Mijn temperatuur is vanmorgen flink gedaald. Erg balen! Vandaag even ter afleiding samen iets leuks doen!
Jaaaaaaa! WoW!!! Ik sta helemaal te trillen. Wat zwaar onwerkelijk is dit na 17 rondes. Jeeeeeh! Het kan dus meiden, houd hoop! Ben tegelijkertijd ook heel zenuwachtig, hoop dat het blijft plakken en gezond is. Ben blij en een beetje bang tegelijk. Wat een rollercoaster. Vandaag maar veel info lezen enzo.
Yeaaah van harte meid. Wat is het je ontzettend gegund! Hier helaas nieuwe ronde in. Vanochtend precies op mn verwachte nod ongesteld geworden en we gaan na een traantje weer door
Jaaaaaaa Tess gefeliciteerd meid!!!!!! Laura wat ongelooflijk balen Lace ik hoop dat je temp een grapje maakt en morgen weer hoog is en dat blijft.
Wihoe!!! Tesss!!! Gefeliciteerd!!! @Balen Laura Zoey! @Dora: fijn dat je afspraak is vervroegd! @Lace: nou, hoop ook heel erg voor je dat je temp vandaag gewoon ff van slag was!
Tess!!! Gefeliciteerd! Super nieuws! Probeer er ook van te genieten! Het is onzeker en spannend maar ook ontzettend mooi!
Tess! Gefeliciteerd meid! Wat een super nieuws! Mocht wel eens hé Probeer er wat van te genieten hoor! Lace en Laurazoey:
Dat geeft de burger goede moed Tess! Was er bij jullie verder geen oorzaak gevonden? Jullie moesten anders weer naar de gyn toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden? In ieder geval van harte gefeliciteerd! Hopelijk kun je er snel van genieten !
De onderzoeken die wij hebben gehad waren goed lace. Sperma bovengemiddeld goed, echo bij mij goed, bloed ook goed. Maar klopt dat wij vorige week weer bij de gyn zijn geweest. Ik vond het steeds zwaarder worden en daarbij ben ik al 35 dus we wilden door. Nu belt ze as dinsdag met advies behandelplan. Maar dat hoeft dus niet meer. 😀
Fijn dat dat behandelplan nu niet meer nodig is Tess! Ben zo blij voor jullie!! @Voetstap: Het leek wel alsof jij K3 aan het zingen was met je 'jaja jippie jippie...' Ben je ondertussen al zo overtuigd dat je ongesteld gaat worden? Ik blijf toch voor je duimen hoor!
Zolang ik nog niet rood ben is dat nog niet bewezen 😇 Maar gezien m'n humeur, m'n zere borsten en benen durf ik er niet meer in te geloven dat het gelukt zou kunnen zijn deze ronde.
Hoi Allemaal, Mag ik me hier aanmelden? Ik ben 34 jaar oud en nu in de tiende ronde voor een eerste kindje. Mijn cyclus is zeer regelmatig en het sperma van mijn vriend (die al een kind heeft) is vorige maand dik in orde getest. eind deze week verwacht ik weer mijn menstruatie en dan maak ik een afspraak bij de huisarts, want ik begrijp er inmiddels steeds minder van. dit topic gaat nog over september hè? of wordt er gewoon doorgegaan? wat fijn om te lezen van mensen die ook al langer bezig zijn en wel gewoon zwanger worden! gefeliciteerd Tessss!
Tuurlijk, zet je er gezellig bij meid! Hier loopt de lijst gewoon door hoor! We zijn ondertussen al november, dus we gaan gewoon met z'n allen verder! Ik geloof wel dat we de lijst eens moeten gaan opzoeken, die staat al een heel deel pagina's terug waarschijnlijk! En ondertussen kunnen er toch weer enkele dames op roze! Wij zijn bij 9 maanden ook langs de huisarts gegaan, alle omstandigheden leken ideaal (temperatuur en ovulatietesten, op de juiste momenten gemeenschap) en toen bleek dat de zaadjes van mijn vriend niet allemaal goed waren, dus een 1ste stap kan wel goed zijn! Ook omdat jij al 34 bent (niet dat dat oud is hé!), maar misschien gaan ze met jullie wel wat sneller aan de slag omwille van je leeftijd en dat zou wel fijn zijn denk ik! Ik ben nog maar 27 en eigenlijk vinden ze mij nog wat te jong om verder iets te doen, we zullen het de komende weken ook horen! Succes alvast!
Welkom Potato! Hopelijk ook snel een positieve test voor je! En natuurlijk je dan 8 maanden later een mooi gezond kindje in je armen mag sluiten!
Dankje! Ja ik ben ook echt toe aan een volgende stap, ik ga morgen een afspraak maken denk ik. Ik ben inderdaad nog niet oud gelukkig, maar ik weet dat ik ook de jongste niet meer ben, ik voel zeker haast door mijn leeftijd. Mijn vriend is nog 16 jaar ouder dus ook dat maakt het allemaal nog ongeduldiger dan het al is... Als ik maar wist dat het goed zou komen!