Hee luminis welkon terug! @ molensteen als je ei toch nog moet komen hoop ik dag die nog een paar dagen wacht! @ laurazoey, lastig dat je ei zo verschillend is! Laatste 2 maanden is mijn ei wel ongeveer het zelfde maar daarvoor helemaal niet! Zo vervelend je kan nergens vanuit gaan..
luminis...fijn dat je ons weer opgezocht hebt. Knap van je... dat betekent toch dat je weer sterker bent en je krachtiger voelt! Toch? Bedankt voor je felicitatie!
welkom Luminis. Jongens ik had me een poosje geleden ook aangemeld voor t besloten deel maar ben nog niet geaccepteerd... @molensteen, ikga ook weer met ovulatietests beginnen maar vindt m ook heel vaak niet, terwijl ik t altijd goed voel, dus het is meestal alleen maar onrustig en vaag. Maar toch maar weer eens proberen, ik hoop dat jij je ei alsnog vindt! Ik ga over een uurtje met man naar de huisarts, ik hoop op een doorverwijzing!
Jeetje meiden, ik heb bruinverlies op cd10 en 11, zal ik nu álweer ongesteld worden? Ik heb ook als sinds dag 4 buikpijn... Erg naar aanwezig... Nou ja, hopelijk kan ik dit snel voorleggen in het ziekenhuis anders!
Welkom Luminis. Laura misschien is je ei al geweest? Ik heb het ook 1x gehad toen ik begon met testen was deze alleen al knal positief, dus wie weet een vroeg eitje dit keer. Hoe is het bij de ha gegaan potato???? Vervelend Lace, ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn
Welkom terug luminis Lace, vervelend. Ik heb dat ook eens gehad, en de ha zei me toen dat zolang ik er geen pijn bij heb er niks aan de hand is. Bij mij heeft dit toen 65 dagen geduurd, op en af ongesteld en toen uiteindelijk promilut gekregen om eea te resetten. Aangezien jij wel pijn hebt, en als het langer aan houdt zou ik zeker ff contact opnemen met het ZKH of je HA. Beter te veel gevraagd, dan te weinig. Hopelijk is het niks. Eieren zoeken is erg frustrerend soms jah. Zeker als je onregelmatige cycli hebt ....en dan dat getuur op die testen, maakte mezelf helemaal gek. Maar ga op CD 10 er ook weer vrolijk mee aan de slag . Succes hoor, Laurazoey en Molensteen! Vanavond de eerste pil clomid...spannend!
Ik denk het misschien ook omdat de eerste test een redelijk streepje had. Maar ja zeker wetrn doen we het niet. Zit wel onder de puistjes en die krijg ik meestal pas na mn ei. Ach we wachten heerlijk af
Ik ben blij want ik heb m'n doorverwijzing! Bloedonderzoek en spermatest hadden we al gehad, dus hopelijk wordt ik snel gebeld voor een afspraak om de overige onderzoeken te starten. Lace wat vervelend, ik zou je ook even melden bij je arts inderdaad. en wat betekent CD? is dat het aantal dagen dat je in je cyclus bent? haha Cyclus Dag dus, waarschijnlijk wel!
Ja, dat was dik in orde, dacht ik ook wel want hij heeft al een topzoon, en dat was in een keer raak. Jammergenoeg niet bij mij...
Hi meiden, Ik begrijp jullie verhalen helemaal.. Zelf ben ik al in ronde 15. Volgende week woensdag NOD.. In september gestart met onderzoeken in het ziekenhuis, deze zijn tot nu allemaal goed (wat natuurlijk heel fijn is). Eind november alle uitslagen. Het antwoord wat nu al een beetje naar voren komt is toch dat er eigenlijk niets is wat mijn lichaam er van weerhoud om zwanger te worden.. maar toch.. na 15 rondes nog nooit positief getest.. Het is moeilijk om positief te blijven, al blijf ik elke keer weer dat sprankje hoop houden. Nu sinds eisprong (4 november) gevoelige borsten, nog niet eerder gehad op deze manier maarja zo heeft mijn lichaam iedere keer iets wat doet vermoeden en dan toch ongesteld worden. Ik hoop dat het deze keer toch een keer gelukt is! Het is fijn om jullie verhalen te lezen, en mij niet helemaal alleen te voelen
Fijn dat je doorgestuurd word potato! @ beertje welkom. Ik snap wat je bedoeld! Waarom lukt het zwanger worden niet als alles goed is?! Ik krijg volgende week de uitslagen van bloedonderzoek ( chlamydia en schildklier) waar hebben ze bij jou allemaal al op getest?
