NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Spannend; ik zie ook iets

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Leuk laura! Hoop van harte met je mee!

Me nichtje is ook bezig. In ronde 3 en nummer 1 was een ongelukje 9 jaar geleden. Ze belde me al niet terwijl der ongie eraan kwam. Ik dacht die is vast zwanger. Ik wacht wel even tot ze zelf komt. Ze was net aan 6 weken en had gister ineens flink stolsel verlies zonder kramp. Dus nu zit ze in onzekerheid. Ze gaat er vanuit dat het mis is :(

Hier wel al wat lichtr borrels. Lang niet zoveel als altijd. Ga nergens vanuit. Maar ja altijd weer de hoop he.

3. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Heeej dames na tijdje afwezig te zijn geweest ben ik ook hier weer terug en klets vanaf nu weer gezellig mee :D ga even de lijst opzoeken en mijn nod bijwerken ;)

Hoe is het verder met iedereen hier?
    Zag dat er een aantal zwangeren bij zijn gekomen in de tussen tijd super leuk!! Ben heel blij voor de zwangere dames onder ons en hoop dat jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap hebben met mooie en vooral gezonde plakbeebs!! En hoop en duim keihard dat ik jullie gauw mag vergezellen op de lijst en op het zwangerschapsforum heb mijn hoop op deze ronde gevestigd en heb ook 2 pendels voor december dus wie weet ;) zit nu op het wachtbankje dus het genadeloze wachten is begonnen

4. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    NOD-lijst 6+ ronde dames

9 t/m 15 november: (2)
    9 november, SJ86, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 9 (1e ronde Clomid)
    11 november, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 15 (MK ronde 9)

16 t/m 22 november: (3)
    16 november, Izie, 29 jaar, 1de kindje, ronde 8.
    17 november,
    Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 11
    18 november, Beertje29, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 15

23-29 november (1)
    25 november, Veldmuis, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 15

30 november - 1 december (3)
    30 november, Laurazoey, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 9
    1 december?, Lace, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 13

1december, Molensteen, 31 jaar, 2de kindje, ronde 11 (2e na MK)

2 - 6 december (1)
    3 december, voetstap 35 jaar, 2e kindje , ronde 50 mmm
    5 december, clarajilla, 23 jaar, 1e kindje , ronde 13

7 - 11 december (2)
    7 december, Potato, 34 jaar, 1e kindje , ronde 11
    10 december, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 16 (mk ronde 9)

12 - 17 december (3)
    15 december, Izie, 29 jaar, 1de kindje, ronde 9.
    15 december, wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19 (mmm ronde 10)
    17 december, Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 12

Buiten de lijst of NOD onbekend: (1)
    Luminis, 22 jaar, 1e kindje, ronde 11

Zwanger:
    Kira77
    Smurffin
    Sj86
    CiDa84
    Tess
    laurazoey
    Molensteen

Zwanger (7), Ongesteld (3), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)

5. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Zo was even zoeken maar heb de lijst gevonden en de nieuwe zwangere dames er ook tussen gezet in het lijstje van de zwangeren al 7 zwangere dames inmiddels gefeliciteerd!! Hoop dat jullie een voorspoedige zwangerschap hebben en een mooie en vooral gezonde plakbeeb!!

ladylola ik heb m ook geliked op facebook voor je ;)

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Jeetje zeg, eindelijk wordt deze lijst wat roze gekleurd! Super gewoon! Hopelijk mogen we allemaal snel volgen!

@Laurazoey: Ziet er in ieder geval al goed uit meid! Hopelijk heb je snel een knaller in handen!

Molensteen, Clarajilla en Laurazoey: Hoeveel nemen jullie eigenlijk in van de tarwekiemolie? 1 of meerdere capsules per dag? En enkel na de eisprong zeker?

Hier een beetje dilemma. Had vanmorgen en vanavond een positieve ovulatietest. Gisteren alreeds geklust... Zouden we vanavond en morgen dan nog eens doen? Of best wachten tot morgen.
    Ik heb geen idee of je nu van de eerste of laatste positieve test moet uitgaan! Iemand?

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dora ik neem wat op het potje staat. 3x per dag voor de maaltijd.
    Soms vergat ik er wel 1 maar dan nam ik er zoiezo 2. Ik begon ermee toen ik n positieve ovulatietest had.

Ik zou in jouw geval morgen weer van bil gaan en vandaag even overslaan. Als je ei morgen springt zijn de zaadjes van gister in de buurt en als je ei overmorgen springt dan zijn de zaadjes van morgen in de buurt :) wij hebben deze ronde ook echt om de dag gedaan en vooralsnog goed uitgepakt

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hai wens. Zo gaat dat zo ben je er veel en zo weer wat minder. De 15de je nod net je ei gehad of komt nog?

