Hahaha clara dat zou gaaf zijn; kun je mooi die storing de schuld geven Nog drie daagjes en dan de afspraak in het ziekenhuis. Begin toch wat zenuwen te krijgen. @ladylola; ik heb eens tarwekiemolie gebruikt en werd toen direct zwanger (dat werd een bbz), maar daarna heeft het nooit weer gehopen. Op zich niet gek als je bedenkt dat mijn linker eileider niet doorgankelijk is haha
Ladylola ik ben deze maand na mn ei begonnen met tarwekiemolie. Als je dit na je ei doet zou het vrijwel geen invloed mogen hebben op de duur van je cyclus. Kan je nog niet vertellen of hrt bij mij positief werkt. Ik merk nog niets anders.
@ ladylola, granaatappelsap zou ook helpen bij een goede innesteling. Drink het al maanden alleen nog niks van gemerkt. @ anneliesje, haha ja klopt hoop dat ik deze maand de storing de schuld kan geven En spannend komt nu heel dicht bij je afspraak! @ laurazoey, als je het na je ei neemt heeft het verder ook geen invloed op je cyclus denk je? Ik heb nog aardig wat tarwekiemolie hier liggen. Durfde het eigenlijk niet meer in te nemen, maar als het na je ei geen 'kwaad' kan wil ik het wel weer proberen
@Clarajilla: Ons ziekenhuis werkt ook samen met een universitair ziekenhuis, dus dat is ook al fijn hé! @LadyLola: 40 minuten is het dichtsbijzijnde, dus we moeten wel @Molensteen: Verzorg jezelf goed meid! Misschien wat ziek geweest van je eisprong ofzo? Heb het ook al wel eens voorgehad dat ik rond mijn ei écht grieperig leek. Hopelijk snel opgeknapt en dan aftellen, maar je hebt voldoende bezigheid, dus hopelijk gaat de tijd snel voorbij! @Anneliesje: Spannend hé! Hopelijk heb je een goed gesprek! Wat de tarwekiemolie betreft... Ik heb het 1 maand na mijn eisprong genomen, waardoor mijn LF ineens langer werd. Nu heb ik het afgelopen maand doorgenomen (wel maar 1 capsule per dag) en eigenlijk weinig of geen verschil gemerkt met anders. Maar ook geen positieve resultaten ermee Ik blijf het nu gewoon doornemen tot het potje leeg is en dan stop ik met al die capsules en vitamines. Als ze in 12 maanden nog geen effect hebben gehad, zal het de komende periode ook wel niet lukken. Granaatappelsap drink ik ook nog regelmatig, maar voorlopig ook nog geen resultaten geboekt. Helaas, was het maar zo gemakkelijk hé Hier op dag 3 van de cyclus en weeral amper bloedverlies gehad, begin me echt serieus zorgen te maken dat mijn bms gewoon veel te dun is om nog maar een innesteling mogelijk te maken. Volgende keer nog maar eens laten horen bij de fert.arts. Bij mijn echo op dag 11 laatst, was mijn eitje 18-20 mm en mijn bms slechts 4.8mm dus eigenlijk ook niet al te best, alhoewel de gyn toen zei dat dat er allemaal picco-bello uit zag...