Oh spannend.. hopelijk voor jou ook goede uitslagen! Het geeft toch enige geruststelling als je bepaalde zaken kan wegstrepen. Bij ons zijn ze ook gestart met Chlamydia bloedtest. Verder is het zaad van mijn vriend onderzocht en hebben ze bij mij een echo gedaan en uitstrijkje van de baarmoeder. Vorige week samenlevingtest gehad en afgelopen dinsdag geprikt op progesteron. De uitslagen van het uitstrijkje en de progesteron krijg ik eind november. Maar buiten deze twee resultaten waren alle onderzoeken/testen goed, zonder afwijkingen.. Toch al mijn hoop maar weer gezet op volgende week woensdag/donderdag (NOD)..
@potato, fijn dat jullie een doorverwijzing hebben gekregen zeg! @beertje, welkom! Wat lijkt jou verhaal op dat van mij zeg, we zijn evenver in rondes en zie dat je ook een hele regelmatige cyclus heb. Ook nog geen een x een positieve test gehad (helaas). Fijn dat alle onderzoeken tot nog toe goed zijn. Lees dat je ook al een samenlevingstest heb gehad, ik dacht dat ze dat pas deden nadat je weer een half jaar zelf geprobeerd had als de eerste uitslagen goed waren? Fijn dat het nu al kon. Was daar de uitslag ook goed van? Spannend, ik duim voor je dat het raak is deze keer en dat de overige uitslagen ook goed zijn! Wij krijgen de uitslag van het zaad en chlamydia onderzoek begin december.
@ Veldmuis, Ja ik weet het ook niet.. bij mijn ziekenhuis was het standaard om te doen naast de andere testen zover ik begreep. Deze test was helemaal goed, mocht zelf ook nog even kijken.. maar aan zwemmers ontbrak het niet alleen nu nog richting het eitje! Spannend, nog even wachten voor jou dus op de uitslagen. Ik hoop dat ze ook allemaal goed zijn. Voor mijzelf gaf het toch wel wat rust.. wetende dat de meeste zaken er toch goed uitzagen en voor vriendlief ook (zaadtest is toch wel echt een dingetje voor de mannen)
Het beleid verschilt vaak per ziekenhuis! Sommige ziekenhuizen schijnen helemaal niet meer aan samenlevingstesten te doen vertelde Voetstap al eens eerder. Ben benieuwd naar het beleid van ons ziekenhuis ! Ik heb nog geen uitnodiging binnen helaas..!
@Potato: CD is inderdaad cyclusdag! Fijn dat jullie doorverwezen worden, zal wel een gerust gevoel geven dat ze even verder gaan kijken! @Lace: Verdorie meid, wat is dat nu weer? En nog geen ei gehad of ovulatiebloeding dan ofzo? Als het aanhoudt zou ik inderdaad toch ook nog even contact opnemen met de huisarts! Hopelijk is krijg je ook snel een uitnodiging! @Beertje: Welkom meid! Ik kan geloven dat je er wel wat rust in vind als je weet dat alles oké is... Maar anderzijds vraag je je dan natuurlijk ook af waarom het dan maar niet wil lukken. Hopelijk goed nieuws binnenkort!
Zo, eerste pil clomid op vanavond....spannend! Beertje, welkom hier. Ook ik kan me je frustratie voorstelllen, mijn zus en zwager hadden ook geen bijzonderheden bij onderzoeken maar duurde toch net wat meer dan 1,5 jaar. Vreemd, geen pijl op te trekken soms. Hopelijk lukt het snel. Komen hier ook weer wat dames richting NOD, duim voor jullie! Fijn weekend!