NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat balen Ladylola! Wel vervelend dat jullie nu zo tussen het wal en schip vallen! Maar als het Flevo jullie wel wil helpen? Is dat dan een optie?

Goed om te horen Guusje, nu komt er eindelijk wat schot in de zaak! Hopelijk mag je SJ achterna en ben je direct de 1e ronde met Clomid zwanger, dat zou mooi zijn :)!

Veldmuis, een inwendige echo vind ik echt wel meevallen! Ja het is wel ongemakkelijk om met je benen wijd te zitten, maar goed.. Zoals Ladylola ook zegt, dit zal niet de eerste keer zijn en ook als je zwanger bent, doen ze eerst inwendige echo's. Hopelijk valt het mee en heb je een beetje een fijne arts! :)

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Fijn Guusje! Hopelijk slaat het snel aan!

@ veldmuis. De inwendige echo stelt niet zo veel voor vind ik! Deed geen pijn. Vond alleen wat gênant, maar toen bedacht ik dat ze dit dagelijks zien en er niet raar van op kijken!

@ ladylola jammer dat je huisarts geen zaad onderzoek doet! Balen dat je een witte test had!

3. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Ook ik vind zo'n echo niets voorstellen, echt niet pijnlijk oid. Beetje ongemakkelijk wel, met je benen in van die beugels, maar goed. Ze doen dat zo vaak.

Ladylola, balen! Jammer meid!

Guusje fijn dat er iets gaat gebeuren! Hopelijk gaat het goed zijn werk doen!

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Veldmuis: Spannend zeg! Ik heb morgen onze 1ste afspraak en ben dus ook wel reuzebenieuwd wat ze gaan doen/vragen! Hier ook geen vragenlijst op voorhand gehad, ik veronderstel dat ze tijdens het gesprek wel wat vragen zullen stellen en idd misschien nog een inwendige echo. Laat je straks weten hoe het gegaan is? Dan ben ik misschien ook een beetje voorbereid voor morgen!

Inwendige echo's zijn in België trouwens 'standaard' tijdens een jaarlijkse controle bij de gyn... Is dat in Nederland niet? De eerste keer vond ik het ook onwennig, maar als je weet dat die mensen dat dagelijks zoveel keren doen, niks aan! Vind het zelf ook helemaal niet pijnlijk, gewoon proberen te ontspannen!

@LadyLola: Pfff meid...:(

5. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    We komen nooit bij de gynaecoloog Dora! We hebben geen jaarlijkse controles en je wordt alleen doorverwezen naar een gynaecoloog als het nodig is. Dat is dus wel echt anders in Nederland :)!

6. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Jaarlijkse controle bij de gyn.? Dat is hier niet hoor, alleen een uitstrijkje bij 30 jaar, ivm baarmoederhalskanker, wat volgens mij iedere 5 jaar wordt herhaald. Maar dat gaat ook via de ha.

Spannend Dora, hopelijk komen jullie morgen wat meer te weten!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    NOD-lijst 6+ ronde dames

9 t/m 15 november: (3)
    9 november, SJ86, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 (1e ronde Clomid)
    11 november, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 15 (MK ronde 9)
    15 november, Izie, 29 jaar, 1de kindje, ronde 8.

16 t/m 22 november: (1)
    17 november, Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 11

23-29 november (2-)
    25 november, Veldmuis, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 15
    28 november, Laurazoey, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 9

30 november - 1 december (1)
    1 december?, Lace, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 13

2 - 6 december (1)
    5 december, clarajilla, 23 jaar, 1e kindje , ronde 13

7 - 11 december (1)
    7 december, Potato, 34 jaar, 1e kindje , ronde 11
    10 december, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 16 (mk ronde 9)

Buiten de lijst of NOD onbekend: (1)
    ?, Molensteen, 31 jaar, 2de kindje, ronde 11 (2e na MK)

Zwanger:
    Kira77
    Smurffin
    Sj86
    CiDa84
    Tess

Zwanger (5), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)

Nou hier rood vloeiend. Ronde 16 hallo. Ik heb de totalen qua personen van de lijst, omdat wij geen officiële nod-lijst mogen zijn, schrijven wij steeds door.
    Heb me tranen ingeslikt en door. Komende ronde alles op alles. Ovutesten, iedere dag van bil, max 2 koffie per dag, veel fruit en groenten, vroeg naar bed en veel rust pakken. En daarna tjah dan geef ik het denk ik maar op.
    Mijn volgende ovulatieperiode is van 25 t/m 29 november...Dus ach weet je de komende 2 weken vliegen weer voorbij.

Dora jaarlijkse controle is idd niet in NL. Als ze dat eens zouden doen, zijn ze een hoop ellende voor.
    Hoop voor jullie dat er snel meer duidelijkheid komt.

8. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh verhip, helemaal vergeten dat ik bijna de leeftijd heb voor een uitstrijkje :p! Nog een jaartje ;)!

9. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Oh, Ladylola, zo balen he! Bel je dan opnieuw naar een arts, zou echt aangeven dat de moed je ver in de schoenen is gezakt... Hopelijk komt het niet zo ver, maar mocht het wel zo zijn, zou ik dat echt doen!

Heb deze maand ook heel gezond gegeten, veel fruit 2/3 stuks per dag, veel water, appelgranaatsap 1 glas per dag, alleen gezonde dingen op brood (humus/kipfilet/avocado), en iedere dag zo'n glas Hero fruitontbijt. Dacht probeer het gewoon, al is het maar voor mijn gevoel dat ik er alles aan gedaan heb. De avonden wel iets minder streng. Het zal miss toeval geweest zijn, en ik weet ook wel dat dat echt niet alles zegt. Maar goed.

