Laura!!! Jaja morgenochtend wil ik een duidelijk streep zien! Action testen zijn verre van gevoelig! Hoeveel dpo zit je? Oops te snel gerrageerd zie dat het je nod is!
Dora wat rot van je griepje. Ik weet niet of het veel invloed heeft, maar ik geloof wel iets. Je lichaam gaat op de spaar op zo'n moment.
@ laura, dan hoop ik dat de tarwekiemolie bij mij ook ze best doet die slik ik ook nu vanaf me eisprong! Op een of andere manier was ik vandaag gewoon 3 kilo lichter dan Een paar weken geleden! Geen idee waar het aan ligt, eet namelijk niet echt bepaald gezond ofzo misschien ligt het aan waar ik in me cyclus zit? 5 dagen voor nod..
Ik hoop het ook voor je meid. Mag ondertussen wel een keer. Morgen ochtend hopelijk inderdaad een duidelijkere streep. Mn vriend is net thuis van t werk en die zag op de fotos zeer weinig en die appt net naar me: Ik heb net 2 biertjes gepakt en ga het toch een klein beetje voor mezelf al vieren Haha schattig toch
Pff ik moest net plassen dus maar even getest en die test is weer omo wit. Overigens nog niet ongesteld dus hou op zich n beetje hoop maar vindt t wel gek. Vanmiddag naar kruidvat
Deze spanning wil ik jiet ik wil duidelijkheid hihi. Ben zooo onwijs misselijk! En ik heb een zwaar gevoel in mn buik. Niet krampen maar t voelt gewoon gek... Zucht
Misschien ben je wel een avond tester? Dat je in de avond wel positief test en ochtend niet? ( dat kan toch, of zeg ik iets geks?) Hmm mijn rechter borst begint alweer iets gevoelig te worden. Verder helemaal nergens last van. Geen idee of het de. Goed teken is! Normaal op 4dpo al gevoelige borsten en dan word ik ongesteld. Wachten duurt lang tot 5 december! Maar gelukkig tot en met 3 december hele dagen wat te doen!
Ik kreeg net een appje van mn vriend waarom ik die test van vanochtend heb weggegooid want hij zag er een streep op. Misschien vanochtend niet gezien omdat het donker was.. geen idee haha maar krijg weer ietsepietsie hoop.
Ja ik zie er ook een streep op!! Is die van vanmorgen?? Ben zo blij voor je! hoop dag je snel een duidelijkere test hebt! Ik vind bij mij niet echt spannend maar mag van mij wel snel 5 december zijn! Dan weet ik waar ik aan toe ben zwanger of ongesteld! Ik wil ook gewoon een x een 2de streep op een test zien! Het enige waar ik mee zit dan is met kerst xD hier word altijd carpaccio gegeten als voorgerecht. En je kan nergens anders uit kiezen, maar als ik zwanger zou zijn ben ik 'pas' 7 weken en we willen de familie het pas vertellen na de eerste echo.. Maarja eerst me nod maar afwachten! Vanmorgen trouwens gehoord dat collega vandaag bevallen is van een zoontje
Jaa die was van vanochtend. Net een van kv gedaan en ook n streepje. Wel licht maar ik begin te vertrouwen dat het raak is.