Wijzigen krijg ik via mijn iPad niet voor elkaar. Wil iemand dat voor. Ik doen? Ik ben 35 jaar Ronde 50 inmiddels Mmm Kindje 2
NOD-lijst 6+ ronde dames 9 t/m 15 november: (2) 9 november, SJ86, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 (1e ronde Clomid) 11 november, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 15 (MK ronde 9) 16 t/m 22 november: (3) 16 november, Izie, 29 jaar, 1de kindje, ronde 8. 17 november, Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 11 18 november, Beertje29, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 15 23-29 november (1) 25 november, Veldmuis, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 15 30 november - 1 december (3) 30 november, Laurazoey, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 9 1 december?, Lace, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 13 1december, Molensteen, 31 jaar, 2de kindje, ronde 11 (2e na MK) 2 - 6 december (1) 3 december, voetstap 35 jaar, 2e kindje , ronde 50 mmm 5 december, clarajilla, 23 jaar, 1e kindje , ronde 13 7 - 11 december (2)) 7 december, Potato, 34 jaar, 1e kindje , ronde 11 10 december, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 16 (mk ronde 9) 12 - 17 december (1) 15 december, Izie, 29 jaar, 1de kindje, ronde 9. Buiten de lijst of NOD onbekend: (1) Luminis, 22 jaar, 1e kindje, ronde 11 Zwanger: Kira77 Smurffin Sj86 CiDa84 Tess Zwanger (5), Ongesteld (3), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Veldmuis, ik sta er al op hoor, 34 jaar enzo, bij 7 dec. Ik wacht op mijn ei nu, verwacht het zaterdag of zondag maar vooralsnog geen streepje. Vandaag gebeld met het ziekenhuis. Voorlopig geen plek voor een afspraak en moet volgende week nog eens bellen.. Vriend zegt dat ik een ander ziekenhuis, buiten de stad moet proberen, maar de huisarts zegt dat het OLVG de beste succesrate heeft. wat te doen?
Dit wordt dan je eerste afspraak bij de gyn? Sorry, dat heb ik gemist. Ik zou wel gelijk een goed adres zoeken/ nemen. Hoelang is de wachtlijst?
Ja de eerste afspraak bij de fertiliteitsarts, ik vind een doortastende en vlotte arts heel belangrijk, dus het liefst bij het OLVG (een van de beste en hier om de hoek) maar ook wel fijn als niet alles minimaal twee maanden duurt. heb jij een fijn ziekenhuis nu?
Ik denk dat je ook rekening moet houden met het feit dat als je wel behandelingen moet ondergaan, dit best intensief kan zijn. Dan is het wel fijn als je ergens dichtbij zit (reden voor keuze ons ziekenhuis). En ja, als je echt in de MMM belandt, dan zal wachten ook een beetje het devies zijn. Misschien sowieso inschrijven bij dit ziekenhuis (wie weet komt er eerder een plekje vrij)?
NOD-lijst 6+ ronde dames 9 t/m 15 november: (2) 9 november, SJ86, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 (1e ronde Clomid) 11 november, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 15 (MK ronde 9) 16 t/m 22 november: (3) 16 november, Izie, 29 jaar, 1de kindje, ronde 8. 17 november, Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 11 18 november, Beertje29, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 15 23-29 november (1) 25 november, Veldmuis, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 15 30 november - 1 december (3) 30 november, Laurazoey, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 9 1 december?, Lace, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 13 1december, Molensteen, 31 jaar, 2de kindje, ronde 11 (2e na MK) 2 - 6 december (1) 3 december, voetstap 35 jaar, 2e kindje , ronde 50 mmm 5 december, clarajilla, 23 jaar, 1e kindje , ronde 13 7 - 11 december (2) 7 december, Potato, 34 jaar, 1e kindje , ronde 11 10 december, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 16 (mk ronde 9) 12 - 17 december (2) 15 december, Izie, 29 jaar, 1de kindje, ronde 9. 17 december, Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 12 Buiten de lijst of NOD onbekend: (1) Luminis, 22 jaar, 1e kindje, ronde 11 Zwanger: Kira77 Smurffin Sj86 CiDa84 Tess Zwanger (5), Ongesteld (3), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Even over wat het ziekenhuis betreft... Wij hebben ook gekozen voor het dichtsbijzijnde... Gewoon omdat het mogelijk heel tijdrovend kan zijn om vaak over en weer te gaan. Het is nu al ongeveer 40 minuten rijden. Binnenkort moeten we bijvoorbeeld een zaadstaaltje binnen brengen bij het labo daar, maar dat moet zeker binnen het uur, dus als er wat druk verkeer is wordt dat ook al krap
Ja dat denk ik ook, liever even wachten, en hier geholpen worden. ik mag me duidelijk gelukkig prijzen met zoveel ziekenhuizen binnen een straal van een paar kilometer.
