NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Guusje, wat een tegenvaller! Gets, kan me indenken dat je er beroerd van bent!

Hopelijk gaat de Clomid straks wel wat doen, en zonder al te veel bijwerkingen.

Doe wat goed voelt voor jezelf, kan me indenken dat even andere dingen en afleiding ook fijn zijn.

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ Guusje, ik heb de ziekte van crohn ( chronische darm ontstekingen) maar ik kan het gevoel van pijn in me darm en baarmoeder ondertussen heel goed uit elkaar houden. Maar voelde vanmorgen echt als me baarmoeder, werd er gewoon niet goed van!
    Ik hou nu in me achterhoofd dat ik ongesteld word maar toch stiekem de hoop dat het innestelingspijn was. Had ook een temperatuursdaling vanmorgen en misschien wel innestelingsdip :p
    En daarbij heb ik sinds gisteren 'last' van jeuk aan me navel, aan het stukje huid waar me navelpiercing doorheen zit xD
    Het blijft toch af wachten ben beneiwud de komende dagen

En balen Guusje, snap dat je even geen zit hebt/had om op het forum te zitten!

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aawh guusje! Kan me het helemaal voorstellen. Maar ga van het positieve uit je krijgt clomid en er gaat wat veranderen!

Hier heeft het zkh mij afgewezen. Ik ben spontaan zwanger geraakt in april. Dat we voor mijn dochter al zoveel pech hebben gehad en zij een afwijking had, dan weer niet zo snel zwanger en een miskraam, vinden ze blijkbaar niet genoeg. Blijkbaar is dit stukje in mijn leven mijn vloek. Ik moet wachten tot april....
    Mijn vent gaat zijn zaad inleveren, zodat als dit enigzins afwijkt er wel weer een deur open gaat.

Voor nu ga ik weer verder in ronde 16😩 Verwacht deze ronde weinig geluk. Met een shotje 3 dagen voor mijn ei!

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Wat erg ladylola!
    Had verwacht dat ze je niet zouden afwijzen! Je hebt al zoveel mee gemaakt.. En dan kijken ze alleen of je al een x eerder spontaan zwanger bent geworden..

5. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Dames...sorry! Ik zat in een drukke tijd..... dus had niet veel tijd om overal te reageren...

Zie hier vervelende berichten.... wat naar dames! Ik hoop dat mijm positieve foto een beetje meer hoop geeft...

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Hij is mooi op gelopen sj! Gefeliciteerd

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Mooie foto! Gefeliciteerd :)

8. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Jaaaaaaaa... clarajilla en laurazoey! dankjulliewel!!

9. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat SJ, ben je gewoon zwanger! Wat goed!! Wel m.b.v. ziekenhuis/hormonen of was deze ronde nog 'op eigen kracht'? Voorzichtig gefeliciteerd!!

Wat naar en vervelend allemaal Guusje! Ik hoop dat ze direct de goede dosis bij je weten in te stellen. Want inderdaad niets frustrerender dat je straks niet mag proberen, omdat er teveel rijpe eitjes zijn... Ik hoop echt dat dit niet het geval is en je direct goed staat ingesteld! Bijwerkingen kunnen inderdaad wel vervelend zijn, maar dit verschilt per persoon, dus is toch echt nog even afwachten. Doe rustig aan en laat alles maar op je afkomen...! Dikke knuffel!

Jeetje LadyLola, dit had ik ook niet verwacht zeg! Wat een flinke domper zeg. Ben benieuwd wat er uit het zaadonderzoek gaat komen. Ik kan me voorstellen dat je je inmiddels ontzettend hopeloos voelt en niet weet waar je de moed nog vandaan moet halen. Ik zou willen dat ik wat moed voor je bij elkaar kon schrapen en naar je toe kon sturen! Helaas kan dat natuurlijk niet, dus bij deze ook een dikke digitale knuffel!

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou sj! Wat geweldig voor je meid! Hoe voel je je?

Gaat best goed iedere maand 2a3 zwanger🎉🎉

Lace dank je wel. Lief van je om dat te zeggen. De moed is zeer ver weg. Ik weet dat zwanger lukken kan, maar heb er weinig vertrouwen in of het hierna weer goed zit. Had zo gehoopt binnen 3 maanden na de miskraam weer zwanger te zijn.
    Kan me blauw geel groen aan ergeren dat door mijn vent zijn uitstapje deze ronde is verpest. Maar goed is ook niet helemaal eerlijk. Maar baal er wel van.

Wie heeft wanneer zijn nod? Want een lijstje hebben we niet echt meer.

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @LadyLola: Pfff zeg, wat een domper... Zou er zelf ook even niet goed van zijn... Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en de moed vinden om toch nog even zo door te gaan! Ook wel weer spannend afwachten naar het zaadonderzoek, maar vind het knap dat je dat toch in handen neemt ondanks de teleurstelling! Dikke knuffel meid!

