Pffff.. Zit met afschuw naar de beelden van Parijs te kijken. Wat komen de beebjes waar we zo ons best voor doen toch in een verschrikkelijk verknipte wereld
Ik kan deze ronde ook wel vergeten Net getest en Omo-wit, zal vandaag of morgen wel ongesteld worden want voel de hele tijd van alles in m'n buik.
Bagger izie Nou hier gok ik op nod 26 november. Blijf nog doortesten maar denk nav helder slijm donderdag en vorige cyclus ook dan 14 dagen later menstruatie. Dus deze ronde ws geen kans...
Zonde Izie... Hopelijk blijft het alsnog uit... En wat je me zegt over Parijs en die verknipte wereld... Brrr!
He jammer Izzy, een rot gevoel. bij mij gaat het altijd pas weer okay als ik eenmaal ongesteld ben, dan kan ik weer door naar de volgende ronde, maar die dagen ervoor, als je het al weet maar het is nog niet zo, waardoor je jezelf blijft gekmaken zijn killing! en spannend Guusje! ik duim voor je Beertje welkom! spannend die uitslagen. Ik ben gisteren bij een chinese acupunctuur/kruidenarts geweest. hele zak kruiden mee waarvan ik elke dag thee moet drinken. Ik wil het graag proberen, al is het voor één ronde, maar vind het ook een beetje griezelig om van alles te slikken. Het was op aanraden van een vriendin die erg door haar geholpen was. hebben jullie daar ervaring mee?
Thnx Ladies, nu mag t van mij ook idd direct wel komen dan kunnen we de eerste labiele dagen meteen in en dan weer dapper verder. @guusje; spannend!! Hopelijk net dat zetje wat ontbrak de vorige rondes! @ Potato; zelf geen ervaring mee. Heb je ook acupunctuur gehad? Vriendin van ons heeft zich voor beide zwangerschappen laten behandelen en beide keren die ronde raak.. Tis dat ik t niet vergoed krijg, januari pakket omhoog ook met oog op een (hopelijk) eventuele bevalling in 2016.. Dan krijg ik acupunctuur ook vergoed en dan ga ik t gewoon proberen. Ik bedenk ook elke keer van alles wat misschien wel helpt, als we nou allemaal komende ronde : granaatappelsap en, frambozenblad thee gaan drinken, en naar de acupunctuur gaan dan moet het hier toch goed komen 😉 T geeft toch hoop als je ergens leest dat het geholpen heeft.
Hier net een redelijk duidelijke ovulatie test. Verwacht dat die vanavond zou knallen en dan is mn ei yiterlijk maandag. Mn nod is dan 30 november Redelijke ronde dit keer. 30 dagen. Wij hebben eergist sex gehad en gaan het vanavond weer even gezellig maken. Twijfel of morgen dan nog handig is. Maandag komt helaas niet uit.
hard aan t werk dus Als je zeker weet dat maandag niet wat wordt zou ik t morgen ook nog maar even heel gezellig maken Ligt er iig een legertje klaar
Go laura! Potato, geen ervaring mee Ik gebruik nu etos zwangerworden pillen, in aug toen ik zwanger werd tarwekiemolie gehele cyclus geslikt, maar 1 per dag ipv voorgeschreven 3
Zet 'm op Laurazoey! Als je weet dat maandag sowieso niet lukt, zou ik het morgen ook nog even proberen
Jaaa dat dacht ik zelf ook al inderdaad Maar nu kwamen we erachter dat vriendlief dagdienst heeft ipv avond dienst dus nu twijfel ik. Straks springt die maandag ochtend. Dan is maandag avond alweer te laat. Maar als die maandag avond springt is maandag beter.. sjonge.. keuzes hahaha
Hij is echt onderweg. Ik heb steekjes en denk dat als ik vanavond laat zou testen dat die zou knallen
Maar als je morgen nog klust dan ligt er sowieso eea klaarmaandag dus zit je goed lijkt me. Veel plezier / succes!
Ik denk idd ook dat als je het morgenavond gezellig maakt, dat de zaadjes dan sowieso tot maandag leven, als je het maandagavond nog gezellig maakt, zijn er gewoon extra zaadjes onderweg Veel plezier!
Cida maandag ochtend is inderdaad geen optie. Dan wordt het erg vroeg We kijken wel ff waar we zin in hebben haha. Die van gister zou zelfs nog goed moeten zijn dus misschien vanavond en morgen wel mn vriend kennende
Spannend laurazoey Hier lijken de ovutesten duidelijker te worden, maar alijm of soepele vagina is geen sprake van, maar we zullen zien
Hahaha, hier is dat ook zo! Vriend wil liever niet al teveel praten over zwanger worden enzo, maar er aan mee werken is nooit een probleem!
Fijn Molensteen, dan komt ie er aan ach en iedereen heeft dat anders he met de afscheiding enzo. Herkenbaar Cida en Laurazoey, dat van het graag willen meewerken totaal geen probleem . Het praten over de zwangerschap etc. is ook geen probleem overigens, hij is juist heel geinteresseerd en wil alles wel weten. Maar sowieso is hij zo iemand die veel weet van biologie enzo.
Mijn vriend wil er idd ook wel over kletsen. Hij vraagt of mn streepjes al oplopen enzo. Hij heeft ook geen moeite om op "commando" te moeten want hij kan altijd wel hahaha