Ik weet ook niet waarom maar had me wel weer aangemeld. Vorige nod lijst werd ik echt knettergek en geïrriteerd. Met gestopt met de pil en zeiken dat je lf kort is of je cyclus niet regelmatig. Man ik ben al bijna 2 jaar gestopt en net een jaar ongesteld en nog niet regelmatig. Blehhh.. maar goed. Ik lees daar ook altijd minder mee. Vooral als de eitjes geweest zijn. Een nog lijst is hier misschien wel leuk. Ben er alleen niet zon held in op mn telefoon. Mocht iemand er 1 willen maken.. Laurazoey, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje. Nod waarschijnlijk 28 november. Deze week mn ei speuren en dan weten we het zeker. Is de tijd vanaf ongesteld worden tot je ei bij jullie voor je gevoel ook minder lang dan de tijd erna?
Welkom Veldmuis! Ik zie dat jullie morgen een afspraak hebben in het ziekenhuis, spannend! Succes alvast morgen! NOD - misschien even nieuw lijstje samenstellen? Geef je NOD maar door!
NOD-lijst 6+ ronde dames 9 t/m 15 november: (-) 16 t/m 22 november: (-) 23-29 november (2-) 25 november, Veldmuis, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 15 28 november, Laurazoey, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 9 30 november - 1 december (1) 1 december?, Lace, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 13 2 - 6 december (-) Buiten de lijst of NOD onbekend: (1) ?, Molensteen, 31 jaar, 2de kindje, ronde 11 (2e na MK) Totaal: 4 Zwanger (4), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Ik heb de lijst weer helemaal opnieuw aangemaakt, dus de aantallen onderin kloppen nog niet. Veldmuis wat is jouw leeftijd? En gaan jullie voor jullie eerste kindje? Hoeveel zwangere dames hebben we ook alweer inmiddels? 4? Als de rest zijn NOD doorgeeft, dan pas ik het weer aan!
Ja echt heel spannend! Dankjewel! Ik laat wel even weten hoe het was Ik ben trouwens 23 jaar, en we gaan voor ons eerste kindje..
Welkom veldmuis Ja ach die nodlijsten... In aug is irritatie begonnen met een lid die heel de cyclus met testjes in de weer was, verhalen die niet klopten, getrouwd maar op 3 uur na heel de dag avtief en online etc... Ook voorgenomen er niet meer te kijken, met mijn zwangerschap was dat ook niet nodig. Nu wel aangemeld en reageer enkel op de mensen waarvan ik weet en denk serieus en oprecht te zijn. En ja als je net begint kun je niet alles weten, maar om dan tegen mensen in te gaan die al lang bezog zijn. Of juist adviezen ge geven aan mensen die lang bezig zijn, dat is echt te erg... Mbt hier nod lijst... Molensteen, 31 ( nog 11 dgn ), 2e kindje, ronde 11 (2e na mk) Nod onbekend, maar dat weet ik ws deze week. Maar mss is er geen nod want partner vanochtend voor 6 dgn vertrokken naar slovenie om te werken. Gisterenavond dus gezellig gemaakt... Hopen dat ei evt zaterdag laat komt...
Welkom veldmuis. Tja die irritatie in de nod lijst van net beginnende meiden bah, laatste keer wel ingeschreven maar gewoon mee gelezen en weinig tot niet gereageerd. Ik vond de tijd van ongesteld tot ei heel kort en daarna duurde het heel lang hahaha fijn dat de nod lijst weer komt heb ik weer een idee waar iedereen zit in de cyclus. Kan ik weer extra duimen, dat vindt ik zo fijn dat we elkaar zo goed kunnen steunen hier omdat we elkaars frustraties goed begrijpen. Duim dat je ei nog even op zich laat wachten Molensteen. Op dit moment zijn er 3 dames zwanger toch?: Kyraa, SJ en ik of vergeet ik er iemand?
welkom Veldmuis! @ aantal zwangeren: 4, best een mooi aantal al. Maar nog niet genoeg!! En als je vanaf het begin van het topic rekent: J10, Roosje35
Het zijn er meer dan we denken. Dat geeft goede hoop hoor. Dan moet de rest ook binnenkort op roze kunnen
Dat is een mooi aantal, kan hem nu alleen niet meer wijzigen ! Zodra er meer NOD's binnenkomen, zal ik weer de lijst updaten.
Best een mooi aantal ja, hopelijk mogen wij snel volgen! Hier nog geen ongi, miss was mijn ei (na posi ovulatietest), toch iets later dan ik dacht, of mijn LF is weer langer. Zou opzich positief zijn. Vind dit wel verschrikkelijk hoor, zit er ergens echt op te wachten, maar iedere keer als ik naar de wc ga zit mijn hart in mijn keel. Kan er wel om janken eigenlijk. Als ik niet zwanger ben, dan liever gewoon op tijd ongesteld.
@CiDa: wanneer is je NOD dan? Duim voor je dat je gewoon de komende 8-9 maanden niet meer ongesteld wordt!!!
Gister, er van uitgaande dat mijn LF weer 10 dagen zou zijn. Dat was vorige ronde, maar de ronde's ervoor maar 8 of 9 dagen. Toen dus al later.
Ja er mogen van mij ook meer op roze! Mijn nod is 5 decmeber, clarajilla, 23 jaar, 1e kindje , ronde 13 Ik hoop op een leuk sinterklaas kadootje! En dan ook voor jullie
NOD-lijst 6+ ronde dames 9 t/m 15 november: (1) 9 november, SJ86, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 (1e ronde Clomid) 16 t/m 22 november: (-) 23-29 november (2-) 25 november, Veldmuis, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 15 28 november, Laurazoey, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 9 30 november - 1 december (1) 1 december?, Lace, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 13 2 - 6 december (1) 5 december, clarajilla, 23 jaar, 1e kindje , ronde 13 Buiten de lijst of NOD onbekend: (1) ?, Molensteen, 31 jaar, 2de kindje, ronde 11 (2e na MK) Totaal: 6 Zwanger (4), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)