NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb mezelf er bij gezet.
    Had me aangemeld voor het volgende NOD forum maar ben ook alweer afgehaakt. hier lijkt het me beter toeven.

Ik ga deze maand trouwens voor het eerst acupunctuur proberen tbv de vruchtbaarheid. Heeft iemand hier dat al eens geprobeerd?

IK heb een paar maanden geprobeerd het "een beetje los te laten" maar ben nu in de modus van alles proberen dat niet kan schaden en wel kan baten.

Gefeliciteerd alle zwangeren!

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank je clara.

Heb er een hard hoofd in. Moet wel een wonder zijn dan. Had een positieve ovutest op vrijdagmiddag en avond ook nog en had echt eipijn. Zaterdagochtend was deze al stuk lichter. Had woensdagavond laat het laatst geklust.
    Zit nu op 11dpo. Op 12dpo altijd ongesteld.

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Geen ervaring mee potato, maar idd baat het niet dan schaad het niet.

4. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Dank jullie wel! Het is wel weer spannend, hoop dat het allemaal goed mag gaan.

Zo bizar, 2 keer op het randje van de MM zwanger!

Hoop echt heel erg dat jullie ook heel snel een positieve test in handen mogen hebben! Echt hoor meiden!!!

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Wihoe! Haha zie je wel! Gefeliciteerd CiDa!!!
    Dat je een mooie zwangerschap mag hebben en over 8 maanden een mooi gezond kindje!!

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja de kans is klein maar je weet maar nooit hoe lang het zaad is blijven leven!

Ik heb er ook geen ervaring mee potato. Ik probeer ook vanalles: granaatappelsap drinken, monnikspeper slikken, maansteen dragen.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ok, vorige cyclus die vd mk had ik geen positieve ovutesten maar wel een duidelijke.
    Nu al 2 dagen amper een streepje, maar nu al helder slijm.... En giga pijn links, terwil dit weekend pijn links en rechts was. Ook meer acne links.

Vorige cyclus dus wel duidelijke streep maar niet positief en 2 dagen kater helder slijm en 14 dagen later dus ongesteld...

Zal ik de piek gemist hebben en nu helder slijm en lver 2 weken nod?
    Ga vd week ff doortesten, dus ben benieuwd

8. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    NOD-lijst 6+ ronde dames

9 t/m 15 november: (3)
    9 november, SJ86, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 (1e ronde Clomid)
    11 november, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 15 (MK ronde 9)
    15 november, Izie, 29 jaar, 1de kindje, ronde 8.

16 t/m 22 november: (1)
    17 november, Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 11

23-29 november (2-)
    25 november, Veldmuis, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 15
    28 november, Laurazoey, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 9

30 november - 1 december (1)
    1 december?, Lace, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 13

2 - 6 december (1)
    5 december, clarajilla, 23 jaar, 1e kindje , ronde 13

7 - 11 december (1)
    7 december, Potato, 34 jaar, 1e kindje , ronde 11

Buiten de lijst of NOD onbekend: (1)
    ?, Molensteen, 31 jaar, 2de kindje, ronde 11 (2e na MK)

Totaal: 10

Zwanger:
    Kira77
    Smurfinn
    Sj86
    CiDa84

Zwanger (4), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)

9. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Heb mezelf op de NOD lijst gezet, ergens komend weekend, denk zondag 15.

@ Molensteen ; ik heb ook altijd wel eerder vruchtbaar slijm dan dat m'n testen positief worden. Voor de zekerheid ff doortesten?

@Cida ; Geweldig!!! gefeliciteerd en op naar een fijne zwangerschap

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier idd begon op woensdag vruchtbaar slijm en pas vrijdag positief. Dus vanaf dan ben je zeg maar 'vruchtbaar"!

Izie ik lees dat je vpk bent. Leuk! Ik werk ook onregelmatig dus dacht maybe iets in mijn discipline, maar ik werk in de jeugdhulpverlening.

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    En fijn cida! Gelukkig maar! Hier was dat ook 2x. Alleen liep de 2de keer niet goed af. Nu bij de 3de keer nog niet zwanger geraakt of er gebeur morgen een wonder...
    3 jaar geleden was ik op 11 november uitgerekend!

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Goede vriendin van me heeft voor haar 3de iui acupunctuur laten doen. 1ste iui werd mk bij 5 weken, 2de poging werd een biochemische zwangerschap...bze hoopte de 3de keer dus een geslaagde en gezonde poging te hebben, maar was niet zwanger. Ze stopt nu ook met de acupunctuur, is veel te duur zei ze!

