Hier net nod gehad en nu druk op zoek naar een nieuw eitje Blijft toch iedere ronde spannend he. Je hoort zulke uiteenlopende ervaringen dat het zomaar kan van dat ene shotje
Ik wacht ook weer op mijn eisprong, dat kan zijn van ergens halverwege volgende week tot die week erop... Ondertussen ook klussen en verhuizen, dus ben benieuwd 😉! Wie weet was het net genoeg Ladylola! Je leest weleens verhalen! 😊
Hier begint alles binnenin weker te worden en slijm begint te komen dus vandaag start ik met ovutesten. Hoop dat ei pas zaterdagavond is aangezien partner morgen 06:00- zaterdagnachg 01:00 weg is voor werk.... Anders deze ronde geen kans... We gaan natuurlijk vanavond laat gezellig maken en hooelijk heeft vl zaterdagnacht nog puf...
Mijn NOD is komend weekend.. Wel weer mega zere borsten en hoofd vol pukkels maar dat is er iedere maand toch eigenlijk wel dus dat schiet niet echt op
Ik ben gisteren, drie dagen na nod, alsnog ongesteld geworden helaas. ronde elf is van start, ik had een heel goed gevoel over deze maand maar het is niet anders. donderdag naar de huisarts voor een doorverwijzing.
Jammer potato. Zou fijn zijn als ze meteen wat bekijken. Maar reken erop dat ze je echt het jaar voorbij laten gaan. Je bent er maar druk met Lace. Wel fijne afleiding. Heb een test gedaan, wilde mezelf nog 48u wat als besparen. OMOWIT! Voelde zaterdagmiddag flinke felle steken rechts onder. Dus enigszins ga je dan denken zou het? Hahaha not dus. Hahaha sorry kan alleen maar lachen. Heb er geen kracht meer voor om te janken. Ben in vedergeval zeker van dat ik beval als ik al verhuisd ben. Hoef ook niet hoogzwanger te verhuizen. Weet in ieder geval ook dat ik geen zomer 2016 kind mag krijgen...Zit na deze ronde alweer september.
Potato wat balen zeg!!! Molensteen hopelijk een later eitje pf voldoende zaadjes die kunnen blijven hangen tot die springt Ladylola wat jammer. Maar geef nog niet op he. Het kan nog zolang je nod niet geweest is. Ik ben nu elke ronde wel verdrietig en laat ook echt wel een traantje maar ik denk over n tijdje dat dat huilen ook omslaat in lachen. Das toch zon overgang dat het huilen even teveel is. Hou vol meiden we can do it!
Inderdaad laura. Weet je mijn stemming wisselt zo extreem. Tis zo tegenstrijdig allemaal. Wil me iedere ronde minder fixeren, maar ik kan het gewoon niet. Zullen jullie vast herkennen.
Wat balen Potato... Vandaag 10 dagen na mijn positieve ovulatietest. Vorige ronde werd ik toen ongi, heb gister een digitale CB gedaan, had vriendlief eerder een keer gehaald, negatief natuurlijk... In de middag op de dag 8 of 9 DPO. Maar verwacht wel ongesteld te worden, buikkrampen en gewoon een ongi gevoel. Herken het wel hoor Ladylola, ik kan me dan ook helemaal suf Googlen naar alle mogelijke scenario's. Pfff. Wordt dat echt een beetje moe van mezelf. Maar ja, tegen beter weten in, ga ik bij geen bloed toch denken, of het heeeel misschien toch zo zou mogen zijn. Naja, zo de kleine man uit bed halen, boodschapjes doen, naar mijn ouders, en dan is de dag zo alweer voorbij, en vanavond probeer ik de IPad maar even links te laten liggen en lekker in bed te gaan lezen ofzo...
Goh cida vreselijk he dan je dagen doorkomen...hopen dat er een wonder is gebeurd. Ik duim voor je vrouw! Fijne rustige avond gewenst.
Mijn menstruatie is net weer voorbij dus voor mijn en of nod is duurt nog wel even. Ik wil proberen om deze maand minder op het forum te zijn. Weet alleen niet of dat gaat lukken, zit er tot nu toe nog iedere dag op haha
Was ook mijn voornemen maar lukt me niet haha. Ook omdat ik gewoon ontzettend nieuwsgierig ben wie er allemaal zwanger zijnm wil niks missen
Omfg sorry hoor! Mind my language! Maar van sommige dames in die nod forums wordt je gewoon kotsmisselijk. Wauw! Dat gejengel met die symptomen en dat gejank al in ronde 1/2/3. Gewoon geen gene hebben sommige. Sorry moest er even uit! *zeikmodus uit*
hahaha denk dat het voor iedereen heel bekend is. Ik heb de gewone nod lijst ook gemeden deze maand voor te eerst, lekker rustig
Hey meiden, Wat fijn zon clubje voor de dames die wat langer bezig zijn!! Als jullie het goed vinden klets ik ook gezellig mee. Bovenstaande frustraties zijn herkenbaar haha, denk dat ik het andere NOD forum ook maar even ga mijden. Mijn NOD is 25 nov, dus mijn eisprong zit er aan te komen. Deze maand even geen zin in ovulatie testen, merk wel dat me dat wat meer rust geeft.. Succes allemaal!
willen jullie geen NODlijst meer bijhouden? Ik heb geen idee meer wie waar in z'n cyclus is en wanneer ik extra hard moet gaan duimen!