@SJ86: Waaauw zeg! Ben je even wat minder aanwezig en ineens zwanger! Super meid! Test is ook mooi opgelopen! Wat roze vibes mochten hier ondertussen wel! Proficiat!

Hier een beetje twijfel... Gisteren was mijn temp gestegen. Gisterenavond kreeg ik even een opstoot van koorts met veel spierpijn, misselijkheid etc. Heeft al bij al 2 uurtjes geduurd... Nu vanmorgen is mijn temp weer lager... Zou nu 2dpo moeten zijn, maar mijn temp lijkt niet echt gelijk te gaan... Of zou dat door die koorts van gisteren komen?

12. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @SJ: Jaaaa!! Gefeliciteerd!!!

@ andere dames: ik lees mee en blijf voor jullie duimen!

13. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Koorts kan een vertekend beeld geven inderdaad! Als ik bij FF koorts invul, dan rekent hij die dag niet volledig mee (er komt geen lijn meer te staan tussen de ene en andere meting).

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier weinig verstand van temperaturen. Heb het gedaan, maar deed het niet consequent.
    wel vreemd dat je even een vlaag van koorts had. Ik weet wel dat ff gevoelig is inderdaad.

15. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    @Ladylola ; wat een ontzettende tegenvaller zeg! Verschrikkelijk als artsen zich strikt houden aan de regels en protocollen en niet naar de individu kijken. Dikke virtuele knuffel!

@SJ; mooie test!! Super goed, gefeliciteerd.

Wat betreft temperaturen ben ik ook een leek, begin er ook niet aan ivm onregelmatig werk en tis nu al veel te veel Een obsessie voor me:)

16. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Wat lief jullie reacties!!

Lace... volgens de testen ben ik inderdaad zwanger! hihi!
    Ik geloof het bijna niet.. wil eerste mijn NOD halen, maar als ik deze knaller zie, heb ik er wel vertrouwen in..
    Dit was mijn eerste ronde in de MMM...... met clomid50! :) Ben zo blij dat ik de stap heb genomen, wauw!

LadyLola dankjewel!! Ik voel me wel apart... ik voel me ECHT anders.... steekjes in mijn zij..... heel moe... vaak plassen.... beetje wazig, haha... en vandaag kreeg ik op mijn werk een migraine aanval! maar goed.. als het erbij hoort, prima! I'll take it! ;) hihi!

Dora.. dankjewel! heb geen ervaring met tempen, dus kan je niet verder helpen ben ik bang! Wel veel succes gewenst hoor!

Dankjulliewel, Kyra & Izie!

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik ben vanmorgen ongesteld geworden...
    Dacht het wel vanmorgen net afvegen wat roze, maar ben er pas echt achter gekomen op me werk.. Tranen stonden in me ogen op de wc. Dus die snel weg geknippert en doorgegaan.
    2 dagen te vroeg lf is nu weer 2 dagen korter..

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oh clarajilla wat balen zeg :(

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Clarajilla: Pfff meid toch... Had toch weer goede hoop voor je met je temp en die pijntjes toen... Dikke knuffel!

Hier vandaag (eindelijk!) naar de gyn gebeld voor de uitslag van mijn bloedonderzoek maandag... Blijkbaar was het héél goed, heel hoge waarden (had ook al een grote follikel klaarzitten). Hij vroeg me dan of ik nog verder bloed moest laten prikken en ik zei dat dit gepland stond voor volgende week... Ik vroeg dan wanneer ik kon bellen voor de uitslag en hij meteen: Ik ben dan niet bereikbaar, ben 10 dagen met verlof, maar zie maar dat je gewoon zwanger bent. Was wel fijn :)

Verder heb ik ook geen idee vanwaar die plotse opstoot gisteren vandaag kwam, heb me echt 2 uur doodziek gevoeld, maar achteraf en vandaag weer helemaal normaal. Afgelopen 3 dagen ook héél apart gedroomd 's nachts, normaal herinner ik me mijn dromen niet, maar de afgelopen 3 nachten, goh! Vreemde dingen gezien!

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ach clara dat kan zo kut zijn! Dan zakt de moed weer in je schoenen! Knuffel meis!

Izie dank je wel voor je hug! Ik werk onregelmatig. Wat voor werk doe jij?

Huh dora ik snap je verhaal niet. Is je bloed goed voor eisprong of ben je zwanger? Of bedoeld je arts ik zie wel dat je na mijn verlof zwanger bent? Klussen daar maar!!

Hier weet ik dit keer zeker dat ik ongie word. Maar goed ergens denk je toch zou het?

Deel Deze Pagina