Gezellig dat je er weer bent Ladylola jammer dat het een mislukte ronde is. Ik voel me verder de hele dag misselijk, wat met vlagen echt heftig is. Maar verder goed, klein beetje zenuwachtig voor volgende week dan hebben we de 2e echo. Hoe gaat het verder met jou?
@Lace: Blij dat het een goed gesprek is en dat jullie verder mogen! Spannend ook hé! Hier denk ik wel dat ik op het wachtbankje mag, zal mijn nod dus ook wat eerder (17 november) hebben. We maken het vandaag toch ook zeker nog gezellig... MAAR ik hou er rekening mee dat mijn LF mogelijk weer langer zal duren door de tarwekiemolie. Dat had ik in ieder geval toen ik die probeerde enkel na de eisprong! @Clarajilla: Oh meid dat klinkt goed, zou super zijn hé! Ik duim! @LadyLola: Jammer meid, hopelijk is er ergens toch een zaadje dat wat langer overleeft en de juiste weg vind...Je weet maar nooit! @Smurffin: Verzorg jezelf maar goed hoor! Inderdaad ook weer spannend die volgende echo, hopelijk een mooie hartslag!
k had vanmorgen weer zo wat raars. Paar maanden geleden in de nacht ook gehad alleen dan langeren dan had ik die pijn niet Ik droomde zo straks dat mijn vriend heel veel buikpijn had, en ik kon zijn pijnn voelen. Toen mijn moeder binnen kwam vertelde ik dat het voelde alsof je heel erg ongesteld bent. Dus toen werd ik wakker en had ik dus die krampen zelf! Ik droomde dus over mijn eigen pijn.. Ik stapte uit bed en werd gelijk trillerig en zweet brak me uit. Dus maar naar de wc en daar had ik het idee dat ik flauw ging vallen. Mijn vriend een groot glas zoet drinken en paracetamol laten pakken. En na ik ontlasting had gehad trok alles weg ook de pijn. Dus ik verwachte dat ik wel ongesteld zou zijn. Maar helemaal nog niks! Geen idee wat dat was maar lijkt me niet dat dat een innesteling kon zijn!
Oh dat klinkt naar Clarajilla! Misschien een combinatie met een beginnende menstruatie en je darmen die daar ook op reageren? Ik zie dat je temperatuur erg gedaald is ! Ik hoop dat hij weer zal stijgen!
Ja dacht ik ook aan omdat temperatuur vandaag stuk gedaald is. Alleen zit pas 11dpo verwacht me nod pas de 8ste. Dan zou ik dus eerder ongesteld worden en is me lf korter!
Hoe lang is LF normaal? Ik zie op je vorige kaartje 13? Ik heb zelf wisselend tussen de 11 en 13 dpo. Dus er kan ook weleens een dag of twee naast zitten. Sommige hebben altijd hetzelfde, maar ik blijkbaar niet !
Mijne is heel wisselend! Zonder temperaturen was het tussen 12 en 18 dagen en met temperaturen 13 dagen.
Ik moest vandaag bij de huisarts zijn dus heb haar even gevraagd of het kwaad kan dat ik geen afscheiding heb. Ze zei dat dit geen probleem mag zijn omdat de zaadjes al bij de baarmoeder naar binnen komen dus al vrij ver in de vagina komen waardoor het maar een klein stukje is wat ze moeten kunnen redden in de vruchtbare periode en vooral met pre seed. Ze vroeg hoelang we bezig zijn en ik heb verteld ronde 9. Ze zei dat ik over 3 maanden mag bellen als het niet raak is zodat ze dan direct een afspraak kunnen regelen bij een gynaecoloog Hopelijk is het voor die tijd raak maar eel prettig dat ze er alvast van af weet
Hmm Clarajilla... Het kan zijn dat je menstruatie morgen begint, dan is hij 1 dagje eerder. Dat is niet gek, je bent immers geen robot ! LF zonder temperaturen is denk ik niet zo betrouwbaar, omdat je met een positieve ovu-test niet weet wanneer je ei precies springt. Wat goed dat je dat even hebt gevraagd Laurazoey! Fijn dat ze even wat toelichting heeft gegeven én dat je direct een afspraak mag maken bij een jaar proberen. Dat moet toch een rustig gevoel geven denk ik! Toch hoop ik dat het jullie binnen een jaar mag lukken!
Ja ik wil dan gewoon weten of er iets is. Als blijkt dat er niks is vind ik het prima om nog een tijdje te proberen maar dan weet ik iig dat ze dan meteen willen kijken of er iets mis is dat vind ik wel een fijn gevoel
Dat herken ik en sluit ik me helemaal bij aan! Ik heb vanmorgen bericht gehad dat de verwijzing is aangevraagd. Nu wachten op bericht van het ziekenhuis.
Ja ik verwacht morgen mijn menstruatie wel. Baal wel wil het gewoon zo graag... En nu dan op naar ronde 13.. Het duurt allemaal nu zo lang voor me gevoel. 14-11-14 gestopt met de pil en nu zitten we in 2015 november.. Wat ik wel vreemd vind is dat ik totaal geen puistjes heb! Me hele gezicht is gewoon glad, dit heb ik heel lang niet meer gehad! Het is gewoon afwachten wat me temperatuur morgen doet maar ik ga ervan uit dat we naar ronden13 gaan
@ laurazoey, fijn dat je dan gelijk mag bellen voor een doorverwijzing! Is idd fijn om te weten of er wel of niet wat aan de hand is!
