He bah izie Ik woon ergens waar altijd veel ooievaars zijn, maar helaas heeft dat hier de afgelopen tijd niet geholpen Ik heb mijn ei gehad, verwacht volgende week mijn menstruatie. Dan moet ik op dag 2 bloed laten prikken en een echo. Op 4 januari gesprek over hoe dan verder...spannend
Vandaag was mijn ovulatietest lichter dan gister dus dan is mn piek geweest Dus volop aan de tarwekiemolie en hopen dat het weer wat goeds nag doen straks nog even voor het slapen gezellig maken en dan hopen hopen hopen hopen
Balen Izie!!! Hopelijk brengt de ooievaar geluk!! En Laurazoey, voor jou dan nu hopen idd. Wat zou dan nu je NOD zijn?
Jaa spannend weer mijn nieuwe nod is 28 december Nog meiden een aankomende nod? Ik duim zoiezo hoor haha
Wat jammer Izie.. Fijn dat alles zo snel wel normaal is Laurazoey.. Succes op het wachtbankje! Jep.. Mijn NOD is de 21e! Spannend weer
Izie, bagger zooi Laura, heb je echt een knaller gehad? Goed zeg... Spannend weer Pff gisteeavond even een jank uur gehwd, was er ff zo klaar mee die onzekerheid. Maar heb vannacht zo goed geslapen. Deed me echt goed. Mocht ik eind vd week me weer zo voelen ga ik bellen dan ben ik volgens eigen berekening ruim 6 weken en zou hartje er zeker moeten zijn. Maar ben er nu best rustig over. Mss dat vermoeidheid etc wel ff te veel was.
Oh spannend molensteen! Nog een weekje! Ik heb denk ik aankomende zaterdag me eisprong, alweer tijdens mijn nachtdiensten.. Vorige x ook al zo, dus dat word goed inplannen haha
Spannend he Molensteen, zeker als je een keer een mk hebt mee gemaakt. Ik heb de 16e (overmorgen) mijn eerste afspraak bij de vk, denk niet dag ze dan een echo maken, want heb het idee dat diegene waar ik ben, dat niet doet. Ga wel aangeven dat ik het graag voor kerst zou willen. Wil er ook best een beetje voor zeuren, jammer dan. Mochten ze het echt niet doen, bel ik een pretecho buro, sommigen doen dat ook al vanaf 6-7 weken.
Spannend molensteen. T blijft toch een onzekere tijd he. Jaa ik had oplopende ovulatietesten en de dag erna was die lichter. De knal knal heb ik niet gehad maar die is tussen 2 testen geweest gok ik
Ik lees mijn reactie net van zonet maar heb namen door de was gehaald! Bedoelde met oh spannend nog een weekje, veldmuis ermee. @ molensteen snap dat je klaar met de onzekerheid bent!
Pff, ik ben zo verdrietig... Een week voor m'n miskraam vertelden op dezelfde dag dat ren vriendin en een kennis zwanger zijn, allebei 3 weken verder dan ik toen was. 1 van beide was 1e ronde raak (andere weet ik niet). Ben ik net mentaal een beetje over de miskraam heen, verteld vandaag een andere vriendin dat ze zwanger is. Weekje korter dan ik nu zou zijn. Was een ongelukje. Ben heel blij voor allemaal, maar t doet zo'n pijn, en t voelt zo oneerlijk. Ff heel hard gejankt vanavond, voel me onwijs down nu. Sorry, ff een ego berichtje, moest t even ergens kwijt
Molensteen, wat naar die onzekerheid. Inderdaad anders gewoon om echo vragen hoor. Heb je best recht op, als je t mij vraagt
Altijd heel lastig he maiwakee. Komt altijd tegelijk! Kyra ik denk dat je even afstand hebt genomen, maar hoop dat het desondanks wel een beetje met je gaat! Molensteen je houdt het spannend! Maar niet leuk zo onzeker. Hoop Voor jou dat het toch wat betekend. Hier rustige dagen thank god! Altijd fijn paar dagen na me ongie valt er een rust en ontstaat er weer een sprankje hoop van nou kom op deze maand gaat het lukken!