Ik werd net wakker van een bekende pijn in mn buik. Deze pijn hoopte ik een tijdje niet meer te voelen maar helaas. Het is verdrietig omdat ik weet dat ik wel Echt zwanger was. Alles klopte. De symptomen en de positieve testen. Ik heb echter wel hoop dat het lukt want ik weet dat ik echt zwanger was. Ik weet nu meer dan vorige maand want toen vroeg ik me af of het überhaupt kon.
Oh, nee! Sterkte! Wat verdrietig!!! Ik heb hetzelfde gehad in ronde 9. Ook vage positieve testen. Uiteindelijk 4 dagen later toch ongesteld geworden. Maar het goede nieuws: de ronde erop had ik gewoon 1 dag na NOD een dikke vette streep!
Oh nee laurazoey! sterkte.. Ja je weet dat je nu wel zwanger kan worden, maar had zo gehoopt voor je dat alles goed zat!
Thanks meiden. Kyra ik hoop dat ik zoiets mag meemaken. Had jij toen weer een normale cyclus meteen of was het even zoeken? Clarajilla ik heb altijd mezelf afgevraagd of het kon want ik ben echt nog nooit zwanger geweest en dat maakte me heel onzeker. Nu ik weet dat het kan, hoe verdrietig het ook is dat het is misgegaan, ben ik echt vol goede moed.
Aaaawh laura je was er al bang voor. Zo gemeen he van moeder natuur om je blij te maken met niks. Wel fijn dat je weet dat je zwanger kan worden. Hopelijk dan wel sneller dan ik.
Ja klopt, ik ben ook nog nooit zwanger geweest. Al zegt de gynaecoloog dat alles goed is maar toch vraag je je af wat houd het dan tegen? Vanmorgen had ik hele erge ongesteldheids krampen met afvegen wat er niks te zien, en later die krampen dus dacht ja het is zo ver, weer cyclus van 27 dagen. Maar er is nog helemaal niks! Maar toch denk ik dat het er aan gaat komen.. Alleen weet niet precies wanneer nu xD vandaag of over 2 dagen.
Ladylola inderdaad was er al bang voor. Laten we hopen dat iedereen binnenkort het geluk heeft van een plakkertje. Clarajilla wat spannend. Ik weet inmiddels wel dat die krampen ook kunnen horen bij een zwangerschap. Heel iets anders voelt hetmaar het lijkt ontzettend op elkaar. Wie weet... ik duim iig nog steeds voor je
Clara ik duim voor je dat je het mis hebt en dat je een mooie posi test mag vasthouden straks! Nee voetstap wat zo niet leuk!! Duimde zo hard voor je!! Gun het jou zo ontzettend!! Heel veel sterkte en hoop dat je gauw toch weer een posi test mag krijgen en hoop op een mooie en vooral gezonde plakbeeb voor je!! Laura wat super balen!! Wel fijn inderdaad dat je wel weet dat je zwanger kan worden dat probleem ken ik ik ben er ook erg onzeker in omdat ik nog niet zwanger ben geweest maar blijf hopen en duimen en heb mijn hoop op deze ronde gevestigd heb ook 2 pendels voor dec dus wie weet duim voor je dat het in je nieuwe ronde wel raak mag zijn!! Hier gister een dagje offline gebleven manlief was eindelijk een dagje vrij en hebben er gebruik van gemaakt en de kerstspullen van zolder geplukt en de boom opgezet en andere spulletjes neergezet en opgehangen heerlijk die kerstsfeer in huis hou ervan nu keihard aan het hopen en duimen dat we de familie die met kerst komen mogen verassen met een cadeautje onder de boom dat we ouders worden duim zo ontzettend hard vooral ook omdat de tijd heel erg dringt hier zoals jullie weten. Hoop op veel kerstwondertjes deze maand en veel roze!!
@Laurazoey: Heb je al bloedverlies ook meid? Of nog getest? Had zoveel hoop voor je... Dikke knuffel!
@ voetstap: balen, meis! @Laura: mijn cyclus was wel even val slag. Dmv ovulatietesten wel mijn lhpiek gevonden. Was 4-5 dagen later dan ik verwachtte. Duim weer voor jullie allemaal meiden!
@ Laura, ja ik lees soms wel is dat het in het begin het zelfde voelt. Ben nog steeds niet ongesteld maar kan ook zaterdag pas komen dan is weer 29dagen en als vandaag was 27 dagen. De menstruatie krampen heb ik ook soms maar af en toe een minuutje en dan is het weer weg vandaag iets van 4x gehad. Ik wacht het allemaal wel rustig af, en als het Luk en nog nodig is 7 december testen!
Dora ik heb ontzettend veel bloed verlies. Ik heb nog nooit eerder zonheftog gevloeid. Is voor mij nog een bevestiging dat er iets heeft gezeten wat niet goed gegaan is. Clarajilla mijn duimen draaien voor je. Ik heb vandaag mn moeder verteld wat er is gebeurt. Ze was er best verdrietig van
Sterkte Laura Hopelijk snapt je lichaam nu wat de bedoeling is en hebben jullie gauw een plak beebje! Dikke knuffel!
Sterkte meid! Indien je teveel bloed blijft verliezen, zeker contact opnemen met je huisarts...ivm bloedarmoede. Verzorg jezelf goed!
Zorg goed voor jezelf laurazoey! Je was in ieder geval wel zeker duidelijk zwanger. Ik hoop dat je cylcus nu niet heel erg van slag is/word en dat je snel een plak baby mag hebben! Wist je moeder ook al dat jullie bezig waren of niet? Oh en omdat je veel bloed verliest misschien verstandig dingen te eten waar veel ijzer in zit? Spinazie, tomatenpuree enz
Oh laura evht potverdorie... Had zo gehoopt voor je Clarajilla, respect dat je kunt wachten met testen...
Awh wat rot laura. Hier ook heftig gevloeid. Heb 22 dagen gebloed. Vroeg me af hoe dat kan bij een zwangerschap van net aan 6 weken. Bloedarmoede kan je niet krijgen al was dat ook mijn eerste gedachte. Het is bloed waarmee de baarmoeder gevuld is met weefsel om te nestelen en de kleine te laten groeien. Lang bloeden doen ze ook weinig mee. Goed water drinken en net als bij een heftige ongie, even pas op de plaats.