NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ molensteen, ja ik heb geen zin in een witte test! Maar ik ga nu helemaal niet meer testen want mijn temperatuur is gezakt en staat nu op die horizontale lijn. Dus zal vandaag of morgen wel ongesteld worden. En dan valt mijn nod begin januari rond me verjaardag

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja mn mam weet wel dat we bezig zijn. Zij is 14 december jarig en ik had geappt dat ik n leuk verjaardags cadeau heb voor der.
    Dus gister geappt dat dat niet meer kan en ze belde me helemaal van slag op. Zelf waren mn broer en ik beide een verrassing dus ze heeft geen moeite hoeven doen. Toen ze ging trouwen was ze stiekem al 10 weken zwanger.

Ik moet zoiezo na het weekend de verloskundige bellen want ik heb een long embolie gehad en te veel bloed verlies kan nu dan wel stolsels opleveren.
    Ik kreeg gister ook de tip om ijzer tabletten te slikken als het heel erg blijft.

Zelf hoop ik dat mn cyclus inderdaad niet te veel van slag is. K ben erl bang dat we dit jaar geen kans meer hebben maar wieweet balt het mee omdat het echt heel pril was.

We gingen gister even voor afleiding ketst shoppen. Cadeaus inkopen enzo. Op n gegeven moment zei ik: moeten echt gaan volgens mij lek ik anders door.

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    He clarajilla wat balen dat je temp gezakt is. Dat is meestal geen goed teken he. :(
    Nou als je volgende nod rond je verjaardag is zullen we duimen voor een geweldig verjaardag cadeautje :)

4. Veldmuis

Veldmuis Niet meer actief

Wat is er weer een hoop gebeurd hier!
    Ah Laurazoey, wat ontzettend balen voor je zeg! Maar inderdaad wel fijn om te weten dat het wel mogelijk is om zwanger te worden. Dat geeft weer wat meer moed. Komt wel goed met jullie! Door jou verhaal ga ik nu na m'n eisprong ook maar eens de tarwekiemolie proberen! :)

Molensteen, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Clara, wat balen dat je temp gezakt is.. Hoop dat het alsnog positief voor je uitpakt meid. En anders op naar een leuk verjaardagskadotje voor je!

Voor de rest die ongesteld is geworden, dikke knuffel!

Hier zit ik te wachten op m'n eisprong, en ben stiekem al best zenuwachtig voor de uitslagen volgende week..

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja deze x ben ik ook niet echt van slag of teleurgesteld. Had wel verwacht dat deze ronde niks werd. Was gewoon al een voorgevoel.
    Nu kan ik met de kerst gewoon alles nog eten! En als deze ronde wel raam was zou ik uitgerekend zijn een paar dagen voor de verjaardag van me vriend.

Dus ik heb alle hoop op ronde 14!

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    yes! Was zo bang dat test lichter was.
    Ga beetje meer geloven nu dat het goed zit

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,4 KB
      Weergaven:
      3
  7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Balle. Clarajilla van je temp. Hoop dat je in januari mooi verjaardagskado hebt...

Laurazoey, echt niet leuk dit. Hopelijk is je cyclus niet van slag.

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Molensteen dat zit wel goed bij jou neid. Super!! :)
    Mag ik vragen wanneer jij ook alweer je vroege mk had? Ook kort voor deze x toch?

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oh haha ik zie het al in je handtekening. Slaap nog half denk ik ;)
    Misschien heb ik ook geluk dat mn lichaam weet hoe t moet en nu anel weer datzelfde doet maar dan succesvol

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    In aug 19/8 licht positieve test met 3 weken 5 dagen
    En met 7 weken 2 dagen eerste licht roze gespot. Volgens gyn en vk is vruchtje toen met 5 weken gestopt.29/8 ong. 25 sept de mk opgewekt met tabletten
    5 weken later 30/10 eerste menstruatie weer en nu zwanger

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Das toch vrij vlot weer. Zou fijn zijn als ik dat ook heb. Ik zag dat dat ook het geval was bij kyra. Ik ben me ervan bewust dat het net zo goed weer een jaar kan duren overigens hoor :) maar dromen is natuurlijk altijd goed

12. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik heb deze keer wel de etos zwanber worden pillen genomen tot aan ei

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Zo net al helder rood bij het afvegen dus zal straks wel door zetten..
    Eigenlijk wil ik die tabletten ook wel van etos alleen durf ik ze nooit te halen bang een bekende tegen te komen! En bestellen op internet kan niet bij de etos..

En je test is mooi opgelopen molensteen!

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Heerlijk molensteen! Ga genieten lady!

Laura hopelijk ben je snel schoon. Wat is de reden combi longembolie en zwanger dan? Heftig dat je dat hebt gehad!

Ken je die dagen dat je jezelf fictief voor de trein zou willen gooien. Man ben blij voor alle zwangeren hoor, maar soms wenste ik dat ik geen kinderwens meer had. Zou me een hoop verdriet besparen.

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou boehooooe clara! Stomme rode duivels! Balen weer hoor. Wat kan je lichaam je soms gek maken he. Dikke digiknuffel

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja waarom moet het bij ons allemaal zo lang duren?..

Mijn enige hoop is nu dat januari wel raak is, ook wel een beetje door de pendels. Ik weet dat ik me daar niet op moet pinnen. Maar toch doe ik dat wel omdat het er ook 5 zijn! We zullen zien..

17. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Omdat zwangere vrouwrn een verhoogd risico hebben op een longembolie en ik er dus al eens 1 heb gehad dubbel risico...

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    En precies vandaag weer een zwangerschaps aankondiging op facebook.. Voel me gelijk weer k*t kan wel janken...

19. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ah ships clarajilla, wil de mijne wel opsturen?

Evt albert heijn verkoopt ze ook, kun je ook online bestellen!
    Albert Heijn

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja klopt was al aan het googlen geweest maar bij de ah moet je toch voor minimaal 70 bestellen of heb ik dan niet goed gekeken? Zal daar nog is even gaan kijken!

Edit, heb even gekeken maar de andere 2 opties kunnen ook niet. 1 is alleen voor aller handen box en de andere moet ik 90 km enkele reis voor rijden om het daar op te kunnen halen xD
    Of ik moet ergens in een dorp verder weg naar een etos daar ken ik als goed is niemand

Deel Deze Pagina