Ik heb erg slecht nieuws gehad vandaag bij de gyn 😢 In besloten deel zal ik hier verder op in gaan. Dat doe ik morgen of overmorgen eventjes
@LadyLola: nee hoor, niet zwanger! Bloedwaarden waren prima voor voor de eisprong, nu op cd 22 nog eens kijken hoe het na de eisprong zit... hij zei me zwanger te zijn tegen dat hij uit verlof komt! @voetstap: brr meid, klinkt niet goed... verzorg jezelf intussen goed hoor...en sterkte!
Ooohhh spannend Dora! Aaaahh neee Clarajilla! Balen zeg!! Voetstap... dat klinkt erg naar! Sterkte! Knuffel voor jou
Bedankt meiden nog voor de reacties op mijn bericht eventjes terug lief! SJ86, ook hier; Gefelicitieerd!! Ben super blij voor je!! Clara, echt balen meis. Kan me voorstellen dat je je wat minder voelt nu, het is ook moeilijk. Knuffels. Voetstap, hou je taai! Denk aan je!
Hier de laatste dag van de provera, en dan wachten op de duivels ... hopelijk komen ze snel maar niet te zwaar. Heb trouwens de eerste x provera nergens last van gehad, maar deze x steeds warm en zweterig en moe. Vreemd. Hopelijk geen voorbode vd clomid.
SJ86, gefeliciteerd meid! Voetstap, wat rot... Sterkte! Izie, ook verpleegkundige! Leuk! In het zh? Wat voor een afdeling?
Komen er nog nods aan? Hier de mijne woensdag en voel aan alle kanten mijn ongie al komen. Had ook niet anders verwacht met een shotje 40u voor positieve ovutest. Maar toch krijg je ergens wel een sprankje hoop.