Ook welkom mawaikee. Klinkt toch gek.. welkom tegen meekletsen in een lijst waar je liever niet in wil meekletsen
Ik sluit mij ook graag bij jullie aan. Nu bijna een jaar na pilstop en 7 rondes verder begin ik toch wel wat nerveus te worden of het überhaupt wel zal gaan lukken.
Welkom mirya, wat lastig dat je zulke lange cyclussen had! Hoop voor je dat ze nu een stuk korter blijven! Wij hebben gisteravond en vanavond alle kerst inkopen alvast gedaan. Dus hebben alle kadootjes voor de 2 kerstdagen al in huis. Hoeven we in ieder geval niet meer op zoek
Dankjewel Clarajilla! Ik heb goede hoop dat mijn lijf het nu zelf op heeft gepakt. Zeker na alweer een kortere cyclus deze keer (al baalde ik flink dat het niet raak was). Zo leuk kerstinkopen doen! En fijn als het voor de ergste drukte is gedaan Ik ben gister en vandaag naar een kerstmarkt in Duitsland geweest. Grote aanrader!
Welkom mirya. Wij hebben de kerst cadeaus ook al in huis. Gister toevallig ook naar een kerstmarkt in Duitsland geweest en daar het kaatste cadeau kunnen vinden. Wij doen altijd cadeautjes met kerstavond. Hier had ik zowaqr gister een streepje op mijn ovulatietest. Ben benieuwd als ik vanmiddag test hoe die er dan uitziet zou wel vlot zijn sinds mijn miskraam. Die begon vorige week donderdag. Maar de test was al wel vlot weer negatief dus het kan misschien best. Ach voor de zekerheid slik ik alvast 1 a 2x per dag tarwekiemolie. We zullen zien
Dankjewel Laurazoey! Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Fijn als je zo snel weer een eisprong hebt. Dan zijn er weer nieuwe kansen! Wat is de reden dat je tarwekiemolie slikt? Ben voor mezelf aan het uitvogelen wat zou kunnen helpen om de kansen en zetje te geven.