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Molensteen het kan zijn dat je je piek gemist hebt maar het kan ook best zijn dat je straks ineens een knaller hebt. Het slijm kan een paar dagen voor je eisprong al beginnen. Dan weet je dat je kunt beginnen voor het echie ;)

14. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Ladylola dan zou het vandaag wel een hele mooie dag voor een mooie test zijn! Hopelijk geen rood vandaag!

15. Veldmuis

Veldmuis Niet meer actief

Wauw Cida, wat een mooie test! Gefeliciteerd, geniet ervan!

@Ladylola, haha goed om te horen! Vind het nu al een heel leuk clubje :) Ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt vandaag!

Hier beginnen de zenuwkriebels al wel een beetje te komen voor ons gesprek vanavond.. Haha, iemand die me gerust kan stellen? ;)

16. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend Veldmuis! Hebben ze jullie nog informatie gegeven voor het eerste gesprek? Vaak is het bespreken van vragenlijsten en een inwendige echo vaste prik, maar kan natuurlijk anders zijn?!

Wij hebben gisteren de vragenlijsten op de post gedaan, nu wachten op een uitnodiging van het ziekenhuis!

17. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    NOD-lijst 6+ ronde dames

9 t/m 15 november: (3)
    9 november, SJ86, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 (1e ronde Clomid)
    11 november, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 15 (MK ronde 9)
    15 november, Izie, 29 jaar, 1de kindje, ronde 8.

16 t/m 22 november: (1)
    17 november, Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 11

23-29 november (2-)
    25 november, Veldmuis, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 15
    28 november, Laurazoey, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 9

30 november - 1 december (1)
    1 december?, Lace, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 13

2 - 6 december (1)
    5 december, clarajilla, 23 jaar, 1e kindje , ronde 13

7 - 11 december (1)
    7 december, Potato, 34 jaar, 1e kindje , ronde 11

Buiten de lijst of NOD onbekend: (1)
    ?, Molensteen, 31 jaar, 2de kindje, ronde 11 (2e na MK)

Totaal: 10

Zwanger:
    Kira77
    Smurffin
    Sj86
    CiDa84
    Tess

Zwanger (5), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)

Tess ook op zwanger gezet toch???? Of heb ik de verkeerde:)

18. Veldmuis

Veldmuis Niet meer actief

We hebben een informatie brief thuis gestuurd gekregen ja, maar daar stond niet echt precies in wat ze nu tijdens zo'n eerste afspraak doen. Vragenlijsten ook nog niet gehad, neem aan dat we die vanavond nog in moeten vullen dan?! ;)
    Oh en dat inwendig onderzoek, jakkes! Daar zie ik het echt best wel tegen op :( Maargoed ik moet eigenlijk gewoon niet zeuren, wel fijn dat er naar gekeken wordt.

Fijn zeg dat jullie ook een doorverwijzing hebben gehad. Nu maar hopen dat die afspraak snel plaats vind, spannend!

19. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Cida GEFELICITEERD! :D wat gaaf! Welke ronde was dit nu?

Veldmuis, de inwendige echo is niks ergs. Voelt wat ongemakkelijk en misschien wat gênant (voor mij dan). Ik heb begrepen dat dat inderdaad meestal plaats vind met de eerste afspraak. Snap je zenuwen wel hoor, was ik ook toen.

Hier eindelijk ongesteld na afbreken voor de 2e x met Provera. Vandaag cd 1 :D en mag op CD 3 beginnen met clomid 50 Mg. Nu hopen dat het aanslaat! Maar eindelijk gebeurt er weer wat!

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Super fijn guusje! Hopelijk slaat het snel aan!

Idd inwendige echo is niks hoor. Maar beetje gek de eerste keer. Als je zwanger bent ga je nog veel meer meemaken😉 hier moest ik in olvg de vragen daar invullen en bij amc vooraf.

Mijn huisarts doet geen zaadonderzoek. Ze stelt voor dat wij het flevo bellen en vragen wat hun beleid is. Wij wonen nu nog in Almere. Ga er liever niet heen, maar goed anders weet ik het ook niet meer.
    Heb een test gedaan en deze is negatief. Dus mijn ongie komt ergens vandaag.

Deel Deze Pagina