10. Veldmuis

Veldmuis Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties meiden! Goed om te horen dat het allemaal wel mee valt. Zie niet echt op tegen pijn, maar is de eerste keer dat ik met m'n benen wijd voor een arts kom te liggen dus vind het vooral erg genant. Maar inderdaad als je bedenk dat ze dat elke dag zien zullen ze er vast niet van opkijken hoop ik maar. :D
    @Lace, een fijne arts scheelt ook al echt de helft inderdaad, ben benieuwd!

@Dora26, Oh echt? spannend zeg! Ja ik laat zeker even weten hoe het gegaan is. Wel fijn om een beetje voorbereid te zijn hè! ;)

@Ladylola, wat jammer dat je test negatief was zeg. We lopen gelijk op qua rondes zie ik.. Ken je voorgeschiedenis niet, maar hebben jullie al onderzoeken gehad in het ziekenhuis e.d.? Las net wel dat je graag een zaadonderzoek wilde laten doen?

11. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    He Ladylola, had jouw berichtje even gemist onderaan de NOD-lijst... Wat vervelend dat het weer is doorgebroken :(! Ik vind wat Cida zegt wel een goede tip, misschien toch het ziekenhuis benaderen en aangeven dat je er bijna doorheen zit?

In ieder geval een hele dikke *digitale knuffel*! Verwen jezelf even met iets fijns! En wees ook niet té streng voor jezelf, als je wel wat gaat afwijken van je nieuwe plan. Zwanger worden is van zoveel factoren afhankelijk, voornamelijk factoren waar we geen invloed op hebben. Sterkte meid!

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hihi ik schaam me nergens meer voor. Ik ben ooit met spoed opgenomen in het zkh en moest toen zelfs op bed naar de wc omdat ik niet mocht lopen. Dus ik kreeg zon koude pot waar k mn behoefte op moest doen. Maar op een zacht bed is dat noet te doen eigenlijk. Ze moest me eraf tillen en ja k had niet bepaald verwacht naar het zkh te moeten dus ik had ook zeg maar niks bijgewerkt van onder hahaha. Dus ik wel 100x sorry zeggen waarop ze zei dat het haar werk was.
    Nu denk ik alleen maar: zorg dat alles netjes is en ik schaam me nergens meer voor hahaha :D

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Overigens nog nooit een inwendige echo gehad.
    Hopelijk hoef ik dat niet mee te maken

14. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop het wel voor je Laurazoey, bij de verloskundige ;)!

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hahaha jaa daar wel maar liever niet om andere redenen ;)

Hier trouwens nog steeds witte ovulatie testen.
    Had eigenlijk gehoopt morgen n knal test te hebben en dan zaterdag mn ei. Dan zou mn cyclus weer 28 dagen zijn.
    Hmm ben dan wel benieuwd wanneer die wel komt. Ondertussen doen wij gewoon heeel erg gezellig samen :)

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oh shit ik heb ook gemist dat je menstruatie is doorgebroken. He wat balen zeg!!! :(

17. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Je bent gauw over het gênante gedeelte heen:D bij de bevalling voor mijn zoontje heb ik 2x een ballonnetje geplaatst gekregen, toen mijn vliezen gebroken waren moest die er weer uit. Bevalling zelf natuurlijk en daarna nog even 2 uur met de benen wijd om alles weer netjes te hechten (iemand in opleiding die alle tijd nam;)) en gewoon 10 verschillende gezichten gezien die allemaal even een kijkje moesten nemen in die 3 dagen dat ik daar lag.

He bah Ladylola dikke knuffel meid. Wat andere dames ook zeggen, kan je misschien bellen naar het ziekenhuis?

18. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    @ LadyLola ; wat ontzettend balen weer :( Ook stom dat de huisarts geen zaadonderzoek wil aanvragen zeg. Ze hoeven alleen maar een aanvraag in te vullen en de uitslag te openen als ze die binnen hebben gekregen. Onze huisarts heeft niet eens doorgevraagd, we hebben gezegd; nu na 7 rondes willen we iig uitsluiten dat daar niet iets heel ernstig mis mee is en je 'voor niks' nog weer 6 maanden alles op alles zet om zwanger te worden en t niet blijkt te zwemmen. De huisarts snapte het en vond t geen enkel probleem.

mag toch niet zo zijn dat huisarts A het net zo vrijwillig doet als onze, en huisarts B zegt van zoek het lekker zelf uit en als t ziekenhuis je nog niet wilt zien dan ' heb je pech'? Ik vind dat je vriend er recht op heeft, zijn lijf en hij wil weten hoe het functioneert.

Op je strepen gaan staan helpt echt niet?

Dikke knuffel!

@ Veldmuisje; Benieuwd hoe het gegaan is vandaag!

19. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja, veldmuis, ik ook! Viel het mee of tegen?

20. Veldmuis

Veldmuis Niet meer actief

Nou het viel gelukkig heel erg mee. We hadden een hele fijne (vrouwelijke) arts! Eerst kregen we heel veel vragen over alles, en daarna de inwendige echo. Haha ik vond het wel onwennig, kom je daar met alleen shirtje aan in je blote kont uit het omkleedhokje lopen, werd er een beetje lacherig van :D Maar gelukkig zag het er binnen allemaal helemaal goed uit! Ik kon gelijk bloed prikken, en manlief moet binnenkort z'n zwemmertjes nog even brengen en dan maar duimen voor nog een goede uitslag! Wel blij dat eerste stap gezet is nu ;)

Deel Deze Pagina