NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @ Molensteen: Jaaaa!!! Gefeliciteerd. Ik duim voor je dat het een plakkerd is!!!

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Vandaag mn nod. Kon hister of vandaag zijn maar ben nog niet ongesteld geworden dus gok dat t vandaag komt..

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ voetstap, ik hoop dat je zaterdag een mooi test hebt en het niet door zet!

@ laurazoey, oh spannend! Ik hoop voor je dat het niet komt!

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik hoop het ook maar heb niet echt vertrouwen ofzo. Heb wel gloeiende wangen dus weet niet of dat wat kan betekenen.
    Ach ik wacht wel af. Ik kan eigenlijk als ik met ochtend urine wil testen op zn vroegst pas donderdag testen.. we zullen zien.

Ik heb nooit echt een aanloop naar een menstruatie. De krampen komen en zodra ik dan naar de wc ga is het erdoor. Geen licht verlies maar meteen de sluizen open dus we merken het vanzelf

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja bij mij breekt het ook altijd gelijk door en een paar uur erna ook krampen. Nooit licht verlies van te voren.

Merk dat me vriend het nu ook wel lang vind duren, hij zegt soms wel is wanneer word je nou dik? Of wanneer word je nou is zwanger. Dat dik worden zegt die als grapje maar merk er wel uit dat hij het ook lang vind duren!

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja hier t zelfde. Vriendlief vraagt de hele tijd of ik al ongesteld ben geworden.. toch een teken dat t voor hem raak mag zijn :)

7. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Spannend laurazoey! Knap dat je nog niet getest hebt.
    Als vandaag je NOD is kan het ook zeker wel zonder ochtend urine toch?

Ik test altijd vlak voor NOD, dan kan ik t weer loslaten en weet ik dat m'n ongie er aan komt.
    Zo zie je maar dat t voor iedereen anders werkt.

Hier druk met bedenken wanneer we zomervakantie willen.. Moet voor volgende week doorgegeven worden, waardeloos als je bezig bent met zwanger worden zeg.
    Had zo de hoop gehad om m'n vakantie bij een verlof aan te kunnen plakken maar dat gaat m niet meer worden.

Denk dat we optijd gaan, eind juni ofzo.
    In t gunstigste geval is t deze ronde raak en kun je dan nog enigszins verantwoord op vakantie tegen die tijd.
    En anders kunnen we zowiezo;)

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja ik ben net omgekeerd. Dubbele negatief zou ik echt niet trekken haha. Ach ja misschien vanavond eens kijken wat k doe. Ik heb alleen action testen die hebben best veel nodig toch?

Izie ik mag ook vanaf de jaarwisseling de zomer vakantie aanvragen en ja je moet er vroeg bijzijn als je iets wil dus ben er ook over aant denken maar dat is nog wel lastig ja!! Wij gaan meestal eind augustus begin september maja stel dat ik een deze rondes zwanger raak dan heb ik geen zin meer in een warme bestemming denk ik ;) en als de baby er is ga je ook niet echt weg.. vind t heel lastig

9. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Nee niks aan dat je er op deze manier over na moet gaan denken.
    Wij gaan gewoon weer een mooie vakantie tegemoet, hopelijk zwanger, en anders gewoon opnieuw roepen dat het echt onze laatste vakantie samen is :p

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja dat roepen wij ook elke keer. Wij gaan iig in maart naar Rome en in mei met de familie naar de Ardennen. Maar verdere vakanties vind ik echt lastig plannen nu. Maar we moeten maar even kijken wat te doen :)

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Anneliesje: Volgende week maandag zien we eigenlijk geen arts, mijn vriend moet enkel zijn onderzoeken laten doen... Het kriebelt al wel weer, maar zal eerder zenuwachtig zijn voor de afspraak van de 16de, als we de resultaten krijgen. Ben echt benieuwd of het zaadonderzoek van mijn vriend dan beter/slechter of hetzelfde zal zijn.
    Rond die periode heb ik ook net mijn nod, dus eens zo spannend!

@Laurazoey: Inderdaad toch wel respect dat je nog niet getest hebt! Ik hoop ook dat het gewoon helemaal wegblijft!

Hier... Ben vandaag ziek opgestaan, grieperig... Last van keel, oren, neus, hoesten... Op mijn temperatuur kan ik momenteel niet verder gaan. Vanmiddag ook nog maar een lichte ovulatietest, dus hopen dat hij morgen duidelijker is!
    Hopelijk kunnen we het de komende dagen nog een paar keer gezellig maken!
    Heeft er iemand trouwens een idee of griep/koorts een invloed kan hebben op je eisprong? Vorige maand had ik op dag 12 al een knalpositieve ovulatietest. Kan natuurlijk maandelijks verschillen, maar toch...

Ik lees maandelijks (of zo goed als maandelijks) een horoscoop van één van mijn vrienden op facebook... Nu staat er voor de maand december dat we sowieso meer met kinderen te maken zullen krijgen en dat er gezinsuitbreiding op komst is... Waauw, ik hoop het zo! Maar op die dingen kan je niet altijd verder gaan hé ;)

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Meiden help me... wat denken jullie? In het echt is die gewoon echt best goed te zien. K zit hier te shaken joh

Bijgevoegde bestanden:

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik denk ook wat te zien Laura!!! Oh wat spannend!
    Morgen met ochtend urine?

14. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik lijk ook wat te zien!

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Jaaa meiden de streep staat er echt. In t echt is die echt duidelijker. Ik kon me niet meer inhouden hihi. Morgen inderdaad proberen met ochtend urine.

Wauw meiden ik geloof dan ECHT in de tarwekiemolie en raad het jullie allemaal aan vanaf je ei! Zeker weten doe ik het niet maar toch :)

16. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hihi ja tarwekiemolie!

17. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Jah wondermiddel ;)

Ik hoop dat die oploopt maar ik heb nog nooit een 2e streep gehad op een zwangerschap test dus dat is al heel wat voor mij

18. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hihi, spannend, samen de aug lijst in!

19. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Jeehee, weer twee dames met een streep!! Spannend hoor!

20. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik lijk ook wat te zien laurazoey; spannend

Deel Deze Pagina