zo raar hoor ! We zijn immers geen robot !
Voetstap ik heb geen idee, miss omdat als er verder niets uitkomt, omdat het nu nog niet heel duidelijk is, ze ons of nog even zelf de tijd geven? Mocht er wel iets uitkomen wat betreft mij, zou het dan niet kunnen dat ze dat iig weten, voor ze eventuele medicatie starten? Guusje, zag bij een ander topic dat jij veel eiblaasjes had bij de echo? En MDL PCO? Wat is veel? Ik had er nml 10, en bij Googlen kom ik tegen dat 3-8 blaasjes normaal is, en dat meer dan 12 kan wijzen op PCO, ik zit daar net tussen...
Hoi allemaal, Hier nog steeds (gelukkig) op het wachtbankje. Ff zegt dat ik nu 12 dpo ben alleen twijfel ik daar zelf aan. Lijkt me dat mijn ei pas later is gesprongen. Wat denken jullie? Verder ook hier naar de gyn geweest om vervolgtraject te bespreken. Ik zit zelf nog niet direct te wachten op hormonen dus ze gaat nu overleggen of iui in eigen cyclus kan en dan evt daarna, mocht dat niet lukken, pas iui met hormoonstimulatie. Over 1,5 week hoor ik het advies atv behandelplan. Maar wij hopen natuurlijk nog steeds dat ik dan kan zeggen dat het niet meer hoeft 😀. Ben nu in de ochtend al wel een paar dagen een beetje misselijk en heb een zeurhoofd. Trekt binnen een half uur weg dus zal wel psychisch zijn. ]5c5dd9 Ovulation charts on FertilityFriend.com[/url]
Het beleid is sowieso afwachtend als er niks uit komt. Maar op den duur kan dat natuurlijk niet meer 😉
Heb je ovulatietesten gebruikt? Wanneer was je eerste dag van je laAtste cyclus? Ik zou nog ff wachten met testen. Misselijkheid heb ik altijd vlak voor m'n nod. ☺️😁 Ik hoop voor jouw dat je het zkh kan afzeggen. En dan zouden wij in een paar week veel zwangeren hebben 😃😃😃 Wat is je leeftijd? Iui in eigen cyclus lijkt ideaal, maar de begeleiding is echter wel anders. Geen folikelmetingen etc. Ik zag ook best tegen de hormonen op, en het is mij 100% mee gevallen. De pregnyl heb ik wel ff last van gehad maar de hormonen om m'n eieren te laten groeien helemaal niet. Ik was zelfs wat zachter dan anders 😇 Ben van mezelf namelijk best assertief. Ik begrijp erg goed dat het een drempel is.
Heb je een link van je kaartje, Tess? De link die je nu hebt gegeven, komt uit op je ticker. Klinkt allemaal wel spannend, zou mooi zijn als het niet meer nodig is de vervolgstappen !
Ik wordt gek van het wachten 😡 Deze week duurt lang. Gelukkig vanaf morgen genoeg afleiding, heb 4 dagdiensten. M'n man zei vanochtend, eens zien hoeveel discipline jij hebt om tot dinsdag te wachten met testen 😂😇 ( ik denk dat ik er zondag al 1 tegen aan gooi 😇
Oh, lekker handig. Dit is als het goed is wel de goede link: ]5c5dd9 Ovulation charts on FertilityFriend.com @voetstap, waarom geen follikel meting met iui in eigen cyclus. Weet jij dat? En als we dit zouden doen gaat dat dan wel van de 6 iui pogingen af of niet? Wil wel zoveel mogelijk kans hebben namelijk. Ik ben 35 alweer trouwens. Tijd begint steeds meer te dringen. Heb ovu testen gedaan. Positief op cd 17 (zie kaartje). Normaal heb ik een LF tussen 10 en 12 dagen. Ik wacht sowieso met testen tot zaterdag mocht ik niet ongi worden.
Spannend dames ik ben erg benieuwd hoop dat het wachtbankje straks leeg is en het roze bankje vol zit😂 Tess sorry geen verstand van temperaturen, maar hoop dat er geen vervolg stappen nodig zijn. Voetstap gelukkig heb je veel afleiding en kan je het volhouden tot 3 nov.