Ik ben onder behandeling in een universitair ziekenhuis. De wachttijd voo onze eerste afspraak was iets van 6 weken. De ervaring en kennis was coor mij de reden om dit te doe . De hele mmm staat in teken van geduld en wachten, dus dan maakt die paar weekjes ook niet uit vind ik. Voor wij met de behandeling konden starten na alle onderzoeken waren we een half jaar verser 😁
Het ziekenhuis waar ik ben geweest is voor mij 10 minuten met de auto, en heb ook nog 2 ziekenhuizen in de buurt waar ik binnen een half uur kan zijn. Wel weet ik dat stel het komt ooit zo ver voor IVF/icsi mijn ziekenhuis samen werkt met een universitair ziekenhuis
Ik moest ook 8 weken wachten op een afspraak in Zwolle. Ik denk dat dat normaal is. Daarnaast is mijn ervaring tot nu toe dat je geduld moet hebben; enorm veel geduld...zucht
nou ja, geduld dus. ik bereid me er vast op voor! verder wacht ik op mijn ei, ik verwachtte het eigenlijk morgen maar tot nu toe nog niets op de tests. hoe gaat het bij de rest? gek genoeg kan ik hoe langer het duurt, steeds beter om met de haast, alsof ik er eindelijk vanuit ga dat het voorlopig niet zo is. maar echt bang dat het nooit zal lukken ben ik nog niet, gelukkig. Maar bang voor hormoonbehandelingen ben ik wel! en ook op de invloed op mijn relatie. dat ik zo graag wil en dat het vrijen moet. tot nu toe is er geen probleem, maar echt romantisch is het allemaal niet. fijn weekend allemaal, hopelijk gebeurt er wat!
Hier de laatste daagjes vd vakantie Ws dinsdag ei gehad, dus op wachtbankje... Maar heb woensdag alles van de gourmet eruit gegooid, echt snap nog steeds niet hoe het kan... En sindsdien heel erg zwakjes mss aankomend griepje. Heb ook 3dagennop rij ijskoude voeten... Maar goed we wachten af, gelukkig druk genoeg om er niet bij stil te staan Maandag thuis, dinsda woensdag werk, donderdag opruimen boodschapoen, brijdag werk, zaterdag theatershow woezel pip, verjaardag neefje, zondag sint bij me ouders middags bij werk partner, maandag halve dag werk en dan is nod...
Ik had vandaag een positieve ovulatie test! Word wel even puzzelen met klussen want heb zaterdag en zondag nachtdienst Ik heb al zeker 4 dagen last van dat mijn linker lichaamshelft jeukt. En dan alleen mijn borst, schouderblad en mijn zij onder me oksel.. En af en toe een doffe pijn in mijn borst/tepel. Heb dit nou nog nooit gehad! Borst voelt ook niet anders aan ofzo. @ molensteen, je hebt genoeg te doen tot je nod, hopelijk vliegen de dagen dan ook zo om voor je! @potatoz ik hoop dat je snel terecht kan en dat ze behandelingen mee zullen vallen
Ik zag een leuk plaatje op facebook! Gaatbover de storing van KPN ( telfort) waar wij al de hele dag last van hebben. Krijg het plaatje hier niet op dus zal de tekst typen: Wie had dat gedacht? Van geen beeld op de buis Naar over 9 maanden Een nieuwe koter in huis Had vanmiddag een positieve ovulatietest dus het zou zo maar kunnen hier
Hahaha clara klopt vaak wel als er niks anders te doen is....maar goed dat gaat bij ons niet op. Hoest hier? Hier voel ik mijn ei sterk in aanbouw. Het zeurt allemaal. Al een licht streepje bij de testen. Verwacht mijn ei binnen 6 dagen. Vanaf vanavond gaat onze marathon van start. Heb ook alleen maar maandagavond avonddienst, eindelijk geen slaapdienst die in de weg zit. Ook geen afspraken waardoor we te moe zijn. Iemand nog een idee wat helpt bij een goede innesteling? Las tarwekiemolie, maar hoor der ook veel negatieve dingen over.
Potato grappig kom je uit oost? Ik kom namelijk uit watergraafsmeer. Mijn eerste keer was ook in het olvg. Jeetje dora 40min rijden is wel heel ver. Hier woon ik 15 min van van 4 zkh. Maar goed dat heb je al snel als je in de stadsregio woont.