Clara idd een dagje overslaan zou beter moeten zijn. Hier had ik dus ook al geklust dag voor me super posi test en de dag erna hadden we weinig mogelijkheid. Heb het toch maar de avond van de posi test toch maar gedaan. Hier 22/23/25/26 geklust en 26 positest.

9. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    LauraZoey! Goed nieuws! :) Hopelijk lopen ze mooi op!!

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Thx voor je advies! Is altijd zo moeilijk dat 'timen' hé :)
    Ik nam de hele cyclus 1 capsule, misschien dat ik er na de eisprong wel eens eentje extra probeer dan... De eerste keer dat ik dat deed was mijn cyclus helemaal in de war, dus we testen ook maar wat ;)

11. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Dora ik nam er in de zomer maar 2

Nu had ik etos zwanger worden pillen

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ahh oke.. ja nirmaal zou de tarwekiemolie weinig invloed moeten hebben als je ei al geweest is.
    Voor he eisprong kan die wel je eisprong verlaten maar erna kan het 1 of 2 dagen langere lf zorgen maar dat is verder niet heel extreem.
    Ik weet natuurlijk niet zeker of de tarwekiemolie het verschil heeft gemaakt maar ik vind het wel toevallig.
    Mocht het niet goed gaan zou ik het weer op dezelfde manier doen

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik neem 1 x per dag sinds 4 dpo de tarwekiemolie in.
    Wel een paar x me hele cyclus gedaan 1 per dag en daarna werd me cyclus heel raar!. Vind het dus heel eng om te slikken!
    Maar ik slik daarnaast wel 2 x per dag monnikspeper tot een paar dagen voor nod. Toevallig gister avond laatste in genomen van het doosje.

14. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik nam tarwekiemolie hele cyclus in aug was dat eennfoto cyclus van 25 dagen.

Nu de etos zwanger worden pillen alleen tot aan ei genomen.. Op vakantie vergeten nl. Maat daar zit ook monnikspeper in en dat mag je niet nemen met zwangerschap

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Laat het voor jullie nu maar allemaal positief uitdraaien hoor! Jullie hebben lang genoeg gewacht :)

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Tarwekiemolie dus? Welke is oke? Volgende ronde dan maar. Vanuitgaande dat...

Normaal heb ik trouwens wel vaak iets van ongiegevoel. Altijd 2/3 dagen na ei gezeur in me buik en rug. Dan denk ik wauw er gebeurd iets. En heb afgelopen maanden altijd wel een testje gedaan op dag 11/12 en dan niks. Voel nu nog niks. Wel hier en daar wat borrels.

Kan je jezelf koekoek maken he.

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou echt he! Zeker weten meiden! Tis jullie van harte gegund!

18. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Gewoon vd kruidvat potje 2,50

19. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dora ja dat viel mij ook al op echt zo leuk voor de dames in het roze! Laten we hopen dat het tempo waarop het roze zich uitbreid nog sneller gaat dan de laatste weken en dat binnen no time iedereen in het roze staat.

Ja dat merk ik inderdaad wel ladylola en mijn ei is inderdaad geweest die zou op zijn laatst vandaag zijn en hebben het eergisteren nog gedaan dus nu hard duimen en op het wachtbankje zitten dat vind ik de ergste 2 weken van de hele cyclus pfff je kan er niks meer aan doen en kan alleen wachten tot je nod en hopen dat die voorbij gaat zonder de rode vlag. Duim voor je dat het bij jou ook raak is!!

Hier vandaag helemaal niet lekker moe en vooral heel koud en mijn buik is ook helemaal van slag is pijnlijk een soort gevoelig zeurend gevoel heb ik nog niet eerder gehad maar kan misschien van mijn ei zijn die zou ik op zijn laatst vandaag moeten hebben maar had al een paar dagen geen eipijn meer (sinds zondag) dus dacht dat ik mijn ei al had gehad maar miss toch vandaag geweest hebben het eergisteren voor het laatst gedaan dus hoop van zegen want ik ben er vandaag echt veel te moe en beroerd voor.
    Zo even gauw met de hond lopen en dan duik ik in bed.

Ik slik van davitamon compleet mama plus is voor zwanger worden en als je zwanger bent dus kan er gewoon mee doorgaan als ik zwanger raak lekker makkelijk

20. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Clarajilla bedenk me nu dat jij ijskoude handen had ? Ik had dat dus na ei ijskoude voeten, na ei ook ziekig geweest

Hoop voor jou dat het ook iets betekene!

Deel Deze Pagina