Ik ken het gevoel. Ik ben in februari 2014 gestopt met de prikpil. Ik werd voor het eerst in november ongesteld. Toen hadden we kunnen beginnen maar zaten middenin onze verbouwing dus ja een beetje eromheen gesext. In februari hadden we rond mn ei sex gehad en even schrik dat het misschien raak kon zijn daardoor. Was het niet maar daardoor hadden we wel zoiets van.. laten we het maar doen. Het komt vast niet meteen. Februari tel ik niet officieel mee in mn rondes maar zou ik dat doen dan is dit ronde 10. Nu denk ik.. waren we in november maar wat bewuster gaan sexen dan waren we misschien al wel zwanger als het binnen een jaar gaat lukken. En anders had ik nu onderzoeken gekregen om te kijken of er iets mis is...
Ha meiden, even bij gelezen! Balen ClaraJilla, weer een nieuwe ronde voor jullie dus waarschijnlijk! Lace, spannend, afwachten dus, hopelijk duurt het niet al te lang voor je terecht kunt. LauraZoey, lastig he, als het zo lang duurt, maar ja, achteraf kun je wel terug kijken maar daar schiet je niets mee op... De kans dat het uiteindelijk gaat lukken (met of zonder medische hulp), is nog altijd een stuk groter dan dat het niet gaat lukken! Ik zit nu op 5 of 6 DPO, heb toch wel een beetje hoop, omdat de echo er niet heel erg gek uit zag, zaad van vriend goed is, en verder, we hebben ons best weer gedaan. Maar goed, verwacht er niet veel van. Mocht mijn ongi er door komen, dan moet ik een afspraak maken in het ziekenhuis, eerst bloed prikken, en vervolgens voor een eerste echo op dag 9 of 10, wat ze gaan vervolgen, ergens vind ik het spannend en lastig, maar ook wel fijn, want als het nu weer níet lukt... Wil wel eens weten onderhand of en wat er dan misschien wat mis is.
Hai hai, @ Smurfin wat fijn al een tweede echo. Dat is best veel al in die korte periode. Wel fijn! Balen van de misselijkheid, maar dat hoort erbij. Al denkt degene die misselijk is er vaak ander over @ Dora nou zal wat zijn as er eentje sterk genoeg is, maar helaas zal dat hier niet zo zijn. Heb allemaal al tekenen, die een voorbode zijn van een menstruatie. @ Clara dat is een hele rare droom. Een innesteling kan voor sommige dames heel heftig zijn. Nog een paar dagen dan weet je meer. @ Laura fijn dat je huisarts ook makkelijk is. Hopelijk is het niet nodig. @ Cida wat fijn dat er wat gebeurd. Wel spannend op 5-6 dpo. Blijft altijd wel weer hoopvol. Betreft LF hier is deze ook vrij strak. Heb eipijn op dag 18/19 of 20. Dag na de pijn reken ik als 1 dpo. Op 12 dpo steevast ongesteld. Betreft zkh...tjah weer een mail gestuurd of ik al binnen 2 weken een afspraak krijg. Het punt is dat zij over gaan op een nieuw systeem en daardoor in okt en nov minder patiënten kunnen verwerken. Moet zeggen dat ik even uitgeblust ben op dit gebied.
Wat frustrerend Ladylola, Ik merk ook hoe ik toeleef naar de afspraak bij de huisarts op 13 nov. Dan hopelijk een doorverwijzing, maar de gedachte dat je dan weer heel lang moet afwachten tot je wordt opgeroepen en de dagen en de maanden weer voorbij gaan... bah. en dat door een nieuw systeem. Hier ng steeds geen menstruatie (nod vandaag) en ook nog steeds een hoge temperatuur. helaas had ik gisteren een negatieve test en voel ik me ongesteld dus het zal morgen wel zover zijn... op naar de 11e ronde, hopelijk dit jaar nog naar het zh.
Bah Potato, jammer dat ronde 11 zich lijkt aan te dienen! En Clarajilla, ik heb dat ook wel eens. Ik wijt dat zelf aan licht spastische darmen want bij mij volgt dan niet persee een ongesteldheid. Nou ben ik ook heel weinig ongesteld, dus weet niet of het een graad meter is. Wel vervelend die onzekerheid, ga je toch echt van twijfelen...hopelijk betekent het iets goeds! Lace, nou duimen dat je snel terecht kan. Bedankt voor je bericht in het clubje. Lief! Ladylola, balen zeg! Daar word je toch niet goed van, dikke knuffel even. Hier weer een cyclus aan het afbreken, gisteren 2e afspraak en mag beginnen met de Clomid. Moest me er vast op in stellen dat het vaak een hoop gepuzzel is en bij een te lage dosis er mogelijk niks gebeurt, bij een te hoge mogelijk te veel en er dus niet geklust kan worden....dan moest ik ook rekening houden met mogelijke bijwerkingen pffff. Mocht nog wel voor een inwendige echo, want wie weet was er wel wat gebeurd na de provera vorige x, en ik had veel afscheiding. Dus na echo blijkt, wel dik baarmoeder slijm maar NIETS gebeurd t.a.v. groei eitjes wordt er moedeloos van. Ben normaal gesproken wel vaak hier op het forum te vinden, maar heb er gewoon geen energie meer voor de laatste tijd...