NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Laurazoey, gefeliciteerd, wat spannend!!!!

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ molensteen, ja klopt had ijskoude handen en voeten! Ze zijn nu nog wel koud maar voor mij is dag normaal en een stuk warmer dan een paar dagen geleden!
    Valt me ook op dat ik sinds gister vaker moet plassen. En dan moet ik ook echt super nodig normaal heb ik dat nooit

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Clarajilla jij maakt t echt spannend hoor. Ik heb vooral dat als ik net naar de wc geweest ven dat ik voel dat ik al wel weer kan. Vang om anders in te broek te plassen dus elke x maar 2x naar de wc hihi

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dankjewel potato :) ik vind het ook heel erg spannend

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Haha ja maak het voor mezelf ook spannend xD
    Heb sinds gister een dikke pukkel in me nek onder me oor. En nu kijk ik in de spiegel en heb ik ook nog een dikke rode pukkel midden in me nek aan de zijkant! Die heb ik daar nou nog nooit gezien! :O

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hahaha ooih jee was het naar alvast 5 december. Dan is je nod toch?
    Ik heb wel wat puistjes die ik normaal niet heb. Normaal had ik er alleen 1 op mn kin. Dat was dan een onderhuidse en die deed pijn maar nu heb ik die juist niet.

Ik hoop in ieder geval dat mn testen gaan oplopen wa t ik ben al behoorlijk misselijk dushet zou fijn zijn als de testen daar in meegaan.
    Kreeg op t werk de tip om cola te drinken dus heb ik cola gekocht maar die smaakte al nergens naar dus dat helpt niet om eraf te komen nu hihi

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja mijn nod is 5 december!
    Die pukkel achter me oor doet ook zeer als ik er op druk. Die andere niet. In me gezicht valt het het juist wel mee met puisten vergeleken met 2 maanden terug.
    Ben trouwens nu al wakker! Pff die katten waren druk en werd ik wakker van en ben ook gewoon klaar wakker nu. Voel me helemaal uitgerust terwijl ik pas 1 uur sliep..

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    En nog iets om 4 uur getempt en was 36,64 wel even paar seconden uit bed geweest. En normale tijd getempt om half 6 en was 36,44 wat moet ik aan houden?

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja ik wou al zeggen je bent er mooi vroeg bij.

Ja gelukkig is elk lichaam anders en de ene kwaal is de ander niet dus wat dat betreft is het even afwachten.

Temperaturen doe ik niet.. dus weet niet zo goed hoe dit werktim zon geval

10. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @laurazoey: hoe was je test vandaag?
    @Clara: mijn duimen draaien overuren!!

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wat je temperatuur betreft... Volgens mij is hij niet helemaal betrouwbaar na een onderbroken nacht, maar ben niet helemaal zeker!
    Je andere klachten klinken inderdaad wel spannend! Nog een paar daagjes afwachten of ga je vroeger testen?

Hier nog stevig verkouden, maar het toch nog gezellig kunnen maken... Vanavond ook nog eens proberen, ben niet 100% en heb het verschrikkelijk koud, maar wil deze eisprong nu toch ook niet missen. Gelukkig vind vl het helemaal niet erg om het gezellig te maken met mijn snotneusje ;)

12. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Stom mss maar die heb ik ook een pukkel achter me oor

13. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Heb je al getest laura?

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja ik heb getest maar ze blijven zo licht. Het lijkt wel of ik smiddags duidelijkere strepen plas dan in de ochtend en dat maakt me een beetje onzeker :(

Bijgevoegde bestanden:

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    De onderste test is van vandaag en de bovenste van gister.
    Tis niet vals positief ofzo denk ik want tot nu toe op elke test wel een streep gehad.
    Overigens op de foto die die hier upload is het echt minder goed te zien dan inhet echt.
    Weten jullie of er inderdaad zoiets bestaat als middag tester of avond tester? Je ochtendurine zou toch het beste moeten zijn?

16. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Ik zou even een paar dagen wachten en dan Vrij of Zaterdag een CB digitaal doen, als je die woorden ziet staan, stelt je veel geruster!

Heb wel begrepen dat KV snel HCG meet, naar langzaam oploopt.

17. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja dat hoorde ik nu inderdaad ook. Ik kijk het even aan komende dagen. Ik weet iig dat ik dus zwanger kan raken want hoe ik het wend of keer er is hcg aanwezig in mn lichaam

18. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    ik weet niet hoe het zit met zn ochtend-of avondtesters.
    ik geloof dat ik bij deze zw gewoon in de loop van de ochtend heb getest en direct een knaller.
    Moeders voor moeders was zowiezo geen ochtendurine en ook een knaller. Denk dat het er gewoon om gaat dat je voldoende Hcg in je urine moet hebben. En aangezien dit elke 2 dagen verdubbelt zou je idd vh weekend nog eens kunnen testen.
    En je weet wat ze op dit forum zeggen: "geen bloed geeft moed!"
    Ik blijf duimen voor je!!

19. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Zo is het!!

20. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Ik zie op beide een duidelijke streep meid. En inderdaad de kV loopt langzaam op, vrijdag maar weer testen die is dan vast duidelijker.

Deel Deze Pagina