Haha clarajilla ik heb me er een beetje over ingelezen voor zover mogelijk. Wat ik begreep is dat de meesten die het na hun ei nemen er geen verandering van hadden in cyclus duur. Dora ik kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment nee stopt want als je het al een tijdje zo doet dan helpt het na een 12tal maanden ook niet ineens. Voor mij os de tarwekiemolie het enige wat ik zon beetje nog niet heb gedaan. Over de dikte van het bms maak ik me soms ook wel zorgen. Ik verlies weinig slijm tijdens mn menstruatie en ook zoiezo weinig bloedverlies. Volgens mij heeft de dikte van je bms daar wel invloedop. Maar wij zijn nog niet toe aan controles dus vooralsnog moet ik hoop houden dat alles goed werkt
@Ladylola, ja inderdaad! maar zit je nu niet meer bij het OLVG? Tarwekiemolie gebruik ik sinds de 6e ronde ook steeds vanaf mijn eisprong. Verder slik ik foliumzuur met vitamine B en D en de week vóór mijn eisprong slik ik magnesium. Dat laatste pas 2 maanden, omdat ik heb gehoord dat het kan hepen om je baarmoedermond te laten ontspannen waardoor het beter toegankelijk is... verder ben ik ook van plan deze keer na mijn eisprong verse granaatappelsap te drinken, alles maar proberen inderdaad
Ik h a d in aug heel de cyclus tarwekiemolie gebruik en zwanger was wel mk Begin vh jaar ook gedaan en toen werd cyclus nog langer. Slik niet de aanbevolen hoeveelheid maar minder Nu etos zwanger worden pillen Nou hier is vl vannacht ziek ge worden houdt letterlijk niks binnen zelfs slokjes water niet. Leuk jarig zijn op vakantie vl ziek... Jammer maat helaas Hopelijk is ie morgen beter morgen laatste dag en belooft mooi weer te worden Vandaag al sneeuw gezien!!
Meiden ik ging net nawr de wc en er dreef wat helderrood bloed.. ik zit op 7 dpo dus te vroeg voor een menstruatie.. Zou het een innesteling bloeding kunnen zijn? Goh dit is wel echt nieuw voor me... krijg het er warm van hihi
Dat kan van allee zijn..... Het betekend niet per definitie dat het een innesteling is. Ik heb dat ook een keer gehad en werd een week later gewoon ongi 😔 Afwachten, ik hoop voor jouw dat get een innesteling is. Maar pin je er niet teveel aan vast.
Haha nee inmiddels oin ik me nergens meer aan vast maar weet maar nooit met de tarwekiemolie ach ik ga morgen heerlihk naar londen dus dan ben ik net mn gedachten ergens anders
Haha ja t was echt 1 druppel die in de toilet pot dreef. Zagver n beeje gek uit. Maar we wachten rustig af We veetrekken morgen ochtend vroeg en komen dnlinsdag avond laat weer terug. Eigenlijk 2 volle dagen in londen hebben er super zin in. Ik ben deze maand 5 jaar in dienst op mn werk en kreeg een 5 jaar bonus. Die was heel mooi meegenomen
Heerlijk Laura, ben er 3 jaar geleden geweest, ook in deze tijd, vond het zo'n leuke stad! Heb er hele leuke herinneringen aan! Heel veel plezier! Ik ga voor je duimen dat je daarna niet ongi wordt!
@Molensteen: Goh wat zonde meid, hopelijk is hij snel beter en kunnen jullie er nog wat van genieten! @Laurazoey: Duimen maar dat het om een innestelingsbloeding gaat! Wat Londen betreft! Het is er super hé, zeker rond deze periode met de kerstmarkten etc. Ben er vorig jaar ook geweest, dit jaar hebben we maar eens gepast. Veel plezier alvast!
Wij zijn vorig jaar augustus een dagje Londen geweest maar wij waren de weg kwijt xD dus hebben ook alle buiten buurten gezien voor we eindelijk de winkel straat konden vinden haha
Hahaha clarajilla wij (3 meiden) de vorige x ook. Wij slapen met uitzicht op hyde park. Helemaal zinin. Daar heb ik dit vroege opstaan wel voor over. I love londen
Haha nou het scheelt dat me vriend en ik niet de enige waren die er verdwaalde! Ons leek Londen heel leuk, maar toen we er waren vonden we het toch minder dan dat we dachten. Misschien als we een x een weekend gaan is het leuker. Heel veel plezier daar!
have fun in Londen, lijkt me ook gaaf om een keer in de kerstperiode heen te gaan. Hier vanaf morgen weer op eierjacht Verwacht m zondag/maandag. later mag niet want dan heb ik nachtdiensten haha