Maiwakee, dat zijn dingen die altijd heel lastig blijven en als helemaal als je net zelf een miskraam hebt gehad.. Gister bij mij op facebook weer een zwangerschaps aankondiging.. Is al de 3 de deze maand..
Lastig mawaikee. Kan mij voorstellen dat je verdrietig bent. Logisch. Zo confronterend en ineens zoveel dichtbij. Gewoon bij ons delen hoor. Hopelijk kun je je snel aansluiten bij de zwangeren. Spannend Molensteen! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb een aantal maanden terug bij je in nod lijst gestaan.
Ik had vanmiddag al een positieve ovulatietest! Had het morgen of overmorgen pas verwacht. Gister pas begonnen met testen en toen amper een streepje te zien.
Go clara! Sorry dames kom amper aan reageren toe. Druk met werk, mega moe. Pfff nog een week wachten tot echo
Nee dit komt slechter uit met me nachtdiensten.. Dit is me eerste nacht die ik in ga en als ik van te voren niet slaap dan kom ik de nacht niet zo goed door.. Morgen was ik iets uit geruster geweest en was ik er al iets meer aan gewent. Maarja kan niet anders
Ha meiden, vandaag echo gehad, was ontzettend zenuwachtig, maar er was een mooi kindje met kloppend hartje te zien. Molensteen nog even afwachten dus, spannend, hopelijk dan ook een mooie echo!
Wat fijn cida! Kan je nu een beetje gaan genieten?? Clara wat balen van je diensten. Hopelijk vinden jullie nog een gaatje ergens. Hier verwacht ik mijn ei 24 dec en heb dan een slaapdienst. Dus 23ste en hopelijk hebben we de 25ste nog een momentje.
Ja het is wel gelukt, donderdag avond nog ( dag van positieve ovulatie test) en wilde vrijdag avond ook maar dat lukte niet helemaal. Me vriend kreeg kramp in ze been en daarna lukte het niet meer Dus hoop dat donderdag ook voldoende was! woensdag ook nog seks gehad dus ik hoop het. Nu maar op het wachtbankje
@ Cida wat fijn!! Mijn ei komt ook met kerst, maar dan wel lekker 6 dagen vrij dus zullen er goed gebruik van maken